Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Hvordan vil Wii 2 være?


  • LuXe
  • LuXe
Siterer PS3 Er Best:
det blir ikke noe wii 2, nintendo går til h********* og går konken!

Desverre bare en påstand uten noe for seg, vil du diskutere hvorfor, og backe opp den påstanden så kan vi godt ta diskusjonen her. Men ellers bør du ikke poste fanboy crap her, da jeg ser at tråden allerede har for mye av dette.

Siterer The Heretic:
Det kan godt hende Wii fortsetter med samme konseptet pågrunn av suksessen hittil...

Jeg antar at de lærer av tideligere feil. Om dette ikke skjer, satser jeg på en annen konsoll i den neste generasjonen. Men hvis det er et konsept de håver inn penger på så husk at de vil gøre det samme en gang til.

Siterer Verus Venatus Diabolus:
Men tror du den bare blir litt sterkere en Ps3? Gamecube var jo mer en dobbelt så sterk som Ps2 så Nintendo kan lage kraftfulle konsoller.

Ps2 kom en god stund før de andre konsollene, og Gamecube var en del kraftigere enn ps2.

Nintendo har blitt grådige. De ser fordelene og hvor mye penger de tjener på utdatert hardware og ny funksjonalitet som overprises høyt. Dette ikke tatt av, men Nintendo skal uansett ha kudos for å innovere i markedet og ta en annen retning enn Sony/MS. Wii er overall et godt produkt.

Om Wii 2 blir det... Only time will tell.
  • 0
kan vær at nintendo har en annen strategi da men.
tja vem vet, syns wii ikke har så bra kontrol, reagerer seint ogav og til ikke i det hele tatt
kansje feil på akkurat den jeg prøvde da
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Min tolkning av Wii-moten er stikk motsatt, den er ganske responsiv etter min mening.
  • 0
Wii 2, blir nok helt lik som Wii (1) bare med bedre grafikk/fysikk samt enda bedre følsomhet og kontroll over Wii-moten. Tror ikke Nintendo prøver seg på noe nytt hvis WIi ikke bare blir en døgnflue, men også ett konsept som funker om 5 år.
This is great banter, it really is.
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Siterer Trondheim:
ikke tar en sony? vær så snill!! Ps3 er mye bedre enn wii spør du meg, men hvordan wii 2 ville ha vært? sikkert det samme som før at noen har dreite på grafikken som vanlig

Hvis du leste hva jeg skrev, så prøver vi å holde denne tråden fri for fanboyer er du snill.
  • 0
jeg tror grafikken vil bli bedre kanskje den kan sammenlignes med xbox360 og ps3? ikke vet jeg
jeg tror og håper på at nintendo denne gangen kan spille dvd

wii ruler
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Siterer Trondheim:
ikke tar en sony? vær så snill!! Ps3 er mye bedre enn wii spør du meg, men hvordan wii 2 ville ha vært? sikkert det samme som før at noen har dreite på grafikken som vanlig


Det eneste ps3 har som er nytt er bedre grafikk og en kjempe dyr maskin
og kontrolen som ps3 har, er den same gamle greia
love Nintendo:)....super mario2 whoho:P
  • 0
Siterer Trondheim:
Citerer Per-:håper de ikke tar en sony ikke tar en sony? vær så snill!! Ps3 er mye bedre enn wii spør du meg, men hvordan wii 2 ville ha vært? sikkert det samme som før at noen har dreite på grafikken som vanlig


han mener at hvis wii får stor inflytelse på markedet som sony har (hadde) med sin ps2 og deretter lager en dyr konsoll = ps3=6000kr. han vil ikke at wii 2 skal være så forferdelig dyr. hvem skal kjøpe ps3 for å spille singstar? sony mister slike kunder med en så dyr konsoll
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
lurer på om neste wii kommer til og koste like mye i forhold til de andre konsollene som sånn det er med den wii'en som er nå jeg
ta kontakt vis du trenger photograf, bil modder (PS), lys,lys og dj eller om du bare har lyst til og slå av en prat =)
  • 0
Det blir en heldekkende drakt, med masse sensorer på seg + en viritual reality hjelm for 100% innlevelse!
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
ja, men hvem gidder å ta på seg en homodrakt hver gang de skal spille, og ta den av når de er ferdig?
  • 0
Slapp av. det er jo bare moro . Tenk åssen det hadde vært, da. det hadde vært dritfett å være endel av spillet. Ta Gears of War for eksempel: Hvor fett hadde det ikke vært om det hadde vært DU som gikk og splatta aliens og misfostre.
God trimm også.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
joda, sant, men hvordan skal det da være på bilspill?
springe? hehe
det jeg ser for meg er enkelt og greit en kjerm du tar på hode og DU er inni spillet
  • 0
He he he. Å springe var en skikkelig kul ide!
Men du har rett de av dere som har prøvd en ordentlig viritual reality vet at det føles bra.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Siterer PS3 Er Best:
det blir ikke noe wii 2, nintendo går til h********* og går konken!


I present you, ladies and gentlemen... *trommevirvel*

Logikkens mester!

anyway, hvordan fikk denne klatten 5 stjerner? det må være en alvorlig bugg i systemet her. tror folk får stjerner uansett hva man stemmer.
Roses are red, violets are blue, I'll fuck you with a rake
  • 0
Slapp av, ingen bryr seg om meningene til fanboys anyway.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
det er mange muligheter hvordan wii 2 vil være.det kan også hende at det ikke blir store forskjellene heller
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer pekey:
anyway, hvordan fikk denne klatten 5 stjerner? det må være en alvorlig bugg i systemet her. tror folk får stjerner uansett hva man stemmer.

Jepp, må være noe sånt, fyren skifta fra 3-5 stjerner iløpet av ett sekund...
Han var ikke innom 4 stjerner engang...
I tillegg når jeg har stemt dårlig på noen, så har personen gått opp en stjerne i rank. Dette har skjedd ett par ganger.
Men nok off topic, skulle bare nevne det...
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Citerer pekey:
anyway, hvordan fikk denne klatten 5 stjerner? det må være en alvorlig bugg i systemet her. tror folk får stjerner uansett hva man stemmer.

Jepp, må være noe sånt, fyren skifta fra 3-5 stjerner iløpet av ett sekund...
Han var ikke innom 4 stjerner engang...
I tillegg når jeg har stemt dårlig på noen, så har personen gått opp en stjerne i rank. Dette har skjedd ett par ganger.
Men nok off topic, skulle bare nevne det...


Folk har gått ned å .
Hvorfor leser du dette?
  • 0
det er en mulighet for at wii 2 kommer til å kunkurrere grafisk med konkurrentene. vet ikke hva Nintendo planlegger,men jeg er sikker på at wii 2 blir mye kraftigere!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer PS3 Er Best:
Og angående Wii-moten, spilt endel wii hos en venn og i butikker, og den reagerer seint syntes jeg, det er jo nesten umulig å spille tennis med de greiene...


fanboy deluxe. men det er sikkert ironi!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Om Wii-moten ikke fungerer skikkelig for deg, er det tre ting som kan være saken.

1: Du har en IQ på under 20
2: Du bruker Wiimoten feil
3: Wiimoten din er defekt

Wiimoten i tennis er noe av det enkleste konseptet ever, og om du synes det er umulig, overdriver du for kritikkens skyld eller har vært svært uheldig med wiimote/misforstår kontrollkonseptet (som om det går ann)

Jeg har den selv, har spillt det mye mer enn du noensinne vil gjøre, og kan si at den er utrolig responsiv og veldig god.

Der var vi ferdig med den saken.
  • 0
Men kontrollen var likevel umulig å spille med?
Litt motsigende...
Bombing for peace, is like fucking for virginity
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Du knuste de?

Da er det tre muligheter;

1: De har mindre enn 10 IQ
2: DE hadde ødelagte wiimoter
3: Du lyger

Høres mest ut som 3.
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Vel, argumentet ditt faller i grus da dette faktisk stadfestes av folk som faktisk eier Wii, og det faktum at du er en ganske stor fanboy. (dæven for en bombe gitt)
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!