Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Lyden på bare MIN ps3!! -.-


Hvorfor er lyden på min ps3 den eneste som er treg og ikke lyden på ps3'ene til mine kamerater? Hater det spesielt når jeg spiller bilspill... Jeg pleier å høre når jeg skal gire, men er nødt til å gire 2 sek før lyden kommer

pliiiiis hjelp
Jeg spiller bazzzzzz!
  • 0
Enten er det noe galt med lydkablene, eller så er det noe feil med lydkonfigurasjonen til konsollen din. Lydkortet kan også være ødelagt, men det er ikke veldig sannsynlig.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
* Har du sjekket med andre kabler?
* Hvordan oppsett har du?
* Skjer dette i alle spill, eller bare i bilspillet?

Hvis du sender med litt mer informasjon om problemet og omgivelsene rundt så er det litt enklere å hjelpe deg! Men som The Heretic sier, mest sannsynlig er det noe feil med enten kablene eller konfigurasjonen din.
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
Jeg glemte kanskje å nevne noen punkter ja...
Det skjer på alle spill men ikke når jeg ser på dvd eller blueray.
Er litt usikker på oppsettet.
Jeg har sjekket med en annen HDMI kabel men den fusker opp bildet (billig kabel, om jeg ikke tar helt feil) og lyden er fremdeles treg.
Jeg spiller bazzzzzz!
  • 0
Hva skjer om du kobler opp lyd og bilde med analoge kabler (rød, hvit og gul)?
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
har ikke prøvd men kan prøve
Jeg spiller bazzzzzz!
  • 0
Funka ikke med de analoge kablene...
Jeg spiller bazzzzzz!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!