Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Hva er egentlig forskjellen mellom Xbox 360 og Xbox One?


Jeg har Xbox 360, men er usikker på om jeg burde forhåndsbestille Xbox One. For meg virker det veldig som om at begge konsollene helt like. Burde jeg forhåndsbestille Xbox One? Hva syns DU?
  • 0
Jeg er veldig fornøyd med 360'n min, men har selvsagt lyst på Xbox One. Bedre grafikk, forbedret ytelse, spennende apper, nye kontroller, og Kinect selvsagt. Xbox One kommer jeg til å kjøpe en eller annen gang. Spørsmålet er bare ; når?
  • 0
De tekniske spesifikasjonene er sjelden noe å bry seg med. Det er bare for teknonerder alikevel og sier deg lite om hva du kan vente deg. Det viktigeste når du skal kjøpe ny konsoll er spillutvalget. Er det mange kommende XBoxOne-spilll som frister bør du kanskje vurdere å få deg en XBoxOne-konsoll også. Er det ingen kommende spill som frister så langt greier du deg sikkert bra med 360 en stund til.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
Selv har jeg PS4, men spiller fortsatt mest på PS3. Har bare to spill til PS4 foreløpig, så... ja, vent på spillene du har lyst på før du skaffer One. Basically det heljar sa +1
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Flyttet bloggen til forumet under hardware.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Er vel hovedsakelig det rent tekniske og andre diverse tjenester (som Live TV). Men jeg også er enig med heljar, fokuser på hvilke spill du er interessert i.

Jeg har PS4 og Wii U i tillegg til en PC, så jeg føler meg godt rustet til de spillene jeg er ute etter. Har en Xbox 360 fra før og når det gjelder eksklusiver så er det i all hovedsak Nintendo som er viktig for meg, så jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe Xbox One. PS4 klarer å dekke behovet der.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Takk for svarene. Jeg tror nok at jeg venter litt med å kjøpe en Xbox One. Det har ikke kommet noen særlig mange spill som interesserer meg for Xbox One (syns jeg da). Så derfor venter jeg nok med å kjøpe en helt ny konsoll
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!