Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Tre PC!!!! EVIG FETT!!


http://www.itavisen.no/php/art.php?id=385014

Sjekk dette folkens!! en PC laget av Tre!! og det verste at den ser jævlig bra ut! håper den ikke blir så dyr da...

så hva syntes dere??
sorry for fanboy-nick!
  • 0
Siterer en kis på itavisen.no:
Olje eller lakk er spørsmålet ...
tips moderator

I Drygolin vær ...


Holder meg til disse vanlige i... plast "
  • 0
tre veier noe i helvete så lite bærbar blir den
  • 0
Tre veier ikke nødvendigvis så mye, det spørs hva slags tre. Det er sikkert bare tynne plater av en lett, sterk tresort. Sikkert fra regnskogen.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
hadde ledd hvis de lagde det av balsa (en 1 meter lang 10 cm brei og 1 cm tykk planke veier rundt 50 gram) Men balsa er altfor lett antenlig og porøs til dette.

Teak er det nokk heller ikke fordi det er også tungt tre (men det mest ekslusive treet)

Er ikke vanskelig å gjette at specsene suger. kabinettet må være minst 0.3 til 0.6 cm tykt for å tåle noe som helst. Og produksjonen av så tynne formede planker er nokk ikke så lett
  • 0
hehe, morro
ta kontakt vis du trenger photograf, bil modder (PS), lys,lys og dj eller om du bare har lyst til og slå av en prat =)
  • 0
Sjukt harry
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
Den skal ikke produseres PS3 e best...
ZoMG"$)(092r HaXZzOOORzzz
  • 0
jeg syns den var stygg
He who makes a beast out of himself gets ridd of the pain of being a man
  • 0
.....og kommer ikke den til å råtne vis det kommer litt vann på den?
''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!''
  • 0
Jeg syns den også var stygg.
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Haha, den var litt ugly.

Vært kult å brife med den tho XD
  • 0
jeg synes den var dritrå jeg...
sorry for fanboy-nick!
  • 0
Jeg og
Det er ikke altid man kan ha det like gøy som man hadde i går da =)
  • 0
Vel, den er sansynelig vis lakka, så at den skal råtne tror jeg ikke!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
syns den var drit heftig jeg, og som kraken sa, den er definitiv lakka så den råtner neppe. hmm... fikk lyst på en sånn en
  • 0
Kan inte den börja brinna efter t.ex. 8 timmars sträckspelande av Battlefield: Vietnam?
Min vovve är den enda avatar som ser åt vänster. Jag är unik. Minns honom när jag är borta.//Kebbe
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!