Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Trenger hjelp til trådløst...


Invisterte i en trådløs ruter her om dagen. I følge selger og pakking skal den gi nett til hele huset og vell så det. men den rekker ikke fram til verken wii eller ps3 som er omlag 10-15 meter fra ruter. og cd med driver som fulgte med, funker ikke....

noe annet jeg lurrer på er hvordan pokker jeg fikser ett passord på linja!

Vær så snill og hjelp
  • 0
Er det en murvegg eller en betongvegg mellom spillkonsollen og ruteren? Fungerer laptopen din der hvor spillkonsollene står?

Siterer andrucks:
noe annet jeg lurrer på er hvordan pokker jeg fikser ett passord på linja!


Hva heter ruteren? Det varierer.
Last ned Opera eller Firefox snarest!
  • 0
er en murvegg ja

den heter: "Belkin N1
Mimo" High Preformance

er noen på linja "æs wi spik"
  • 0
  • ja9
  • ja9
Det kan hende det er noe gale med instillingene. Du bør kanskje og lese manualen. Det står det kanskje noen tips.
  • 0
Siterer andrucks:
er en murvegg ja

den heter: "Belkin N1
Mimo" High Preformance

er noen på linja "æs wi spik"


Skriv inn 10.1.1.1. i nettleseren og det skal komme opp en login.
Der er det vanlig å ha "admin" som bruker navn, og eventuelt "1234" som passord, hvi det er passord i det hele tatt... Men dette må du ikke gjøre fra em data som er koblet trådløst til nettet.
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
Spurte på elkjøp, for og få fult utbytte av N1 teknoliogien. Må man ha ett nettverks kort som støtter/har N1 teknologoi

men Fikk orda med ett passord. manualen var forøverig ETT ark, ikke en gang ett A4. instalerte drivern, som føkka hele driten, drivern er nå rullet til bake. og alt fungerer fint


takk enyways, er ikke så alt for mye jeg kan gjøre med nettverkskoret
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!