Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Paradise Hotel-tråden

Yay! Takk Andre
  • 0
Jeg syntes at Petter skulle dratt idag. Jeg skal innrømme at han er en verdig vinner, men jeg mener at han burde dratt når han faktisk ble valgt til å gå på en rettferdig måte. Jeg håper Kevin vinner.
Og jeg må si William var i humør idag og sykt morsom da Benedicte spøy
Det er bedre å tisse på bæsjen enn å bæsje på tissen
  • 0
Har tru på at han Petter kisen (fyren med bakoversleiken?) vinner, han får jo så sjukt med mediedekning
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Siterer sofus_tha_beast:
Jeg syntes at Petter skulle dratt idag. Jeg skal innrømme at han er en verdig vinner, men jeg mener at han burde dratt når han faktisk ble valgt til å gå på en rettferdig måte. Jeg håper Kevin vinner.
Og jeg må si William var i humør idag og sykt morsom da Benedicte spøy

Det var seff dårlig gjort av André å overkjøre Margrethe på den måten, men han gjorde det rette i mine øyne. Hva hadde Paradise vært uten Petter? Kevin som løp fram og tilbake til forskjellige jenter, William som ikke viste helt hva han ville, André som sover osv osv osv? Nei ass, da hadde jeg nesten sluttet å se på det programmet!

Siterer torleif:
Har tru på at han Petter kisen (fyren med bakoversleiken?) vinner, han får jo så sjukt med mediedekning

Ja, du sier noe.
  • 0
Tror han me gliset vinne! Alle like jo han der inne Han som hadde så kvite tennår!
Hail, Elen sila lumenn' omentielvo!
  • 0
det er Kevin det Christinem. Den kuleste etter min mening, der av min avatar.
  • 0
Siterer johannes-bakken:
Det var seff dårlig gjort av André å overkjøre Margrethe på den måten, men han gjorde det rette i mine øyne. Hva hadde Paradise vært uten Petter? Kevin som løp fram og tilbake til forskjellige jenter, William som ikke viste helt hva han ville, André som sover osv osv osv? Nei ass, da hadde jeg nesten sluttet å se på det programmet!

Er jo bare 3 dager igjen. Hvorfor slutte å se på det hvis Petter måtte ha dratt
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Fordi Petter er ikke bare den som holder Paradise Hotel oppe, han ER Paradise hotell Etter min mening da
Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today.
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Andre..jeg takker deg<333
  • 0
Paradise Hotel det er jo bare en gjeng pappagutter, ute tatt kevin han er kule,
men disse råttene petter og william kan gå å henge seg...

Lagt til 2009-05-12 19:55:
peter og william gir seg ut for å vere så jævla real, men di er noen jævla fitter!
  • 0
Siterer Taxta:
Citerer johannes-bakken:

Er jo bare 3 dager igjen. Hvorfor slutte å se på det hvis Petter måtte ha dratt

This
Siterer VixzOrius:
Fordi Petter er ikke bare den som holder Paradise Hotel oppe, han ER Paradise hotell Etter min mening da

Siterer ReydelNorte:
Paradise Hotel det er jo bare en gjeng pappagutter, ute tatt kevin han er kule,
men disse råttene petter og william kan gå å henge seg...

Lagt til 2009-05-12 19:55:
peter og william gir seg ut for å vere så jævla real, men di er noen jævla fitter!

Mye innestengt sinne gutten min?
  • 0
Hvor Mææd var det ikke da Therese tørka seg i musa etter at hun hadde dusja?
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Ò_ò
Hasta la-vista baby!
  • 0
Siterer oski:
Ò_ò

Jeg skjønner ikke at du henger på denne tråden, når du ikke liker Paradise Hotell.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Prøvde å se litt på det her om dagen. Det var morsomt (som i at jeg lo), men etter hvert fikk jeg samme følelse som når jeg hører en mongoloid person synge. Jeg skammet meg over at jeg lo. I tilllegg var usikker på om jeg lo med eller av dem. Mest sannsynlig av dem.
Free to those that can afford it, very expensive to those that can't.
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Det er så morsomt å lese hva dere skriver her xD
Hasta la-vista baby!
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Siterer sofus_tha_beast:

Fysørn jeg lo oinkoinkoink
  • 0
Siterer sofus_tha_beast:

WTF?!

Jeg skal ta bilder av denne tråden og vise dem til dere når dere er 17-18 og forhåpentligvis har blitt litt mer modne så dere får se hvor idiotisk dette ser ut.
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Vi har det jo bare veldig gøy
  • 0
Stikk å se på "Der nokon skulle tru at nokon kunne bu" eller "Ut i naturen" du iharal3 og slutt og kritiser.
  • 0
Greit det skal jeg!

Oh, Friluftskameratane begynner nå på NRK2! Må stikke.
  • 0
Siterer iharal3:
Citerer sofus_tha_beast:Hvor Mææd var det ikke da Therese tørka seg i musa etter at hun hadde dusja?

WTF?!

Jeg skal ta bilder av denne tråden og vise dem til dere når dere er 17-18 og forhåpentligvis har blitt litt mer modne så dere får se hvor idiotisk dette ser ut.

Hold deg unna tråden, dust!
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Noen som tror de skal se paradise hotel danmark?
  • 0
Siterer Smæ:
Noen som tror de skal se paradise hotel danmark?

Jeg tror nok det ja. Og iharal3, se på PH istedet.
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
synes du det var noen fine jenter?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!