Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Trøbbel med ny PC - Trenger hjelp :(


Hei! Igår fikk jeg tilsendt min nye pc, en med windows 7 64bit ultimate. Å starte den opp første gang går helt greit, den oppdaterer, og jeg installerer både Norton antivirus og microsoft office 2010. Jeg slår å pc'en av og på, for jeg tenker det er lurt spesielt etter oppdateringene. Når pcen skal på igjen, sier den som vanlig "windows starter opp" eller noe lignende, og etter det kommer det en start-up-lyd. Men etter det skjer det ingenting. Skjermen er helt svart, og alt jeg kan gjøre er å bevege på den hvite musepilen på skjermen. Jeg har prøvd å starte pcen opp i safe mode, og så gå tilbake til vanlig, men dette fungerer ikke. Er veldig frustrert og hadde vært veldig fint om noen kunne hjelpe!
Norwegians! We cant have unwashed barbarians at our gates! We must slay them, because they believe to be our equals! We must burn their cities! We will have knightood, chocolate, Tab(x-tra), PS3s, and the pleasure to put a bullet in another mans head!
  • 0
Dersom du fint kommer inn i safe mode burde det ikke være noe voldsomt problem, spesielt ikke så lenge maskinen er ny (altså uten noe særlig data på harddisken du ikke vil miste). Først kan du forsøke å gjenopprette den til et tidligere tidspunkt du vet den fungerte på (Kontrollpanel -> System og sikkerhet -> Handlingssenter -> Gjenoppretting). Hvis det eventuelt ikke fungerer, er det ikke verre enn å reinnstallere operativsystemet (fulgte sikkert med en gjenopprettingsdisk).
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Kan prøve det Som sagt, alt jeg har installert selv er microsoft office 2010 og norton antivirus. tusen takk!

Lagt til 2011-01-22 12:39:
WHAT?! Jeg fikk det til å fungere! Men det eneste jeg gjorde var å koble ut HDMI-kabelen siden jeg hadde to lyd- og bildekabler! nå funker det takk for hjelpen!
Norwegians! We cant have unwashed barbarians at our gates! We must slay them, because they believe to be our equals! We must burn their cities! We will have knightood, chocolate, Tab(x-tra), PS3s, and the pleasure to put a bullet in another mans head!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!