Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Gaming headset


Hei! Jeg er på jakt etter ett bra headset som jeg kan bruke på Xbox 360.
Krav:

Under 1000,-
Xbox 360
Mikrofon
Både stereolyd og stemme
Brukervennlig

Er det noen som har noen anbefalinger?

Jeg vurderer en av disse.
  • 0
Martin Sollien/The Heretic har bedre peiling på dette enn meg, men jeg har vært borti SteelSeries Siberia v2 og fått et godt inntrykk av SteelSeries andre hodesett.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
SteelSeries Siberia v2, som Strategist nevner, er et veldig godt headset til den prisen. Ellers kan jeg også anbefale Bigben XPHS 20 om du vil ha et universelt headset med stil.
  • 0
Jeg har kikket litt mere. Jeg går nok for SteelSeries Spectrum 5XB eller SteelSeries Spectrum 4XB. 5-eren er litt dyrere, men den virker bedre og ser mye bedre ut siden den er i svart.

Forresten... følger alt utstyret som du trenger til å få både stereolyden og chat i headset med når du kjøper 5xb? Leste noe om at du måtte kjøpe enda en kabel for ca 25 kr.
  • 0
Anbefaler egentlig ikke 5XB. Den har en veldig rar fasong når den sitter på hodet, den blir veldig firkantet. I tillegg er ikke designet på klokkene spesielt pene og lyden er så som så. Jeg vil heller anbefale Siberia v2 fremfor 5XB eller 4XB. Jeg ville til og med anbefalt Siberia v2 fremfor storebroren 7XB.
  • 0
Ok. Men kommer v2 (vanlig versjon) med plugg til Xbox 360 kontrolleren?
Tror ikke den gjør det, men den er jo ikke spesielt dyr. Tror jeg så den for 60 .- på teknikmagasinet.
  • 0
er det noen som vet om noen fysiske butikker som selger corsair vengeance 2000 wireless 7.1
  • 0
jeg har GIOTECK-EX-05 og er veldig fornød med det
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!