Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

Kan noen hjelpe meg med valg av PC?


Heisann og jeg har lyst til å kjøpe meg en laptop eller en hovedsakelig liten pc som jeg kan spille spill på en gang i blant. Og spill jeg liker og spille er hovedsakelig er rts og bilspill og noe action spill. Og jeg vil jo gjerne få god flyt i spillene!

På laptop så går jeg Maks til 8000ish har sett på grafikkort på laptop som 860m ish, men vet lissom ikke. Har også sett på gigabyte brix pro og di pc der.

Stategy spill som jeg vil spille er : total war spillene fra første til det siste som er ute, civ 5 og det nye og star craft 2 osv.

Vil også nevne og spill som guild wars 2 også! Har dere noen gode anbefalinger kan! 😊??
  • 0
Feks. https://www.komplett.no/komplett-summer-gamer/10902

Ellers vil jeg anbefale deg å se litt rundt på Komplett-PC fra Komplett.no, der finner du gjerne tilpassa maskiner, med gode og enkle forklaringer.
Jesper. -- Mobo: MSI Z97 G5. PCU: Intel i7-4770K. RAM: Corsair 16GB. GPU: Geinward GTX 660Ti 2GB. SSD: Intel 240 GB. HDD: WD 3TB. Tower: CM Storm Scout 2 Advanced. Monitor: BenQ LED RL2455HM (x2). Keyboard and Mice: Steelseries. Headsett: Qpad QH-90.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!