Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

LIVE
HQ
logo hd live | Street Fighter 6
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Spillmusikk

Nå antar jeg at jeg er litt over halvveis i Xenoblade Chronicles 2. Det er i hvert fall nok til å sope sammen et relativt solid utvalg av musikken i dette spillet. Jeezes I say.

Battle
      Boss Battle
      Boss Battle 2
      Torna Boss Battle
      Counterattack
      Argentum Trade Guild Day / Night
      Gormott Province Day (aka. Gaur Plains 2)
      Gormott Province Lower Floor
      Uraya Day / Night
      Garfont
      Torigoth Day / Night
      Mor Ardain
      A Nopon's Life
      Fonsa Myma
      Old Factory (aka. Mechonis Field 2)
      Fonsett Village
      Kingdom of Tantal
      Indoline Praetorium Night
      "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
      • 0
      Siterer Glorfindel:
      Argentum Trade Guild Day / Night

Muy Bueno.

Mye annet utrolig brai dette soundtracket, men bare å høre denne, spesielt night utgaven, i starten av spillet bare skriker at noe utrolig godt er i vente.
      "You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
      Siterer dark samus nemesis:
      Mye annet utrolig brai dette soundtracket, men bare å høre denne, spesielt night utgaven, i starten av spillet bare skriker at noe utrolig godt er i vente.

Jass.

Argentum, Battle, Uraya, Torigoth og Garfont er nok mine topp-5 fra hele soundtracket.
      "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
      • 0
      Soundtracket til Halo 3 av komponist Martin O'Donnell og Michael Salvatori.

Syns det er den beste spillmusikken som er laget.

Kan og si at eg er ein Halo fan
      Rainbow Mushroom
      • 0
      Fonsett Island (Day)

Hører på denne når jeg trenger litt oppmuntring.
      • 0
      Spiller Bloodstained: Curse of the Moon på Switchen nå, musikken er good shit, spesielt denne bangeren.

Stage 2: Frigid Hell
      Let the voice of love take you higher
      • 0
      Red Dead Redemption 2 Soundtrack - We Once Loved Real and True

Har allerede startet min andre gjennomgang, denne gangen for å utforske verdenen skikkelig. Føler meg allerede nostalgisk av å spille mange av oppdragene.
      • 0
      Bioshock sin musikkalbum.

Hvorfor i alle dager er det ingen dom har fortalt meg tidligere om at dette er et av de mest behagelige musikkalbumet å lytte til mens man jobber?
      • 0
      Kingdom Hearts 3 har i hvert fall fulgt i forgjengernes spor når det gjelder musikk.
      Om noen skulle sitte på gjerdet og tenke at musikken vil være det som får dere til å hoppe ned, sier jeg bare: vær så god:

Kingdom of Corona
      Toy Box: Battle
      Monstropolis: Battle
      Thebes
      Olympus Coliseum
      San Fransokyo
      Caribbean
      Caribbean: Battle
      Rumble Racer
      Bounce-O-Rama
      Shipmeister's Shanty
      Tension Rising
      Fragments of Sorrow
      The 13th Dilemma
      Boss Theme 1
      The Other Promise
      Anti Aqua
      • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!