Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Filmchat


Siterer LesMiserable:
Du snakker om The Other Guys, ikke The Nice Guys med Ryan Gosling og Russell Crowe.


Ah, en flau feil det ja, ikke at The Nice Guys var så veldig mye bedre enn The Other Guys.

Siterer LesMiserable:
Ang. Wahlberg, så er han god i Lone Survivor, The Fighter og Deepwater Horizon.


Jeg medgir at han var god i The Fighter, men Lone Survivor og Deepwater Horizon? Nå har jeg ikke sett DH, men antar at karen som regisserte Battleship ikke er personen som får det beste ut av skuespillerene sine.

Siterer Marlboro Red:
Men ang Will Ferrel er det en skuespiller jeg prøver å unngå i det lengste så der er vi enig.


Veldig få som er det nå til dags. Han er nærmest guddommelig.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Jeg medgir at han var god i The Fighter, men Lone Survivor og Deepwater Horizon?


Underholdende actionfilmer som fungerer til sitt bruk. Når jeg sier at Wahlberg er god i dem, er det sammenlignet med hans dårlige prestasjoner som virkelig er elendige.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Når jeg sier at Wahlberg er god i dem, er det sammenlignet med hans dårlige prestasjoner som virkelig er elendige.


I forhold til The Happening liksom, I see what you mean.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Så nettopp traileren til Fast & Furious 8 - HOLT SHIT! Det var #saker
  • 0
Er vel på tide å få postet topp ti listen sin over filmer jeg har sett i år, men vet ikke om jeg orker å skrive en blogg så kan være jeg poster listen her i løpet av morgen dagen
Platekompaniet har januar salg på film, og jeg tenkte å plukke opp Kingsglaive (FFXV filmen) og ser at den er en del av det "3 for 200kr eller 5 for 300kr" tilbudet. Har dere noen forslag til hvilke andre filmer jeg burde plukke opp? Jeg har sett The Revenant og When Marnie was There, men hadde sikkert ikke hatt noe imot å se dem igjen. Samtidig er det sikkert mange andre spennende filmer jeg ikke har sett også. The Nice Guys er en film jeg ikke tror jeg ville plukket opp, men jeg hører mye godt om den og det gjør meg litt nysgjerrig. 10 cloverfield lane ser også spennende ut.

https://www.platekompaniet.no/campaign-landing-page/den-beste-filmdealen/?filter.page=0
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Siterer Crazy Kraken:
vilke andre filmer

jeg kommer også til å kjøpe der ,men har litt problemer med kontoen der uansett.
Jeg har tenkt å kjøpe et par filmer , men også et par tv serier.
Du har sikkert Chihiro Og Heksene for den er en del av det 3 for 200 og 5 for 300 tilbudet , men nå har jeg jo enda ikke sett den da, bare hørt og lest den er meget bra så det er 1/3 kanskje 4 filmer jeg kjøper de to andre er ikke med på tilbudet dog.
  • 0
Siterer Xtord:
Du har sikkert Chihiro Og Heksene


Ja den har jeg fra før av.

Huff det er så mye å velge mellom! Har ikke sett Whiplash og Birdman heller.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Siterer Crazy Kraken:
Huff det er så mye å velge mellom! Har ikke sett Whiplash og Birdman heller.

Har ikke sett noen av de vurdere birdman. Vel er mye å velge i. I sommer kjøpe jeg og mor rundt 20 filmer det for 500 kr. Men , dog en del litt eldre filmer som patrioten, braveheart, platoon osv.

Jeg så du nevnte When Marnie was There hvordan syns du den er?
  • 0
Siterer Xtord:
Jeg så du nevnte When Marnie was There hvordan syns du den er?


Jeg syns den var utrolig bra! Personlig syns jeg ikke The Wind Rises (eller hva den het) var så mye å skryte av, men When Marnie was There var veldig flott.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Jeg syns den var utrolig bra! Personlig syns jeg ikke The Wind Rises (eller hva den het) var så mye å skryte av, men When Marnie was There var veldig flott.


Skjønner, kanskje jeg skal gi den en sjans. Jeg har sett så lite animasjons filmer. Kan ikke si så mye m the wind rises. Har faktisk ikke sett en eneste Ghibli film. Dog SirGalahad har overtalt meg til å kjøpe som nevnt ovenfor Chihiro Og Heksene og Min Nabo Totoro.

skal ta en titt på den filmen jeg , dvd eller blu ray? eller fra nettet?
  • 0
Altså, hvis du har sett veldig lite fra Ghibli, så hadde jeg heller prioritert Grave of the Fireflies, Princess Mononoke og Nausicaa of the Valley of the Wind (istedenfor When Marnie was There). De tre er vel mine favoritter, tror jeg. Totoro er også veldig bra!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Siterer Crazy Kraken:
Altså, hvis du har sett veldig lite fra Ghibli, så hadde jeg heller prioritert Grave of the Fireflies, Princess Mononoke og Nausicaa of the Valley of the Wind (istedenfor When Marnie was There). De tre er vel mine favoritter, tror jeg. Totoro er også veldig bra!


Jaja, selvfølgelig. Kjøp Hayao Miyazaki sine først. Spirited Away er i hvertfall et must!
Siterer Crazy Kraken:
Altså, hvis du har sett veldig lite fra Ghibli, så hadde jeg heller prioritert Grave of the Fireflies, Princess Mononoke og Nausicaa of the Valley of the Wind (istedenfor When Marnie was There). De tre er vel mine favoritter, tror jeg. Totoro er også veldig bra!


joda sant, grave of the fireflies har jeg vurdert , men platekompaniet og det er faktisk en meget god idè siden den er en del av 200 kr dealen... Princess Monoke og Nausica of the valley of the wind er også klart vurdert , men prisen for de på platekompaniet er høy. Litt for høy kanskje. Hørt mye bra om de filmene å. Men, 250 kr er relativt dyrt og 230 er relativt mye
Sikkert mulighet å sjekke cdon å
  • 0
Men ja, ingen andre med noen forslag? Skal jeg bare drite i hele tilbudet og bare kjøpe Kingsglaive?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Har dere noen forslag til hvilke andre filmer jeg burde plukke opp?

Bridge of Spies er rimelig decent. Handler om en advokat (Tom Hanks) skal forhandle om et bytte av spioner som har blitt arrestert under den kalde krigen.
Veni, Vidi, Dormivi
Siterer Crazy Kraken:
Men ja, ingen andre med noen forslag? Skal jeg bare drite i hele tilbudet og bare kjøpe Kingsglaive?


Siterer Crazy Kraken:
Har ikke sett Whiplash


Whiplash er absolutt et solid valg jeg ville gått for. Det er vanskelig å komme med helt tilfeldige anbefalinger, alt etter sjanger du er ute etter og hvor bred filmsmak du har. The Nice Guys er heller ikke et dumt valg. Regner med du har sett Interstellar? Ellers er The Hateful Eight og Deadpool to klare favoritter fra 2016.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
https://www.platekompaniet.no/campaign-landing-page/den-beste-filmdealen/?filter.page=0


Whiplash, Room, 10 Cloverfield Lane, Sauls Sønn, Eye in the Sky, Midnight Special, Ex Machina, Prisoners, There Will be Blood, The Master, The Deer Hunter, Her, Brooklyn, Straight Outta Compton, Once Upon a Time in America, Once Upon a Time in the West, Apocalypto, John Wick, Snowpiercer, Brazil, The Raid, Turist, Paddington, The Sting, Touch of Evil, Sound of Music, L.A. Confidential, Nightcrawler, Wild Tales, The Bridge on the River Kwai, Zodiac, What We Do in the Shadows.

Velg og vrak.
  • 0
Skal se alle de LM, trust me.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Skal se alle de LM, trust me.


Har sett Whiplash, Room, 10 Cloverfield Lane, Ex Machina, Her, Straight Outta Compton, Once Upon a Time in America, John Wick, The Raid, L.A. Confidential, Nightcrawler, Wild Tales og What We Do in the Shadows.

De aller fleste kom fra LM, men jeg så The Raid før han, som igjen kom fra Thorn og RDB som lovpriste The Raid 2 som det holdt.
  • 0
Nightcrawler <3
Siterer SirGalahad:
Nightcrawler <3

<333333333333333333333333333
The D' is silent.
Siterer SirGalahad:
Nightcrawler <3


moviegasm, den er sååå braaaaaaaa!
  • Los
  • Los
Jeg henger kanskje etter. Men noen her inne som ser på Movies with Mikey på Youtube?

Om du ikke har sett det anbefaler jeg deg å teste! Der er 44 episoder, så bare velg en film du liker eller vil vite mer om og trykk!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Trainspotting og er helt awesome!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!