Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Beats by Dr. Dre


Hei.
Skal kjøpe meg nytt headset og har bestemt meg for et fra Monsters Beats by Dr. Dre, enten Solo HD eller Studio. Tenker å primært bruke det hjemme ettersom jeg bruker et standard Apple headset når jeg er ute. Støydempingen ti Studio er derfor ikke så vitkig for meg. Saken er at det bare er ca. 300 kr forskjell på de to på cdon.com nå. Har Studio bedre lyd, eller er det bare støydempingen som gjør de dyrere? Har lest i en anmeldelse at det er bedre bass i Solo HD, kan dette stemme?

Har dere erfaringer eller tips? Takk på forhånd
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Snakka med en fyr i butikken for en stund siden, og han sa at Beats fungerer dårlig med lyse toner. Altså gitarsoloer og sånt. Det er laget for party/popmusikk

Men nå vet ikke jeg hva du hører på da...


Jeg kjøpte et annet som jeg ikke helt husker merket på.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Ikke så mye gitarsoloer her ;)
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
jeg har hatt vanlige solo, men jeg fikk meg solo hd i år og jeg digger det headsettet! god mot støy osv
  • 0
Har du råd til den dyreste er det ingen grunn til å ikke kjøpe den
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
har solo hd og solgte det gamle så koser meg med musikk hver gang jeg skal ut eller noe sånt
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!