Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Lager du egen musikk?


Jeg å ett par kompiser driver å lager "trance"
jeg personlig( ikke vondt ment, anyone) hater trance, så derfor driver vi å lager trance med lyder...."duh-duh-duh" "b00m-b00m-b00m"
osv.
  • 0
tror ikke det hadde vært så vanskelig for noen her å lage f.eks rock eller rap med "lyder" for den saks skyld også..
Get static
  • 0
  • Ole
  • Ole
Gi deg, Daywalker, ikke ødelegg denne tråden og? -_-
The Fun Machine Took A Shit And Died.
  • 0
Siterer Ole:
Gi deg, Daywalker, ikke ødelegg denne tråden og? -_-


Jeg blir bare kraftig irritert..

Hva mener du med "denne tråden og"?
Get static
  • 0
  • Fili
  • Fili
Siterer DayWalker:
Citerer Ole:
Gi deg, Daywalker, ikke ødelegg denne tråden og? -_-


Jeg blir bare kraftig irritert..

Hva mener du med "denne tråden og"?


Daywalker... du har en musikksmak som er utsatt for STOR mobbing fra flere områder ( det er et faktum, og det vet du ). Skal ikke gå inn på hvorfor jeg ikke liker trance men bare drit i å forsvare det hele tiden, tror ikke folk gidder å skifte mening uansett. Tror faktisk vi blir enda mer oppspilte på å snakke drit om det da.

Musikksmaken trance og alt det innebærer er i kategorien hat/elsk, så istedenfor å begynne å krangle hele tiden så bare ignorer det
No beast so fierce but knows some touch of pity. But I know none, and therefore I am no beast.
  • 0
Siterer Fili:
Citerer DayWalker:
Citerer Ole:
Gi deg, Daywalker, ikke ødelegg denne tråden og? -_-


Jeg blir bare kraftig irritert..

Hva mener du med "denne tråden og"?


Daywalker... du har en musikksmak som er utsatt for STOR mobbing fra flere områder ( det er et faktum, og det vet du ). Skal ikke gå inn på hvorfor jeg ikke liker trance men bare drit i å forsvare det hele tiden, tror ikke folk gidder å skifte mening uansett. Tror faktisk vi blir enda mer oppspilte på å snakke drit om det da.

Musikksmaken trance og alt det innebærer er i kategorien hat/elsk, så istedenfor å begynne å krangle hele tiden så bare ignorer det








lager du noe egen musikk da Fili?
Get static
  • 0
  • Fili
  • Fili
Hehehe, nei jeg tenkte jeg bare skulle være en bedreviter for et øyeblikk

Eneste musikken jeg skaper er plystringa, og den plager visst livet av folk
No beast so fierce but knows some touch of pity. But I know none, and therefore I am no beast.
  • 0
Wåhåy! Kult at det er mange her som lager musikk da Fett å høre litt av dere som driver med band og slikt. Lager selv endel musikk som kan høres her for de som er intresserte http://www.myspace.com/djadriz (Har ingen ordentlig side oppe nå, beklager). Er 4 låter der ca.. 2 Hardtrance, en trance låt og en litt småproggy houselåt. Bruker FL Studio btw.

Ole: Synes det låt ganske bra jeg Mastring og slikt er jo bare detaljer det. Spiller du med noen folk nå om dagen da?
In Trance We Trust
  • 0
  • Ole
  • Ole
Njaei, ikke egentlig. Men en kamerat av meg (som spiller soloen og bassen i sangen jeg la ut her) har kjøpt seg sånn USB-lydkort som jeg tror vi skal holde på med i helga.

Gleder meg.
The Fun Machine Took A Shit And Died.
  • 0
Jeg spiller gitar, og har gjort det i snart 6 år nå. Har spilt i noen band, og har for litt siden sluttet i et band som gikk inn i studio pågrunn av uoverstemmelser. De ville gå en helt annen vei enn meg, og jeg gidder ikke å kaste bort min tid på et band som bare skal lage dritt. Jeg er på utkikk etter band nå, men ikke noe hell enda. Ingen vil lage det jeg vil lage. Vil lage en blanding av Jazz-postpunk-Synth-trommemaskin-postrock-psykadelisk-kaotisk aktig musikk.
''Got some rare things on sale stranger!''
  • 0
Jeg har begynt å spille litt på dette midi-keyboardet mitt nå, og det er helt kongefett Jeg koser meg skikkelig. Første plata kommer i november

Neida, men det er veldig gøy. Jeg skal legge ut en låt her jeg, når jeg har fått litt mer dreisen på det. Stay tuned...
Carl Thomas Aarum / Gamereactor Norge
  • 0
Gøy med keyboard. Tukler ofte med Micro Korgen min og andre elektroniske duppeditter. Noen gang vært borti den? Mye morsomt man kan gjøre der.
''Got some rare things on sale stranger!''
  • 0
Ole: Fett! Låter kult. Du får poste her om du får til no bra da

Carl Thomas: Stilig! Hvilket program bruker du? Alltid mer moro å lage når en har keyboard!

ReDRuM: Ooh, den med vocoder og mikrofon?
In Trance We Trust
  • 0
Siterer Adriz:
ReDRuM: Ooh, den med vocoder og mikrofon?


That's the one! Prøvd den?
''Got some rare things on sale stranger!''
  • 0
Siterer Adriz:
Carl Thomas: Stilig! Hvilket program bruker du? Alltid mer moro å lage når en har keyboard!


Ja, det er kjempegøy. Jeg leker bare med GarageBand på Mac. Det er kjempeenkelt, men det er akkurat passe for meg. Har akkurat de mulighetene jeg trenger Skal legge noe ut når jeg er fornøyd med det Er i gang med en liten trall nå.
Carl Thomas Aarum / Gamereactor Norge
  • 0
Noen som vet om DJ program som går an å kjøpe? tar imot mange forslag som mulig slik at eg kan kombinere dem.....
Life is a Game, play for Real
  • 0
Sikkert noe Ejay opplegg.
''Got some rare things on sale stranger!''
  • 0
Siterer Nintendo Andreas:
Noen som vet om DJ program som går an å kjøpe? tar imot mange forslag som mulig slik at eg kan kombinere dem.....



Dj eller produserings program? er en ganske stor forskjell der.
Get static
  • 0
Skriver rap-tekster.Har ikke noe å mixe musikk med.
Bah!!?
  • 0
et sånn der du kan lage musikk og beats i.
Bruker REASON men er godt lei....
Life is a Game, play for Real
  • 0
Siterer Nintendo Andreas:
et sånn der du kan lage musikk og beats i.
Bruker REASON men er godt lei....



Du får ingen fler muligheter med andre programmer. Bare så det er sagt.
Get static
  • 0
Spiller i band for tida. sammen med GameReactorX, (hvis noen husker han, var aktiv på MGS trådene.) Han synger, jeg spiller.

til nå har vi bare spilt ca 4 uker, har store fremskritt. for to uker sida var vi nesten ikke sammstemt en gang, men nå lyder det veldig bra om jeg får si det selv.

MEN! vi har ikke et band navn ennå? da lurte jeg på om noen av dere kreative gærninger kunne finne på et kult navn?
Bytta til nicket K!M
  • 0
The Razorheads..... kan du tenke deg noe mer harry ?
Free to those that can afford it, very expensive to those that can't.
  • 0
ikke noe mer harry enn The Chuck Norris Band.
Bytta til nicket K!M
  • 0
Sier ikke at nicket dit er harry, men du må innrømme at et "Razoheads" er et corny bandnavn. Btw "The Chuck Norris band" hadde eid alt, fuck the Beatles!
Free to those that can afford it, very expensive to those that can't.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!