Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Hva hører du på nå?


Hvorfor det? Fordi de synger med lyse stemmer? Fordi de danser latterlige danser.

De er ikke som oftest homsete, de har bare ingen selvrespekt
Musikk > Film > Spill
  • 0
Og hva er egentlig homsete? Synge med lyse stemmer? Et dårlig forsøk på å danse?
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
  • Zook
  • Zook
Fordi de danser, ikke kan spille instrumenter, synger sanger for småjenter og har bleikt, ekkelt hår. Det er min mening, hva er så stort med det?

Lagt til 2008-09-05 15:39:
Siterer Jack the Lack of Crack:
Og hva er egentlig homsete? Synge med lyse stemmer? Et dårlig forsøk på å danse?


Hm, det kan defineres som mange ting. Les ovenfor.
You're sleeping over, right?
  • 0
Og derfor er de homofile da? Og noen i McFly spiller faktisk gitar og synger godt nok. De har gjort cover på Don't Stop Me Now f.eks, og det er da ikke en sang for småjenter. Og jeg vil ikke si at de gjør det heller. Eller.. kanskje litt..

http://img.thesun.co.uk/multimedia/archive/00369/mcfly_369987a.
jpg


Bleikt ekkelt hår? ..
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
MY EYES!!!!11!

Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu-

Men jeg holder med Jackie.

Man er ikke homofil fordi man lager sugen musikk og har blekt hår.
Musikk > Film > Spill
  • 0
Yes - Dear Father [#1]

Nydelig koring.
Tic toc, goes the clock again, beating in my head like a big drum.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Jeez...vel, jeg vet ikke hva jeg skal kalle det. Jeg syns det er, ser og høres homsete og kvalmende ut. Skjønner ikke hvorfor dere beskytter musikken når det virker som om dere begge hater det. Eller, i hvert Kalashnikov.

Siterer Jack the Lack of Crack:
http://img.thesun.co.uk/multimedia/archive/00369/mcfly_369987a.
jpg

Bleikt ekkelt hår? ..


Se på fyren til venstre. Hele gjengen ser helt for jævlig ut, selv om bare en av dem har bleikt hår.
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Zook:
Skjønner ikke hvorfor dere beskytter musikken når det virker som om dere begge hater det. Eller, i hvert Kalashnikov.


Jeg synes det er bare skikkelig trangsynt å stereotypisere folk.
Musikk > Film > Spill
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Kalashnikov:
Citerer Zook:
Skjønner ikke hvorfor dere beskytter musikken når det virker som om dere begge hater det. Eller, i hvert Kalashnikov.


Jeg synes det er bare skikkelig trangsynt å stereotypisere folk.


Jeg er ingen fan av boyband, det er det hele denne "diskusjonen" utspiller seg på. Ok, kanskje det var feil å kalle dem homsete, det er bare mitt syn, som dere forresten ikke kan endre på.
You're sleeping over, right?
  • 0
Helt tilbake til basics: Homofili er en seksuell legning der en person blir tiltrukket av mennesker med samme kjønn. Det er vel noe vi alle vet?

Så vidt jeg har sett og hørt så lager ikke boyband noe musikk som handler om homofili eller hinter til det. Ville du kalt jenteband for lesbiske?

Det meste av boyband appellerer vel mest til jenter i ung alder, men jeg dømmer ikke folks legning etter hva slags musikk de lager eller hører på.
Jeg mener selv at boyband er litt femi og jeg liker overhodet ikke musikken, men jeg går ikke så langt som å kalle de homofile.
  • 0
Da burde du komme deg ut fra rommet ditt Zook, siden de ser langt ifra homsete ut. En kveld på byen (Oslo) kan gi deg ekstremt større tilfeller av feminim klesstil.

Forresten, bedre å ha bleikt hår enn bleikt fjes
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
Scars On Broadway - They Say

Utrolig bra sang fra folka bak System Of A Down
Tungur Knivur
  • 0
Akkuart nå hører jeg på den nye plata til genki rockets......... fanken den er overraskende bra Hater egentlig alt som minner om tecno/pop.... men må si disse japanerne har klart det utrolige!

http://www.youtube.com/watch?v=mPqITH6656w
"Men cry not for themselves, but for their comrades."
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer tradetown:
Jeg mener selv at boyband er litt femi og jeg liker overhodet ikke musikken, men jeg går ikke så langt som å kalle de homofile.


Du går ikke så langt som å kalle dem homofile? Vil det si at du syns homofili er ekstremt?

Siterer Pouge:
Da burde du komme deg ut fra rommet ditt Zook, siden de ser langt ifra homsete ut. En kveld på byen (Oslo) kan gi deg ekstremt større tilfeller av feminim klesstil.


Tror du jeg oppfatter boyband som smått homofile fordi jeg ikke har vært på byen? Det tar jeg som en fornærmelse. Det med bleikt hår/bleikt fjes, hvem var det rettet til, forresten?
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Zook:
Vil det si at du syns homofili er ekstremt?

Hvis han sier at noen er homofile for det han misliker dem, er nå det mye værre enn å synes at homofili er ekstremt... Dessuten er det ikke sikkert han syns det, bare at han syns at det er litt teit/å ta den litt langt å gjøre det...
  • 0
Echo & The Bunnymen - The Killing Moon
Tic toc, goes the clock again, beating in my head like a big drum.
  • 0
Jeg har metal-kveld i kveld.

System of a Down - Radio/Video

Lagt til 2008-09-05 18:31:
Scars On Broadway - Kill Each other/Live Forever
rayray.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer The-gamer:
Hvis han sier at noen er homofile for det han misliker dem


Skal det beskrive meg?
Og jeg sier ikke at alle jeg misliker er homofilem, men derimot de jeg oppfatter som homofile.

Men som dere sikkert også har merket, går denne såkalte "diskusjonen" ingensteds. La det ligge?
You're sleeping over, right?
  • 0
Graham Coxon - Bottom Bunk
Jelly baby?
  • 0
System of a Down - Legend of Zelda
It's awesome!
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Yes - I See You

Yes ruler. Sånn.
Tic toc, goes the clock again, beating in my head like a big drum.
  • 0
Siterer Zook:
Du går ikke så langt som å kalle dem homofile? Vil det si at du syns homofili er ekstremt?


Jeg vil ikke kalle homofili for ekstremt, men homo kan også oppfattet som et skjeldsor. Det er hakket mer "ekstremt".
  • 0
MayheM - freezing moon
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!