Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

død PC


PCen min er helt død. Når jeg skulle slå den på i dag gikk den i 3 sek før den slo seg av igjen og etter det har det ikke vært livstegn fra PCen.Aner ikke hva det kan være. PCen er ett år gammel og har aldri hatt noen problemer, jeg har kanskje måttet restarte den 2-3 ganger(for lenge siden) men det er det eneste.

Hva kan det være!?! PCen er altså helt død, som om det ikke er strøm eller noe.
This is great banter, it really is.
  • 0
Vet lite om sånnt, men om ikke du har gjort sjekk om det bare er ledningene det er noe galt med, kan være noe så enkelt, hvis ikke det lar jeg noen som har peiling svare .
Free to those that can afford it, very expensive to those that can't.
  • 0
DEt første du kan gjøre er å se etter om alle kablene sitter fast og deretter å se om Dioden(lite lys) på Hovedkortet lyser når strømmen er koblet til(da funker hovedkortet) vis det ikke lyser kan det være at strømforsyningen er gåen eller så er det hovedkortet

PS! Se på de små batteriene(kondensatorer) på hoved kortet og se etter om noen av dem har bulkete hoder!, De skal egentlig være flate....
Enough is enough! I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
  • 0
Det er ingenting som lyser på hovedkortet, men ser heller ingen diode da. Kondensatoerne ser okay ut.
This is great banter, it really is.
  • 0
Noe lignende sjedde med fattern sin pc, det som hadde sjedd da var en kortsluttning!
Hardware: Antec P182 | Q6600@3,2GHz | 8800GTS 640MB @613/1419/850 | Abit IP35 PRO| 2x2gb Mushkin pc8000 1000mhz | Mist 600W | 2TB diskplass | ViewSonic VX922 19"
  • 0
Jaja, får vel sende en mail til de jeg kjøpte den av og at den 3årige garantien dekker dette. Men må sende den helt til trondheim(bor utenfor Oslo). Uansett takk for hjelpen.
This is great banter, it really is.
  • 0
Kos hovedkort har du?
Enough is enough! I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!