Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Hip-Hop,Rock, pop eller Techno?


Hva er den beste "gamer" musikken etter deres mening ? Selv liker jeg Rock og litt Techno for å kryddre gamingen min


Som f.eks. jeg hører gjerne på:
-Devildriver
- Andy Huner
osv.

Så la deres meninger strømme inn. Gjerne med hvilken artist som du hører oftest på
Well butter my back and call me a biscuit!!
  • 0
Jeg hører ikke på musikk nå jeg swpiller jeg faktisk Men jeg tror det måtte blitt The Who eller noe i den dur...
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
hører på spilllydene og spillmusikken som er på det spillet...
  • 0
Rock så klart! Jeg hører ikke på musikk når jeg spiller da, bare når jeg gjør lekser eller er på GR.
Jeg hører på Windir, Metallica, Guns'n Roses osv.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
  • RDB
  • RDB
Når jeg spiller hører jeg på den musikken jeg alltid hører på. Men når jeg spiller online så liker jeg best å høre på Metallica eller noe annet med futt i.

Hiphop, pop og techno er uaktuelt for meg.
  • 0
Når du setter rock ved siden av Hip-Hop, pop og Techno, blir det vanskelig å gjette hva slags rock du mener. Jeg velger ingen. Hip-Hop, pop og SPESIELT Techno er ikke noe jeg kan kalle musikk.
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
Hvis jeg skal høre på egen musikk når jeg gamer er det mye Hiphop og litt rock, og når jeg spiller Skate kan jeg høre en del på Bob Marley.
Bah!!?
  • 0
Spørs etter hva spill jeg spiller! blir enten irske viser eller hard rock!

Men sangene og bandene varierer
Tragedie er når jeg kutter meg på fingern. Komedie er når DU ramler ned i et åpent kumlokk og dør
  • 0
50's - 80's. (._.')
''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!''
  • 0
Dragonforce er for meg den ultimate spillmusikken.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Siterer Ikki-kun:
Dragonforce er for meg den ultimate spillmusikken.


De er gode ja! Jeg foretrekker ingame-musikken på for eksempel Medieval II da
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Høy br00tal metal eller hardass techno
Rolig musikk =

Enkelte spill Som Super Mario Galaxy og Zelda-spillene er best uten tilleggsmusikk. FPS og voldsspill generelt - best med litt ekstra godmusikk! Hels med musicvolume av og effectvolume på.
  • 0
  • eppi
  • eppi
hører på NRKmpetre, radiovolum.com, metall, hip-hop, trance, punk, rock og litt alternativt mens jeg gamer. (mens jeg gjør alt annet og )
Sk8 is a job, I love it
  • 0
alternative rock
Bygones
  • 0
  • Yoh
  • Yoh
Hører som oftest på musikken i spillet, men hvis jeg skal ha egen musikk blir det Rock eller Episk-Metall
Konsoller? Xbox 360 - PS3 - Wii - DS - PSP - I got em' all // Crazy GameReactor Batallion (PS3)
  • 0
hører aldri på musikk når jeg spiller,lyden i spill er for viktig
  • 0
Soft jazz funker ofte, om jeg først skal ha no bakgrunns musikk, men vanligvis velger jeg Tangerine Dream eller Klaus Schulze sine 70-80 talls utgivelser. Men oftest gjør jeg det, hvis musikken i spillet er for ensformig og tamt.

Fotball spill, og lignende, er klart best med musikk i bakgrunnen, da gjerne med rock eller hip hop.
Officer O'Clancy, take care of this toxic waste.
  • 0
  • eppi
  • eppi
musikken som er i spillene er viktig å ha, men når du spiller feks. cs eller BF så er det greit med litt av din egen smak og ikke bare lyden av eksplosjoner
Sk8 is a job, I love it
  • 0
Spillyder er vel og bra, men som Eppi sier så e det alltid greit å ha noe som setter opp tempoet når man spiller online, i spill som f.eks. CS, BF eller WoW.
Well butter my back and call me a biscuit!!
  • 0
Jeg må høre etter granatlyder når jeg spiller CoD 4 Kan ikke ha musikk da..
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Forstår det men andre spill... med bittelitt mindre realisme er det alltid greit å høre på musikk etter... spesielt FPS, da går Rock fint inn til å øke tempoet
Well butter my back and call me a biscuit!!
  • 0
Det er greit med rock til de fleste FPS ja
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Citerer Ikki-kun:
Dragonforce er for meg den ultimate spillmusikken.


De er gode ja! Jeg foretrekker ingame-musikken på for eksempel Medieval II da

Grunnen til at jeg synes dem er bra å ha i bakgrunnen er at dem har en spesiell, særegen og harry sound som passer veldig bra til spill.

Dem har jo faktisk omtalt seg selv som "Nintendo - Metal", da. No joke.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Rock<3
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
Siterer tguls:
Rock<3


Yeah!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!