Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Siste konsert du var på?

Drar ikke på konserter, jeg...
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer XXassassinXX:
Drar ikke på konserter, jeg...

Hvorfor ikke?
You're sleeping over, right?
  • 0
Nja...er bare ikke interesert i musikk, at jeg ikke kan gjøre noe annet enn å bare høre på musikk, synes det blir litt kjedelig....
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Siterer XXassassinXX:
Nja...er bare ikke så interesert i musikk, at jeg ikke kan gjøre noe annet enn å bare høre på musikk, synes det blir litt kjedelig....

Om du går på en konsert, endrer du kanskje mening. Det er nemlig alt annet enn kjedelig.
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
Ja....kanskje...
  • 0
Definitivt!

site gigget jeg var på må vel ha vært på Slottsfjellfestivalen... så Gogol Bordello. jævlig bra konsert. jævlig bra band. bare synd Kent var headlining den dagen, så de fikk bare spille i en time
an eye for an eye would make the whole world go blind. a tooth for a tooth would make the whole world starve.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Bare prøv å dra på en konsert, XXassassinXX. Med noe du liker. Tro det eller ei, men konserter er faktisk gøyere enn det høres ut som, og noe det beste jeg vet.
  • 0
  • KlM
  • KlM
Siterer XXassassinXX:
Nja...er bare ikke så interesert i musikk, at jeg ikke kan gjøre noe annet enn å bare høre på musikk, synes det blir litt kjedelig....

du må ha et trist liv
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Siterer KlM:
Citerer XXassassinXX:Nja...er bare ikke så interesert i musikk, at jeg ikke kan gjøre noe annet enn å bare høre på musikk, synes det blir litt kjedelig....

du må ha et trist liv

Utrolig trist
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
hmm.. siste var Øya!
Turboneger var siste jeg så, de spilte bare Apocalypse Dudes (gidder ikke ta en diskusjon om det er den beste plata, for det ER DET xD)
Ble nesten slått ned et par ganger (masseslagsmål ved siden av meg når konserten starta og når den var ferdig), men det var SJUKT rått!! Nick Oliveri (tidligere bassist i QOTSA, skriker på sanger som "Six Shooter") og Ebbot fra Soundtrack Of Our Lives kom opp på scenen utover konserten!
På encore spilte de David Bowie.. og en til, som jeg ikke husker hvem hadde lagd ;)
Ah, savner.

Lagt til 2008-08-15 11:05:
Siterer Apollyon:
Siste var Mayhem på Øyafestivalen. Var verdt de 600 (eller.no) som dagsbilletten kostet.

Ikke den beste konserten jeg har vært på, og ikke like bra som siste konsert de hadde i Norge før øya (Club Maiden 30April). Men fortsatt veldig bra. Veldig synd det er siste konserten till Rune da. Gleder meg till neste gang jeg får sett dem

Jeg synes ikke Mayhem-konserten var så altfor bra egentlig. Eller.. veldig flink gitarist, bassist og trommer, men et sceneshow og en vokalist som var på grensa til patetisk, imo.
Why care when you have the option not to?
  • 0
Jeg så Billy Talent på Norwegian Wood (og Paramore)
  • 0
25. mars skal jeg til Spektrum å se selve legenden. Bob Dylan!

Elsker han, er ikke sikkert det kommer til å komme så mye futt ut av gammern, men det å bare se han, gjør meg mye mer en storfornøyd.
rayray.
  • 0
  • KlM
  • KlM
Slipknot.

Gav meg god gammaldags tinitus.
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
  • Zook
  • Zook
Dave Matthews Band.

De spilte på Lucca Summer Festival her i byen Lucca i Italia. Hadde ikke store forventninger ettersom jeg så vidt hadde hørt om dem, men det var kjempebra!

Masse kule instrumenter, som saksofon, klarinett, og fiolin. Alle hadde lange soloer også, så det var variert. Spesielt fiolinsoloene var fete! For meg som ikke er fan av noe slag ble konserten litt vel lang (to og en halv time + oppvarming), men det var allikevel verdt det.
  • 0
  • Zuil
  • Zuil
Jeg var på Iron Maiden i Trondheim på Somewhere in Time turnéen.
The future is here. It's just not widely distributed yet.
  • 0
Top 20 dritten som var i Oslo. Fyyyyyyy faen for noe dritt!
"get poor die tryin"
  • 0
BigBang + Pretenders på Norwegian wood var ganske kult, selv om jeg har sett BigBang tidligere^^

Nå har jeg nettopp sett The Dead Weather på en liten klubb i Washington, noe som slår absolutt alle arena-konserter. Sto en halv meter fra Jack Lawrence, og Alison pusta røyk på meg
Why care when you have the option not to?
  • 0
Siste var vel BigBang i april
Fabelaktig!
  • 0
Roskilde. Jævlig bra.
Tic toc, goes the clock again, beating in my head like a big drum.
  • 0
Hm... la meg tenke, hva var den siste

Åja det er sant, jeg har aldri vært på konsert.
Har store problemer med folkemengder så jeg holder meg unna, uansett hvor stor fan jeg er av bandet.
  • 0
Var vel Kaizers Orchestra i Ålesund ifjor. Det var fett.
Litt kjipt at det regnet, men man tenkte ikke så mye over det.
If you find yourself in a social situation, make threats.
  • 0
Hm... Siste konsert var Sondre Lerche på Akershus festning. Tenker på å skaffe meg dagspass til en av øya dagene, men har litt problemer med å velge hvilken dag som er best.
"Ordered a new diaper from ebay today!! :3 ♥ ... I mean bag. Got confused cause I put lots of shit in there. Now you think I don't use the toilet and that I wear diapers. I know, crack makes me witty. ^^"
  • 0
AC/DC på Valle Hovin, 15. juni. Dagen før historieeksamen, hehe
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
siste konserten eg var på var Aeternus og Cor Scorpii på garage i MAi.
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
Metallica, 20.juli, Forum, København.

Har ikke mange ord. Var bare det feteste jeg noensinne har vært på.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!