Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Spillmusikk


Nå antar jeg at jeg er litt over halvveis i Xenoblade Chronicles 2. Det er i hvert fall nok til å sope sammen et relativt solid utvalg av musikken i dette spillet. Jeezes I say.

Battle
Boss Battle
Boss Battle 2
Torna Boss Battle
Counterattack
Argentum Trade Guild Day / Night
Gormott Province Day (aka. Gaur Plains 2)
Gormott Province Lower Floor
Uraya Day / Night
Garfont
Torigoth Day / Night
Mor Ardain
A Nopon's Life
Fonsa Myma
Old Factory (aka. Mechonis Field 2)
Fonsett Village
Kingdom of Tantal
Indoline Praetorium Night
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Argentum Trade Guild Day / Night


Muy Bueno.

Mye annet utrolig brai dette soundtracket, men bare å høre denne, spesielt night utgaven, i starten av spillet bare skriker at noe utrolig godt er i vente.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
Siterer dark samus nemesis:
Mye annet utrolig brai dette soundtracket, men bare å høre denne, spesielt night utgaven, i starten av spillet bare skriker at noe utrolig godt er i vente.


Jass.

Argentum, Battle, Uraya, Torigoth og Garfont er nok mine topp-5 fra hele soundtracket.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Soundtracket til Halo 3 av komponist Martin O'Donnell og Michael Salvatori.

Syns det er den beste spillmusikken som er laget.

Kan og si at eg er ein Halo fan
Rainbow Mushroom
  • 0
Fonsett Island (Day)

Hører på denne når jeg trenger litt oppmuntring.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Spiller Bloodstained: Curse of the Moon på Switchen nå, musikken er good shit, spesielt denne bangeren.

Stage 2: Frigid Hell
Let the voice of love take you higher
  • 0
Red Dead Redemption 2 Soundtrack - We Once Loved Real and True

Har allerede startet min andre gjennomgang, denne gangen for å utforske verdenen skikkelig. Føler meg allerede nostalgisk av å spille mange av oppdragene.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Bioshock sin musikkalbum.

Hvorfor i alle dager er det ingen dom har fortalt meg tidligere om at dette er et av de mest behagelige musikkalbumet å lytte til mens man jobber?
  • 0
Kingdom Hearts 3 har i hvert fall fulgt i forgjengernes spor når det gjelder musikk.
Om noen skulle sitte på gjerdet og tenke at musikken vil være det som får dere til å hoppe ned, sier jeg bare: vær så god:

Kingdom of Corona
Toy Box: Battle
Monstropolis: Battle
Thebes
Olympus Coliseum
San Fransokyo
Caribbean
Caribbean: Battle
Rumble Racer
Bounce-O-Rama
Shipmeister's Shanty
Tension Rising
Fragments of Sorrow
The 13th Dilemma
Boss Theme 1
The Other Promise
Anti Aqua
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!