Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Svart skjerm!! (wow+intel+vista)

Hei. Nylig fått ny laptop, Dell Inspiron 6400. Også nylig kjøpt wow, men har problemer med at skjermen blir svart i 3-4 sek, for så å gå tilbake til spillet igjen. I wow sine forum er der mange andre som har lignende problem. Men det virker som om konklusjonen til mange er at, dette er der ikke noe å gjøre med før Microsoft, intel eller Blizzard fixer dette med nye versjoner, patcher eller driver. Hvem det nå enn er som er skyld i problemene. Ja, jeg har lastet ned en rekke drivere fra intel som liksom skal hjelpe, men ingen suksses! Når jeg skal instalere driveren får jeg beskjed om at; jeg ikke har lov til dette på denne maskinen etc. Instaleringen blir avbrutt. Der var èn på wow sitt forum som visste hvordan man kunne tweake/jukse/lure maskinen til å instale driveren alikevel, men hadde så dårlig engelsk-kunnskaper at det var umulig å få noe konkret ut av det. Kort forttalt, mente han at alt jeg trengte ble lagt påPC'en min et sted, jeg måtte bare finne det, forandre navn på diverse ting og vips så skulle det gå fint! Som dere skjønner er mine datakunnskaper litt begrenset.
Off dette ble en lang melding!
Jeg har følgende skjermkort: Mobile Intel(R) 945GM Express Chipset Family
Bruker Vista Home Basic, 32 bit

Vil sette stor pris på alle forslag og hjelp jeg kan få til å "lure" maskinen min til å instalere driveren. På forhånd takk!
  • 0
Jeg synes du skal forklare litt bedre, for eksempel; Hvor i spillet og når oppstår problmetet?

Gi meg link til han med dårlige engelskkunnskaper.
Last ned Opera eller Firefox snarest!
  • 0
Siterer jalland:
Jeg synes du skal forklare litt bedre, for eksempel; Hvor i spillet og når oppstår problmetet?

Gi meg link til han med dårlige engelskkunnskaper.

Hei jalland!

Problemet med svart skjerm er der helt fra begynnelsen av spillet, når jeg skal begynne å bevege meg rundt. Ikke spillbart i det hele tatt!

Link til tweake-duden:
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=34164362&
postId=818247222&sid=1#42

Når jeg kommer til det punktet hvor jeg skal kopiere og lime den linjen fra notisblokk-filen inn i søke-boxen til vista, finner den ingen mapper/filer jeg kan gå inn i...

Hvis du skjønner noe av det, så setter jeg pris på hjelp!
På forhånd takk!
  • 0
Nå er det jo veldig mye problemer med wow og andre spill på pc'er med vista,dette er noe microsoft holder på og fikse nå (men det tar vel 100 år det....)
Bla bla bla...
  • 0
Prøv det han andre duden gjorde;

1) Download the 2/4 (date) version of the driver (link found on this topic).
2) Extract the contents of that file (use winrar).
3) Save the contents on the computer you need the driver replaced (remember the location).
4) Go to device manager (search or help might be quicker for some).
5) Open/click DISPLAY ADAPTER then uninstall the current video driver.
6) Now open the directory where you saved the 2/4 version driver and find SETUP file.
7) Once you have found SETUP file RIGHT CLICK and choose RUN AS ADMINISTRATOR.
Last ned Opera eller Firefox snarest!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!