Gamereactor internasjonalt Norsk / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands
Gamereactor
Medlemsinnlogging

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Trøbbel med PC-spillene dine? Spør her! [q&a]

Ole-Christian
GR®
Ole-Christian
I denne tråden kan du stille alle spørsmål om eventuelle problemer du har med PC-spillene dine.

Får du ikke installert det? Dukker det opp rare feilmeldinger? Merkelige grafiske bugs innad i spillet? Driverproblemer? Spør om det her!

• Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
fattigmann
fattigmann
Aight, har en ting som irriterer meg jævlig.
Jeg vet hva det kommer av, men lurer på om noen har tips for å fikse det.
Har to skjermer, spiller CS:GO i 4:3 på main-skjermen, og da "dyttes" alt som er på den andre skjermen til høyre. Flyttes tilbake når jeg alt-tabber, og problemet kommer jo av at jeg kjører 4:3 resolution på en 16:9(eller 16:10) skjerm.

Finnes det noen fix for dette?

Fem-stjerners medlem
Ole-Christian
GR®
Ole-Christian
Siterer fattigmann:

Det er på grunn av at spillet kjører i en annen oppløsning enn desktopen din. Det finnes så langt jeg er klar over ingen måte å hindre det på, annet enn å sette oppløsningen på dektopen til å matche den i spillet før du starter det.

• Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
Enro
Enro
CS:GO lar deg endre oppløsning til det du vil, sett den til 1920x1080 eller hva det nå enn er skjermen din har, det vil fiske problemet ditt. Aspect ratioen har ingenting med det å gøre, og det vil uansett skje så lenge du kjører i feil oppløsning. Hvis du av en eller annen grunn ønsker å spille i den oppløsningen anbefaler jeg at du heller stiller spillet ditt inn i windowed mode.

Det kreves mye mot for å innrømme at man er feig
Ash Ketchum
Ash Ketchum
Siterer fattigmann:
Aight, har en ting som irriterer meg jævlig.
Jeg vet hva det kommer av, men lurer på om noen har tips for å fikse det.
Har to skjermer, spiller CS:GO i 4:3 på main-skjermen, og da "dyttes" alt som er på den andre skjermen til høyre. Flyttes tilbake når jeg alt-tabber, og problemet kommer jo av at jeg kjører 4:3 resolution på en 16:9(eller 16:10) skjerm.

Hvorfor vil du kjøre CS:GO i 4:3?

Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
civicshelf
civicshelf
Hei,

Noen som vet hva jeg kan gjøre når jeg får beskjed om at driver eller skjermkort ikke er støttet i et spill?

Spillet det gjelder er Battlefield 4

Har siste driver versjon (344.11)

Skjermkort: Gainward Geforce Titan Z

utrolig iriterende når spillet bare lukker seg etter intro i spillet.

takk for svar!

remote
Moderator
remote
Siterer civicshelf:
Hei,

Noen som vet hva jeg kan gjøre når jeg får beskjed om at driver eller skjermkort ikke er støttet i et spill?

Spillet det gjelder er Battlefield 4

Har siste driver versjon (344.11)

Skjermkort: Gainward Geforce Titan Z

utrolig iriterende når spillet bare lukker seg etter intro i spillet.

takk for svar!

Det høres ut som om skjermkortet er for bra. Har ikke hengt med på pc-markedet på en stund, men det kortet er jo hinsides alt jeg har sett. Synes det er merkelig at siste driver ikke støtter et spill som BF4. Mer enn det kan jeg ikke hjelpe.

«Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
civicshelf
civicshelf
Takk for svar

Fant ut av det, måtte sette skjermkort B til å ta seg av PhysX, stod orginalt at prossesoren skulle hjelpe til med dette.

Da er det bare glede i heimen igjen

Pepsi
Pepsi
Hei,

har et problem med CSGO/mitt headset.

Merket på headset er Logitech G533 Prodigy Wireless DTS 7.1.

Det som skjer er at det kommer en skikkelig "buzz" lyd, som bråker noe sinnsykt kun når jeg spiller CSGO. Det å høre på musikk, spille andre spill etc funker som normalt, men når jeg starter CSGO kommer denne lyden...Jeg har også prøvd å rs pcen og re-installere spillet, men ingenting skjer...

Skal også sies at jeg hører også de normale lydene i spillet, men "buzzen" er der samtidig.

Noen som vet hva som skjer...?

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!