Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Reparasjon av hp dv6-6b20eo


Halla folkens!
Jeg var så uheldig og lukket igjen skjermen på laptoppen min da headphonesene mine fortsatt var på tastaturet og da jeg åpnet det igjen så det ut som en zombie hadde driti på skjermen min!
Jeg kjøpte den på expert og vurderer å reparere den der, hvor mye koster det og hvis noen kan finne en samme-kvalitet-som-originalen skjerm til laptopen min (1337x768 15.6") hadde det vært dritkult!

Hade!
  • 0
se rundt på ebay osv.. tror nok fort at den kan være lurere å bare kjøpe en ny pc enn å sende den inn til Expert. For det første så koster det sikkert veldig mye. De tar jo så sykt mye for jobben + sikkert overprisede orginaldeler. Så kommer tiden som det tar, noe som sikkert fort kan bli 1-2 måneder.

Min anbefaling er å kjøpe en skjerm fra nettbutikker(blir vel amazon/ebay) og sette den inn selv. koster vel rundt tusenlappen totalt for skjerm pluss evt. andre utgifter og det tar deg en halvtime - time å gjøre jobben selv. Bare å søke på nettet hvordan andre har gjort det.

Lagt til 2012-05-13 22:29:
og hvorfor ikke gå for FULL-HD med det samme? koster sikkert 50-100 kroner mer, hvis det i det hele tatt er dyrere.

Lagt til 2012-05-13 22:36:
http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=hp+dv6+screen+FULL+HD
&_sacat=0&_odkw=hp+dv6+screen&_ipg=200&_osacat=0&_from=
R40


Her har du noen FULL-HD skjermer. De ligger rundt 120 $, som blir ca. 720 kroner + avgifter og frakt.
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!