Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Seneste plate-innkjøp

Jimi Hendrix sin best-of-CD, en best-of av Johnny Cash og en best of av Creedence Clearwater Revival. Skikkelig best-of-rush!

Kjøpte også Toxicity av System of a Down til 25 kr på Joker!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Supermassive Black Hole - Muse

Best of Foo Fighters - Foo Fighters
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
zook: Du bør også skaffe deg albumet Jar of Flies/Sap av Alice in Chains. Min personlige favoritt.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer bjellfrid:
zook: Du bør også skaffe deg albumet Jar of Flies/Sap av Alice in Chains. Min personlige favoritt.

Det er vel to separate album? Eller to EP'er, egentlig. Skal sjekke dem ut
You're sleeping over, right?
  • 0
  • Ine
  • Ine
Muse - Haarp
Riddle me this
  • 0
Them Crooked Vultures - Them Crooked Vultures
If sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way! PSN: Komodo Spodo
  • 0
Windir - 1184

Luxus Leverpostei
- Utsolgt
- Festen blir ikke helt den samme uten
- Greatest Shits

Slipknot - Slipknot 10th Anniversary Edition

Hole - Celebrity Skin

Godt og blandet her, hehe. Luxus eier da xD
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Burzum - Belus
Nyeste skiva til soloprosjektet til Greven. Fantastisk album. Atmosfærisk black metal på sitt beste. Anbefales til alle som liker black metal.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Siterer Sithlord:
Burzum - Belus
Nyeste skiva til soloprosjektet til Greven. Fantastisk album. Atmosfærisk black metal på sitt beste. Anbefales til alle som liker black metal.

Burzum er good shit ^^)

Foretrekker Windir av norsk metal da, men jeg mener Burzum er bedre enn Dimmu f.eks.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Motorpsycho - Heavy Metal Fruit
  • 0
Siterer _RED_:
Kjøpte debut albumet til The Doors på vinyl i dag. 79 spenn. kupp.

...Ikke kupp alikavæl. det svake lyset på Råkk og Rålls gjorde at jeg ikke så at vinylen var FULL av hakk.

solgte den og fikk nok til en is.

fikk stipend og kjøpte den, denna gangen NY på vinyl til 179. ikke et kupp, men fortsatt en usikra håndgranat av et album.
an eye for an eye would make the whole world go blind. a tooth for a tooth would make the whole world starve.
  • 0
Sunn O))) - Monoliths & Dimensions
En av pionerene innen drone metal.

Muse - Origin of Symmetry
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Ahh, fikk "Pacer" av The Amps i posten. Herlig! Mer indie-garasjerock enn dette finnes ikke! Kim Deal starta The Amps da tvillingsøstera Kelley ble lagt inn på avrusning, og personlig liker jeg The Amps bedre enn The Breeders som hu spiller i sammen med tvillingsøstera!
  • 0
  • Zook
  • Zook
Platekompaniet.no:

Radiohead - Amnesiac og Hail to the Thief

Nå har jeg alle studioalbumene.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Vado
Siste plateinnkjøp fra hvilke artister må ha vært The Beatles (beste-låter-samling) Led Zeppelin Mothership, Johnny Cash, Motorhead og John Bonamassa.

Nostalgisk.
  • 0
Kjøpte Protest The Hero med Kezia og Fortress, og Farewell To Freeway med Only Time Will Tell fra Amazon.
Dagen i dag, er morgendagen du drømte om i går.
  • 0
  • Ine
  • Ine
Siterer Kuriri:
Them Crooked Vultures - Them Crooked Vultures
Riddle me this
  • 0
Pink Floyd - Relics
  • 0
Queen - A Night at The Opera (Vinyl) 99kr
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Metallica - Metallica (Black Album) på Platekompaniet for 59kr.

Ble hekta på dem igjen etter konserten, så nå er det på tide å fullføre samlingen. : )
Heihei
  • 0
Metal Gear Solid 3: Snake Eater - Original Soundtrack
Final Fantasy XIII - Original Soundtrack
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Metal Gear Solid 3: Snake Eater - Original Soundtrack
'

Konge!
Heihei
  • 0
Siterer Paulie:
Konge!

Så absolutt! Ett så fantastiks soundtrack fortjener å bli betalt for, det er tross alt verdt hver eneste krone, og mer enn det!
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Caress of Steel 69,-
Hemispheres 69,-
Permanent Waves 59,-
Grace Under Pressure 69,-
Vapor Trails 79,-
Farewell to Kings 69,-

Alle er fra Rush

Kjøpte de på cdon.com
"We interrupt this program to annoy you and make things generally irritating."- Monty Python's Flying Circus.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!