Norsk
Nyeste
Atrás

Hardware og Mobiltelefoner

Diskuter alt av hardware, software, gadgets og teknologi

XFX Geforce 8500GT


Det spørs hva du skal bruke det til.
Det finnes adskillig bedre skjermkort, men det fungerer sikkert.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
men en del bedere en mit gamle radeon ati 9600SE
Nerds PWN n00bs sucks!
  • 0
Skjermkortet er ikke akkurat noe gamer kort. Hva har du tenkt å bruke det til?
Hardware: Antec P182 | Q6600@3,2GHz | 8800GTS 640MB @613/1419/850 | Abit IP35 PRO| 2x2gb Mushkin pc8000 1000mhz | Mist 600W | 2TB diskplass | ViewSonic VX922 19"
  • 0
Hva består maskinen din av? Sikker på at skjermkortet du har bestilt passer inn? Sikker på at den står i stil?

Husk at kortet du har bestilt ikke er et spesielt godt spillekort, fungerer dog greit på low/medium i de fleste spill.
Last ned Opera eller Firefox snarest!
  • 0
Dumbass, du må spørre oss før du bestiler vet du, hjelper lite å spørre oss etter du har bestilt det
sorry for fanboy-nick!
  • 0
Siterer PS3 Er Best:
Dumbass, du må spørre oss før du bestiler vet du, hjelper lite å spørre oss etter du har bestilt det


hehe skulle det ja men fikk det da vil det kunne kjøre spill som starcraft 2 og C&C 3 trenger ikke ha på fult
Nerds PWN n00bs sucks!
  • 0
jada, det skal gå fint, men hvordan er resten av PCen din? det er litt viktig...

Og hvorfor er dette et et dårlig gamer kort?
sorry for fanboy-nick!
  • 0
Siterer PS3 Er Best:
Og hvorfor er dette et et dårlig gamer kort?

Fordi det ikke tar de mest krevende spillene. Det er, om ikke det dårligste i 8000-serien, så i alle fall et av dem.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer PS3 Er Best:
jada, det skal gå fint, men hvordan er resten av PCen din? det er litt viktig...

Og hvorfor er dette et et dårlig gamer kort?


ikke noe serlig skal opgradere mer etter jul

Manufacturer:
MSI
Processor:
AMD Athlon(tm) XP 2600+, MMX, 3DNow, ~1.9GHz
Memory:
512MB RAM
Hard Drive:
128 GB Total
Monitor:
Myunidai Image Quest Q995
Sound Card:
Realtek AC97 Audio
Speakers/Headphones:
MS-Tech LM-88
Keyboard:
Microsoft Wirless 2000
Mouse:
Microsoft Wirless 2000
Mouse Surface:
ALLSOP mouse surface
Operating System:
Windows XP Professional
Nerds PWN n00bs sucks!
  • 0
Du må ha mye bedre RAM og CPU + dette "gamerkortet" for å få en duganes gamer PC tror jeg nok..
sorry for fanboy-nick!
  • 0
jeg hvet tenkte og opgradere til 2GB ram men hva er CPU hvet det er et noob spørsmål
Nerds PWN n00bs sucks!
  • 0
Siterer Kojima:
jeg hvet tenkte og opgradere til 2GB ram men hva er CPU hvet det er et noob spørsmål


CPU er prossessoren.
Største Supreme Commander Fan på forumet!
  • 0
har netopp kjøpt dette kortet "fatal1ty 8600gt"
Det funker ganske bra, ingen vifte bra ytelse men jeg opplever lag fordi jeg har bare 1gb ram. Derfor skal kjøpe meg 2gb ram til, og da går jeg ut ifra at det ikke lagger.
Oblivion og bf2 går nesten lagfritt selv med 1gb ram, kjøp heler dette kortet da kojima.

Kjøpte et 8500 kort jeg åpnet det ikke fordi jeg så en anmeldelse av kortet,
de likte det ikke



her er link til en anmeldelse: http://www.overclock3d.net/reviews.php?/gpu_displays/xfx_fatal1t
y_8600_gt_professional_series/1
Every day is exactly the same. There is no love here, and there is no pain.
  • 0
Siterer thraxes:
Citerer Kojima:jeg hvet tenkte og opgradere til 2GB ram men hva er CPU hvet det er et noob spørsmål

CPU er prossessoren.


ok er denne grei i fårhold til prisen ? http://www.komplet.no/k/ki.aspx?sku=331906
Nerds PWN n00bs sucks!
  • 0
ja den der ser ganske bra ut, ser ut som om det er dobbell kjerne som er
veldig bra og ha
Every day is exactly the same. There is no love here, and there is no pain.
  • 0
Siterer Kojima:
Citerer thraxes:
Citerer Kojima:jeg hvet tenkte og opgradere til 2GB ram men hva er CPU hvet det er et noob spørsmål

CPU er prossessoren.


ok er denne grei i fårhold til prisen ? http://www.komplet.no/k/ki.aspx?sku=331906


Den er billig og bra, tror den kan klare de fleste spill.
Største Supreme Commander Fan på forumet!
  • 0
Manufacturer:
MSI
Processor:
AMD Athlon(tm) XP 2600+, MMX, 3DNow, ~1.9GHz
Memory:
512MB RAM
Hard Drive:
128 GB Total
Monitor:
Myunidai Image Quest Q995
Sound Card:
Realtek AC97 Audio
Speakers/Headphones:
MS-Tech LM-88
Keyboard:
Microsoft Wirless 2000
Mouse:
Microsoft Wirless 2000
Mouse Surface:
ALLSOP mouse surface
Operating System:
Windows XP Professional</quote>

Bør jeg vente med og sette in skjerm kortet til jeg har fåt bedere ram og procesor? skjermkortet jeg har nå er ASUS Radeon 9600SE det kjører spill som battlefield 2 warcraft 3 og WarRock på fult ? bør jeg vente med og sette inn det nye til jeg har fåt 2 gb ram og den procesoren jeg viste dere??
Nerds PWN n00bs sucks!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!