LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Film og Musikk

      Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

      Sum 41 - tråden.


      Mange av mine Metal-mates på forumet kommer sikkert til å være sure på meg for dette, men her er Sum 41-tråden.
      Her kan vi diskutere alt som har med Sum 41 å gjøre, sanger, plater, hendelser osv.

      Personlig er Sum 41 et av mine to desiderte favoritt-band. De er det første bandet jeg noen gang kjøpte en plate fra, for egne penger.
      Det andre er In Flames.

      Kjøpte også det første albumet, All Killer No Filler i dag og er kjempefornøyd.
      Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
      • 0
      Liker ikke sånne band jeg.... FOR kjedelig å høre på
      Musikk > Film > Spill
      • 0
      Hvorfor det?
      Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
      • 0
      • KlM
      • KlM
      Punkrock generelt er veldig utvaska, spesielt amerikanske poprock band som Sum41 og Blink 182 ( heldigvis eksisterer ikke Blink lenger og Travis Barker suger HARDT på trommer)

      De repeter seg selv altfor mye og det er sjelden det kommer nye ideer inn i denne sjangeren.

      Men Does This Look Infected av Sum var ganske god, synd at alle platene dems etter den er stort sett det samme.

      Hvis jeg hører på punk/rock så blir det som regel Good Ridance, Lagwagon eller Millincolin.
      Jeg er nå ganske dum nå jeg da
      • 0
      Sum er ganske gode, ja! Liker In Too Deep, Fat Lip, The Hell Song, Still Waiting og Kick me When I'm High! Og Thank You For Nothing!
      Bah!!?
      • 0
      In Too Deep er jo en klassiker hos dem, men er så lei av Blink, Angels & Airwaves sånne punk-rock akkurat nå, har hørt for mye^^
      Fotball om dagen er godt for magen :)
      • 0
      Siterer KlM:
      Travis Barker suger HARDT på trommer

      Eeeeehm....Neeeeei? Verdens beste trommeslager? Anyone?

      Angels and Airwaves suger, utrolig kjipt band. Skulle heller prøvd seg som boyband slik de holder på.
      Blink var ikke bra musikk, det var morsomme tekster
      Sum41 har endel sanger jeg liker *Besatt av Blink182 - ånden i ung alder*
      Square Enix.
      • 0
      Siterer KlM:
      Travis Barker suger HARDT på trommer)


      WHAT!? Da har du ikke du peiling

      Siterer Zechez:
      Angels and Airwaves suger, utrolig kjipt band. Skulle heller prøvd seg som boyband slik de holder på.


      nah, The final er ganske bra

      Siterer Zechez:
      Besatt av Blink182 - ånden i ung alder*


      Neida liker alle slags musikk, men hører det meste på akkurat nå: The Game, Hoobastank og In Flames
      Fotball om dagen er godt for magen :)
      • 0
      Siterer Lekerool:
      Citerer Zechez:
      Angels and Airwaves suger, utrolig kjipt band. Skulle heller prøvd seg som boyband slik de holder på.


      nah, The final er ganske bra


      Synes bare bandet er så særiøst i forhold til den mer ungdomelige og morsomme stilen til Blink182. Håper du skjønner hva jeg mener
      Hører mye på Blink182 fordi broren min hører på det, han spiller i band, og han har oppdrett bl.a. på Solsiden i Trondheim, hehe
      Square Enix.
      • 0
      Siterer Ikki-kun:
      Hvorfor det?


      Det gjentar seg for mye... Samme grunn som jeg sluttet å høre på Nightwish
      Musikk > Film > Spill
      • 0
      Sum 41 er bra. Jeg liker "Fat Lip" og "In too Deep" veldig bra
      Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
      • 0
      Sum 41 VAR veldig bra, nå er det helt greit. Det var lead guitarist brownsound som virkelig ga Sum 41 personligeht. Nå som han forlatt banded er liksom kicket borte.

      Dessuten var ikke sum 41 noe rent punkrock band. Spesielt på Chuck er de veldig inspirert av metallica, noe som får dem til å bli en herlig blanding av metal og punkrock
      • 0
      Fat lip eier!
      Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
      • 0
      Siterer Spillpwnern:
      Fat lip eier!


      Husk at In Too Deep også gjør det Forbinder den sangen veldig med American Pie, siden den ble brukt i en av filmene, treeren tror jeg
      Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
      • 0
      Hørte en god del på disse når jeg var mindre, liksom det første som fikk meg til å høre på "metal" musikk, har to plater.
      Har gått lei dem nå for å si det slik, dette var jo for nesten over 5 år siden.
      he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
      • 0
      Siterer The Heretic:
      Hørte en god del på disse når jeg var mindre, liksom det første som fikk meg til å høre på "metal" musikk, har to plater.
      Har gått lei dem nå for å si det slik, dette var jo for nesten over 5 år siden.


      Er de virkelig så "hardcore" at man kan kalle dem metal?
      Jeg har nesten tenkt på dem som rock-pop jeg
      Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
      • 0
      Eneste jeg har hørt av Sum 41 er fat lip og den ruler!!! Tror jeg skal høre på noen flere låter av dem

      Noen å anbefale?
      So long suckersssssss.........
      • 0
      "In Too Deep", "Underclass Hero" og "The Hell Song" blant annet.
      Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
      • 0
      Siterer Suppeelsker:
      Citerer The Heretic:Hørte en god del på disse når jeg var mindre, liksom det første som fikk meg til å høre på "metal" musikk, har to plater.
      Har gått lei dem nå for å si det slik, dette var jo for nesten over 5 år siden.

      Er de virkelig så "hardcore" at man kan kalle dem metal?
      Jeg har nesten tenkt på dem som rock-pop jeg


      jaja, er en del metal, hør på sangen "88" så skjønner du...
      • 0
      Om ikke jeg tar feil, er den fra "Chuck" albumet deres. Det albumet er det som var mest Metal av alle.
      Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!