Gamereactor internasjonalt Norsk / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands
Gamereactor
Medlemsinnlogging

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

PC-anbefalinger

xXAkresSXx94
Siterer Crazy Kraken:
Det som er bra med å bygge selv er jo at du får akkurat de delene du vil ha, men er man uheldig så kan man også gjøre feil.

Det er akkurat det eg er redd for...

Lagt til 2013-03-22 14:19:
Det eneste problemet er pengene

Enro
Enro
Siterer Crazy Kraken:
Nå har ikke jeg peiling på AMD, men 8 core? Serriøst?

I benchmarks blir den plassert litt over i5 3570k, en prosessor som koster 100kr mer. Ikke noe problem å nedgradere til en FX-8320, men jeg ville ikke gått lavere enn det.

Siterer xXAkresSXx94:
Eg blir litt forvirra akkurat no. Så dere meiner at det er best med ein PC som eg bygger selv eller får andre til å bygge den for meg?

Dersom du kjøper en PC under kategorien "Komplett-PC", F.eks. Winter Gamer, så vil komplett bygge den for deg. Hvis du velger deler hver for seg må du sette dem sammen selv. Jeg anbefaler å bygge selv, det gir deg full frihet til å velge deler og ha det gøy.

Siterer xXAkresSXx94:
Det er akkurat det eg er redd for...

Du kan slappe helt av, følg videoene jeg har gitt deg så skal det mye til for at du klarer å ødelegge noe.

Det kreves mye mot for å innrømme at man er feig
Crazy Kraken
Crazy Kraken
Om man har de delene som passer sammen så skal det ikke være noe problem å sette sammen PCen, men å vite hvilke deler som passer med hvilke deler er ikke alltid like lett. Det er en av de tingene som stopper meg når det kommer til å bygge PC selv, jeg vet ikke hvilke deler som passer sammen.

"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
AcH Clawed
AcH Clawed
Det aller meste pleier å sitte sammen nå for tiden, og er man i tvil, så står det som oftest hva slags sockets det er på de forskjellige delene (like sockets passer sammen).

What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
Ole-Christian
GR®
Ole-Christian
Siterer Crazy Kraken:
Det er en av de tingene som stopper meg når det kommer til å bygge PC selv, jeg vet ikke hvilke deler som passer sammen.

Tvilsom unnskyldning, synes jeg. Les deg opp litt mer, også setter du i gang.

• Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
krissiboy
hei! jeg har tenkt til å kjøpe en stasjonær gamer til under 10 lapper. jeg vil helts ha så bra som mulig og det må kunne dra call of duty og battlefeld og sånt. kom med anbefalinger takk!

Ole-Christian
GR®
Ole-Christian
Siterer krissiboy:
hei! jeg har tenkt til å kjøpe en stasjonær gamer til under 10 lapper. jeg vil helts ha så bra som mulig og det må kunne dra call of duty og battlefeld og sånt. kom med anbefalinger takk!

Er du interessert i å bygge den selv? Inkluderer budsjettet ditt ting som skjerm, mus, tastatur osv, eller bare selve PCen?

• Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
Bastian123
Bastian123
Min datamaskin bare brøt sammen, noe som er veldig irriterende med skoleeksamen venter om kort tid. Jeg trenger bare noen som kan kjøre flere programmer samtidig slik. excel, word, nettleser osv. Jeg har selv sett inn i http://www.proshop.no/Baerbar.htm, men jeg vet ikke hva jeg skal gå for ...
Og så selvfølgelig jeg bruke den til å spille minecraft også ... Håper du kan hjelpe.

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!