Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Filmchat


I morra kommer Fargo sesong 3. Jeg er så stoked.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
Siterer A to the H:
I morra kommer Fargo sesong 3. Jeg er så stoked.


HBO Nordic klarer ikke å gjenopprette abonnementet mitt, så jeg har egentlig lagt meg i skyttergraven. Har prøvd å kaste penger på dem, men de vil ikke ha dem. Dette rammer nesten bare meg selv, men jeg synes det får være grenser for hvor vanskelig det skal være å kjøpe en tjeneste.
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
Siterer Tor Erik:
HBO Nordic klarer ikke å gjenopprette abonnementet mitt, så jeg har egentlig lagt meg i skyttergraven. Har prøvd å kaste penger på dem, men de vil ikke ha dem. Dette rammer nesten bare meg selv, men jeg synes det får være grenser for hvor vanskelig det skal være å kjøpe en tjeneste.


Tell me about it...

Har hatt samme problem med Netflix flere ganger, selv om kortet funker og Viaplay godtar det, så har Netflix fra tid til annen bestemt seg for at kortet ikke funker på deres tjeneste.

"Life's a mess!"
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
Siterer Tor Erik:
HBO Nordic klarer ikke å gjenopprette abonnementet mitt, så jeg har egentlig lagt meg i skyttergraven. Har prøvd å kaste penger på dem, men de vil ikke ha dem. Dette rammer nesten bare meg selv, men jeg synes det får være grenser for hvor vanskelig det skal være å kjøpe en tjeneste.


Hahaha.

Det er så mange feil med HBO. Skjedde dog ikke med meg, og jeg fikk kastet mine nydelig 89 kroner på dem.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
Aldri hatt noe problem med HBO, kun brukt det da GoT har kommet tho.

Men! Hallo, nå er det bare én måned til Alien Covenant! Åååååå, jeg gleder meg så mye! Selv om jeg sikkert har spoilet alt sammen da jeg engasjerer meg altfor mye i analyser og teorier om hva som skjer. Men en ting kan jeg si, og vi kommer til å få svar på en haug med spørsmål fra Prometheus, så det blir bra!
Jeg er veldig fornøyd med HBO. Har abonnement der kun for Game of Thrones, men satt meg ned for å lete litt og endte opp med å finne mye gøy, så nå er det Netflix HBO og Viaplay så da får jeg dekket det meste.

Better Call Saul, Prison Break. Fargo, Mye å følge med på om dagen
Jeg har netflix og viaplay gratis, men bruker aldri noe av det xD bruker kun youtube hver eneste dag.
Siterer Quinzel:
Jeg har netflix og viaplay gratis, men bruker aldri noe av det xD


Jeg har også tilgang på Netflix men bruker det sjeldent. Syns ikke film utvalget der er spesielt bra og jeg ser ikke så mye på serier (som netflix helt klart er veldig bra på).
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Enig, skuffende utvalg på netflix + sett det som er verdt å se der.

Er vel en grunn til at det heter netflix and chill, netflix er ikke til å følge med på.
  • 0
Ikke lenge igjen til Alien covenant nå, hohoho! Og den nye Pirates of the Caribbean, men ikke like keen på den tho.
Siterer Quinzel:
Har ikke sett Rocky eller noe, kom gjerne med tips.


Overførte det hele hit for ikke å bryte Gamereactors regler


Jeg ville ha gjort det enkelt og begynt med Rocky. Den er inspirert av en sann historie (uten at det behøver å bety så mye), og vant tre Oscar. Alle de viktigste rollene ble dessuten nominert til Oscar, og det på en tid hvor prisene fortsatt var relevante og knyttet til prestasjon.

Ellers har jeg et flåsete guilty pleasure-aktig forhold til idrettsfilmer, for de er som regel skikkelig cheesy. Blir nesten for flaut å anbefale, så jeg lar Rocky stå som første og beste.

Det finnes imidlertid gode filmer som har en eller annen idrett som utgangspunkt, men som ikke nødvendigvis følger den kleine oppskriften fra eksempelvis Southpaw. The Blind Side er veldig god. Tilsynelatende alle andre enn meg synes også at Any Given Sunday er bra.
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
Da er det bare å begynne med Rocky! Takk for tips.
Siterer Tor Erik:
Southpaw


Her trodde jeg et sekund at jeg ikke var den eneste her som hadde sett gullkornene som er Southpaw Regional Wrestling, men den gang ei.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Siterer The Cookiemonster:
Her trodde jeg et sekund at jeg ikke var den eneste her som hadde sett gullkornene som er Southpaw Regional Wrestling, men den gang ei.

Visste du at store mengder med ostepop vil gi deg gul avføring?
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
Siterer Bob-Ingolf:
Visste du at store mengder med ostepop vil gi deg gul avføring?


Ja, det fikk jeg høre tidligere i kveld.
  • 0
og 5-6 andre.
  • 0
Siterer Bob-Ingolf:
Visste du at store mengder med ostepop vil gi deg gul avføring?


Visste du at jeg ikke spiser ostepop?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Visste du at jeg ikke spiser ostepop?

Nope, er helt nytt for meg
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
Directors cut utgaven av Kingdom of Heaven er virkelig en utrolig flott film og en stor forbedring over theatrical cut!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Siterer Crazy Kraken:
Directors cut utgaven av Kingdom of Heaven er virkelig en utrolig flott film og en stor forbedring over theatrical cut!

Hmm, vurderer meget sterkt å kjøpe blu ray versjon av directors cut av den filmen, hører at den er som du sier en stor forbedring til den theatrical cut....
  • 0
Siterer Xtord:
Hmm, vurderer meget sterkt å kjøpe blu ray versjon av directors cut av den filmen


Du trenger ikke vurdere det engang. Løp og kjøp!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Hvordan er ståheien før Dunkirk? Er den filmen jeg har gledet meg mest til på en god stund.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Hvordan er ståheien før Dunkirk? Er den filmen jeg har gledet meg mest til på en god stund.
Er alltid hype rundt Nolan filmer. Litt skuffet over at han kjører PG-13 på en krigsfilm, men kjenner jeg han rett får han det nok til å funke
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
Siterer Bob-Ingolf:
Er alltid hype rundt Nolan filmer. Litt skuffet over at han kjører PG-13 på en krigsfilm, men kjenner jeg han rett får han det nok til å funke


Catch all-strategien. Er forsåvidt helt enig. Det er et ''svakt'' tegn.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Hohoho! Tomorrow så skal jeg se... Wait for it...... Covenant! Overrasket eller?

Skal gi dere en smæshing review, altså meget kort og spoiler fri ofc. Har ventet på denne filmen i 5 år. Forventningene er skyhøye altså! Neidaaa, bare jeg får svar på noen spm fra forrige film OG ser noe smancy vesner, I'm all good. Og hva gjør James Franco i denne filmen, haha, bare det er meget skremmende. Skal noen flere se Covenant i helgen? Eller se den i det hele tatt..?

Sist fredag hadde de førpremiere på den på Kongsvinger... Og jeg visste ikke det. Det. Er. Sykt.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!