Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Spiller du i band??


No offence, men visse foreldre skjønner jeg meg ikke på. Det eneste riktige de kunne ha gjort da hadde isåfall vært å spleise med deg hvis de ikke ville at alle pengene skulle gå til trommesett. Det beste du kan gjøre er å gi barnet ditt et instrument. Det er det første jeg skal gjøre med barna mine. Skal ikke tvinge dem. Men hvis de liker det så skal de da få lov til å spille.
''Got some rare things on sale stranger!''
  • 0
Ja, jeg spiller i band, synger faktisk! Er et lite problem siden vi har en øving igjen før en foreldre konsert og jeg har først fått øvd på en av de sangene vi skal spille og for å gjøre alt dette verre er det ZZTop - La Grange som er forjævelig å synge! ellers tar vi Smoke on the water og en annen vokalist som har sluttet i bandet skal synge bluesen de lagde.
Buuuuuuurn!
  • 0
Siterer eppi:
er ikke i et band, er en bandløs og trommeløs trommis
er et band som heter mancuerda som består av folk jeg kjenner som jeg egentlig skulle bli med i, men så ombestente foreldrene mine seg og jeg fikk ikke lov å bruke sparepengene på et trommesett som jeg hadde spart til igjennom hele ungdomsskolen
(lærte trommer av musikklærern på skolen og ble frelst)


Det er skikkelig kjipt. Synes foreldra dine burde la deg bruke dine egne penger på hva du vil.

BTW, Er trommis men spiller ikke i noe band. Spilte i et band før men vi fant ingen vokalist så det ble ikke noe av det.
Er en bandløs trommis
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
Var solo/lead gitarist i et band en gang.
Vi hadde forskjelige band., men en insane trommis og bassist.
Vi hadde også Vokalist og Keybordist.

elsket å spille Iron man, Master of Puppets og Stairway to heaven.

Nothing else matters var heller ikke dum.

spilte mye på den lokale ungdoms-klubben.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Starta et nytt band som virker litt mer seriøst enn det forrige, har dritgod trommis, keyboardist, og lead gitar!!

Synd at det er så vanskelig å skaffe vokalist

Bandet heter BTW Reindêèricon
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
Jeg og en kompis har starta å jamme en gang i blant. Det geniale er at jeg spiller el-gitar/klarinett, mens han spiller akustisk gitar/trombone.
''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!''
  • 0
kult, prøv å få med en trommis og en bassist til å kompe mens derre spiller de klassiske instrumentene, det kan bli jævi fett
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
  • KlM
  • KlM
Siterer Krizzi:
akustisk gitar/trombone.


Håper inderlig ikke at det var begge deler på en gang. #D
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Tror nok han switcher litt jaXD
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
Jeg skal starte i ett band så fort jeg får meg mikrofon. Vi har øvd litt da, spilt ett par Emperor sanger. men litt vanskelig uten mikrofon :/
  • 0
Jeg spiller i et nylig grunnlagt band med følgende besetning:

2 Gitarister
1 Bassist
1 Keyboard
1 Trommis

Vi leter fortsatt etter vokalist... Er ikke så lett når alle vi kjenner som synger bare synger rolige sanger....

Siterer Spillpwnern:
Starta et nytt band som virker litt mer seriøst enn det forrige, har dritgod trommis, keyboardist, og lead gitar!!

Synd at det er så vanskelig å skaffe vokalist

Bandet heter BTW Reindêèricon


Dævven, for et sammentreff!! Samme bandbesetning, begge mangler vokalist, og vi har til og med SAMME BAND-NAVN!

Dessuten har vi begge en helt insane trommis

Kan dette ha en sammenheng tro?
OMG!! Ninjaz everywheah!
  • 0
Siterer metalsame:
Dævven, for et sammentreff!! Samme bandbesetning, begge mangler vokalist, og vi har til og med SAMME BAND-NAVN!

Dessuten har vi begge en helt insane trommis

Kan dette ha en sammenheng tro?
¨

Spillpwnern: 15, år - Trondheim
metalsame: 14 år, Trondheim.

Hmm, jeg ser ingen link...


Siterer KlM:
Håper inderlig ikke at det var begge deler på en gang. #D
¨

Heldigvis ikke.
''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!''
  • 0
spiller i et BM band
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
Jeg spiller trommer i et band vi kaller Optodeus.
Vi spiller hovedsaklig metall.

Vi har 1 gitarist, 1 bassist, 1 vokalist+synthist, 1 keyboardist og meg

Jeg, gitaristen og synthisten starta bandet for 4-5 år siden og de to andre blei med rundt halvannet år sida.

Vi har satt opp en svær liste med coverlåter vi har tenkt til å spille, men vi får aldri rota oss tel å øve døm inn. Blant coverlåtene vi hadde planer om å øve inn er As I Am og Honor Thy Father (ikke hele, den er laang!) av Dream Theater, Duality av slipknot, To Live is to Die (også veldig lang, men langt fra like vanskelig ) av Metallilca, Beat It av Michael Jackson og Money money money av ABBA. Ja, vi liker å spille litt forskjellig rart

Siden vi er for late til å lære oss andre sine låter bruker vi tida på å lage låter sjøl. Og det har blitt en del! Men det er dessverre ikke mange vi har fått spillt inn, og som vi fortsatt føler at holder mål. Men vi driver å spiller inn nytt materiale for tida! Skal legge ut linker så fort vi får lagt ut no!

Jeg for min del er inne i mitt 10'ende år som trommis nå, men har ikke spillt årntlig serriøst mer enn kanskje 5 av åra. Jeg gleder meg STORT til neste skoleår, for da skal jeg gå rockelinja på trøndertun! Da skal det bli masssse øving!!

Siterer KlM:
Duality er et godt utgangspunkt, den har en lett ryttme. Gitarene er ikke vanskelig, finn noen tabs og jeg lover at du kan sangen baklengs innen en halvtime.

men det krever litt av vokalisten.


Jeg lover deg, den låta krever bra teknikk og samspill mellom forskjellige lemmer på trommisen asså! Den er ikke noe å satse på dersom trommisen ikke har spillt en god stund med dobbelpedal!
|You're only as sick as your secrets|
  • 0
Endelig har bandet kommet skikkelig igang her. Har en hel sang som vi har lagd, og en drøss med utkast. Spillte gig på skoleballet i går, opplevelse for livet (ALDRI før når jeg har framført noe har jeg sett ett så crazy publikum) XD

Men fett var det, vi må prøve å finne et slags random amatørstudio og få spillt inn sangen og legge ut myspace elns
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
  • KlM
  • KlM
Siterer Endless Sacrifice:
Jeg lover deg, den låta krever bra teknikk og samspill mellom forskjellige lemmer på trommisen asså! Den er ikke noe å satse på dersom trommisen ikke har spillt en god stund med dobbelpedal!


vi klarte å spille den relativt lett...
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Band og band. Jeg spiller i to forskjellige korps.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer KlM:
Citerer Endless Sacrifice:Jeg lover deg, den låta krever bra teknikk og samspill mellom forskjellige lemmer på trommisen asså! Den er ikke noe å satse på dersom trommisen ikke har spillt en god stund med dobbelpedal!

vi klarte å spille den relativt lett...


Kanskje dere har en svært god trommis da
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
Ja.

Spiller trommer selv, bandet har en jente på bass. En vokalist og en drit på gitar.

Vi kaller oss The Ramadan og vi spiller drit bra blues/rock.
rayray.
  • 0
NEKRO! Anyways, jeg sliter litt med å få bandet mitt til å øve, vet dere om noen måte å motivere dem på? Dvs. det er ikke det at de ikke gidder, men de bortprioriterer det gjerne
  • 0
Jeg spiller bass i et band med en trommis og en gitarist, vi kan Crazy Train av Ozzy Osbourne, Paranoid og N.I.B. av Black Sabbath og Sign Of The Wolf av Pentagram. Vi skal prøve å lære oss Hell Patrol av Judas Priest og Evil av Mercyful Fate (Jeg kan nesten hele). Jeg og gitaristen kan nesten hele The Philosopher av Death, men vi har bestemt oss for å ikke lære hele, med en gang, på grunn av vanskelige trommer. Vi er inspirert av Judas Priest, Iron Maiden, Black Sabbath, Mastodon, Megadeth og Pantera hovedsaklig.
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG. Zoom-Boing. Z'nourrwringmm.
  • 0
er vokalist i ett underground Black metal band som heter Terrorlegion.
Sick stuff.

www.myspace.com/terrorlegionband
  • 0
Siterer Inno_a_satana:
er vokalist i ett underground Black metal band som heter Terrorlegion.
Sick stuff.

www.myspace.com/terrorlegionband

Råe vokaler gutt! Kunne likt å ha tabsene..
  • 0
Bassist i et obskurt indie/psychedlisk band. byner faktisk å få en del spillejobber og.

har for øyblikket bare ei låt på tape, men skal spille inn mer i løpet av April

http://nrk.no/urort/Artist/RedTree/default.aspx
an eye for an eye would make the whole world go blind. a tooth for a tooth would make the whole world starve.
  • 0
Siterer _RED_:
Bassist i et obskurt indie/psychedlisk band. byner faktisk å få en del spillejobber og.

har for øyblikket bare ei låt på tape, men skal spille inn mer i løpet av April

http://nrk.no/urort/Artist/RedTree/default.aspx


Stilig! Fet bass
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!