Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Filmchat


Siterer SirGalahad:
Lo så mye at jeg hadde tårer i øynene!


Helt enig. It hits your funnybone!
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Så. Justice League. Irriterende at traileren ser såpass fantastisk ut, når resultatet most likely ikke blir bra. WArner/DC må kvitte seg med Zack Snyder snart. Håper virkelig Jason Mamoa som Aquaman og Ezra MIller som The Flash gjør filmen tolerabel.
Blir spennende å se om Ghost in the Shell blir bra! Er stor fan av orginalen fra 1995, og føler kanskje den nye ser litt for amerikansk ut.. håper virkelig den blir bra!
Siterer SirGalahad:
Blir spennende å se om Ghost in the Shell blir bra! Er stor fan av orginalen fra 1995, og føler kanskje den nye ser litt for amerikansk ut.. håper virkelig den blir bra!


Trodde at forfatteren av mangaen har gitt sin velsignelse. Dette er forhåpentligvis et godt tegn, hvis han har sett filmen eller mesteparten av den...
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
Siterer sideswipe:
Trodde at forfatteren av mangaen har gitt sin velsignelse. Dette er forhåpentligvis et godt tegn, hvis han har sett filmen eller mesteparten av den...


Ja, forhåpentligvis
Siterer SirGalahad:
Ja, forhåpentligvis


Er litt nysgjerrig på filmen, men har aldri vært noe særlig interessert i japanske serier eller manga bortsett fra pokemon da jeg var mindre(hvem var ikke det?).
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
Siterer sideswipe:
Er litt nysgjerrig på filmen, men har aldri vært noe særlig interessert i japanske serier eller manga bortsett fra pokemon da jeg var mindre(hvem var ikke det?).


Elsker atmosfæren japanerne får til i kunsten sin. Du som liker film bør se Akira. Det er must.. enten du er anime-fan eller ikke.
Siterer SirGalahad:
Elsker atmosfæren japanerne får til i kunsten sin. Du som liker film bør se Akira. Det er must.. enten du er anime-fan eller ikke.

Den skriver jeg under på som de sier. Det er et must, et absolutt must , den og kanskje også Spirited Away.

Siterer SirGalahad:
Blir spennende å se om Ghost in the Shell blir bra! Er stor fan av orginalen fra 1995, og føler kanskje den nye ser litt for amerikansk ut.. håper virkelig den blir bra!

Har ikke sett noe noen av filmene eller animasjon serien enda, har dog lyst, men ja jeg er faktisk spendt på denne jeg å. For den vel relativ ok karakterer skal jeg nok se den på kino
Siterer Xtord:
Den skriver jeg under på som de sier. Det er et must, et absolutt must , den og kanskje også Spirited Away.


Lite aktivitet fra deg i det siste. Travelt liv?
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
Siterer Xtord:
Den skriver jeg under på som de sier. Det er et must, et absolutt must , den og kanskje også Spirited Away.


Sprited away og ja!

Siterer Xtord:
Har ikke sett noe noen av filmene eller animasjon serien enda, har dog lyst, men ja jeg er faktisk spendt på denne jeg å. For den vel relativ ok karakterer skal jeg nok se den på kino


Se den orginale fra 1995. Veldig bra film!

Og, ja blir nok sikkert en bra kinoopplevelse!
Siterer SirGalahad:
Blir nok sikkert en bra kinoopplevelse!


Adrenalin på høyt nivå
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
Siterer sideswipe:
Lite aktivitet fra deg i det siste. Travelt liv?

Ja,det har vært lite aktivitet, har vært innom en del, men ikke mye å kommenterer på eller svare på , har lest en del kommentarer da. Har vel enkelig ikke noen stor grunn utover det.

Siterer sideswipe:
Se den orginale fra 1995. Veldig bra film!

Skal se hva jeg får til
Siterer stikox93:
Så. De første bildene av den nye Lara er sluppet og jeg syns hun ligner veldig. Kanskje dette ikke blir alt for ille.


Så nok alltid for meg Lara som litt større, rent fysisk, men hun Alicia Vikander ligner såpass og er så god skuespiller at jeg faktisk får litt forventninger for filmen.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Det kommer en Baywatch film i år, med Dwayne Johnson i hovedrollen, men både David Hasselhoff og Pamela Anderson skal visstnok gjøre småroller så det kan jo bli interessant
  • 0
Siterer stikox93:
Det kommer en Baywatch film i år, med Dwayne Johnson i hovedrollen


More like Gainzwatch
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Hva syns vi om den nye IT remake traileren?
https://www.youtube.com/watch?v=FnCdOQsX5kc

Personlig forholder jeg meg positiv til denne. Tim Curry vil alltid være Pennywise for meg, men hvis denne ikke prøver å kopiere, men heller går for noe eget, kan det bli ålreit.
Ikke ofte jeg sier det om remakes, men jeg gleder meg til å se resultatet.
Og om den skulle skuffe, så er orginalen en jeg kan se om igjen og om igjen.
Siterer TK Art:
Hva syns vi om den nye IT remake traileren?


Absolutt rik på atmosfære, det kan jo bli bra. Husker jeg så originalen for første gang i 2011, og ventet da spent på remaken - men ga opp å vente på den for noen år siden, da det aldri så ut til at den kom til å komme.
  • 0
Så interessant ut den, selv om de har avslørt utseende til denne klovnen for lengst, så virker den fortsatt bra. Men nå har ikke jeg lest eller sett den originale It, er det ikke sånn at It forvandler seg til utseende av din største frykt eller noe?
  • 0
Om en uke har Kammerpiken kinopremiere i Norge. Nye filmen til Park Chan-Wook, og den får OldBoy til å virke amatørmessig. En psykotisk thriller hvor ingenting er som det virker noengang, og man sitter og bare blir hektet. 2.5 time har aldri gått så fort som da jeg så denne på filmfestival tidlig i mars. Virkelig en film verdt å sjekke ut om man liker psykotisk thrillers. En av de beste filmene som er lagd noensinne
Jeg så The Big Lebowski i går og skjønner virkelig ikke hva greia er, for en dårlig film as.
  • 0
Siterer Jeppzki:
Jeg så The Big Lebowski i går og skjønner virkelig ikke hva greia er, for en dårlig film as.


En av de beste komediene noensinne. The Dude er sjef.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Etter litt grubling så tror jeg at jeg må gi Beauty and the Beast (2017) 7/10. Jeg må helt klart se filmen igjen sånn at jeg slipper alle 3D problemene, men Emma er rett og slett ikke god nok i rollen som Belle. Hun synger ikke bra nok (det høres ihvertfall autotuna ut), reagerer til tider på merkelige måter (eller ikke i det heletatt) når 3D animerte karakterer prater med henne osv. Hun er absolutt ikke dårlig hele tiden, og ser bra ut i rollen, men til tider er det litt småpinlig.

Er det noen andre her som har sett den nye Beauty and the Beast? Tanker?


Så Beauty and the Beast idag. Har ikke noe særlig forhold til originalen, så forholder meg helt rolig der. Er ganske enig med det du skriver. Emma Watson ser helt nydelig ut, så for min del vant hun en del på å leve opp til tittelrollen. Syntes også det hørtes ut som autotune, men det er jo ikke sikkert det er tilfellet. Ellers gikk hun kanskje litt fort fra det ene til det andre humøret (fluktklar, interessert etc), men filmen varer jo allerede over 2 timer. Det går mye tid før hovedkarakterne virkelig finner hverandre, men det er kanskje noe av poenget med en helaftens film også?
  • 0
Siterer sideswipe:
Første tease fra Kingsman The Golden Circle!

Kos dere med 16 lynkjappe sekund. Lurer på hav man kan finne ut...

Link: https://www.youtube.com/watch?v=_wJ7hHDVBnA&feature=share


Bruk "." for å gå frem frame by frame, og "," for å gå tilbake. Jeg fikk ganske så mye info ut av den traileren, litt for mye kanskje.
The D' is silent.

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!