Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Paradise Hotel-tråden

Siterer Ikki-kun:
Paradise er århundrets værste program.

All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Danske Paradise Hotel har andeledes regler enn den norske. Skjønner forsatt ikke spillet.
  • 0
Dansk PH suxx
Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today.
  • 0
Herregud, er ikke det drittprogrammet slutt nå da? På tide å glemme nå..
Jack Bauer killed so many terrorists that at one point, the most wanted man in the world was a teenager who downloaded Spiderman 3 illegally.
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Siterer The Lost Boy:
Citerer Smæ:
Citerer Soraki:Citerer johannes-bakken:
Bare ansiktet..Thereses ansikt skulle vært på Lenes kropp da :]

Putt ansikte til Ida's kropp.

Tenkte ikke på Ida :]
  • 0
Jeg liker Paradice City mye bedre.
I bet Darth Vader listens to Slayer.
  • 0
Siterer sofus_tha_beast:
Ikke hver så jævlig negative a. Kan være enig at det ikke er så veldig etisk og moralsk og sånt, men det er fortsatt drit kult å se på. Og hvis dere aldri har sett det blir det helt feil av dere å kritisere det om dere ikke har kunnskaper om det.

Men det var drama idag ass. Stakkars Margrethe. Syntes litt synd på henne. Og chill at Mats kom.

du liker vel big brother også du.. dette er søppel tv på sitt værste. og alle jentene liker det.... *grøss*

er en hel del snobber på skolen min som følger dette som bare faen..
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
Citerer sofus_tha_beast:
Ikke hver så jævlig negative a. Kan være enig at det ikke er så veldig etisk og moralsk og sånt, men det er fortsatt drit kult å se på. Og hvis dere aldri har sett det blir det helt feil av dere å kritisere det om dere ikke har kunnskaper om det.

Men det var drama idag ass. Stakkars Margrethe. Syntes litt synd på henne. Og chill at Mats kom.

du liker vel big brother også du.. dette er søppel tv på sitt værste. og alle jentene liker det.... *grøss*

er en hel del snobber på skolen min som følger dette som bare faen..

Virker som om dere har problemer med de som ser på PH, det er bare et tv program for guds skyld! At jeg og andre finner litt underholdning i å se på noe annet en discovery, wikipedia eller lekser betyr ikke at vi er klyser, snobber eller fjortisser
  • 0
Siterer johannes-bakken:
det er bare et tv program for guds skyld

Et ekstremt idiotisk et også
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Vi har marghrete som lærer på skolen
Skate fast, wreck shit
  • 0
haha, konge
How far will you go to save someone you love? Sometimes, its better not to know.
  • 0
Så kom Victoria tilbake
How far will you go to save someone you love? Sometimes, its better not to know.
  • 0
PH= Virkelighetens The Sims. End of discussion.
  • 0
(Slettet)
Rocktober
  • 0
  • Los
  • Los
Jeg trodde seriøst at dette var en spøk.. Hvem liker PH? Herre, det blir faktisk ikke værre enn det! Men jeg skal ikke klage..dere som liker det skal få ha deres "dype" samtaler. Lykke til videre!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Om det lages Paradise Hotel Uganda, så skal jeg kanskje gidde å ta en titt på det.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
det du ser på tv er så falskt, mexico er ikke så paradise som dere ser på tv jeg har bod i mexico, jeg synne de burde lage et program om og over leve i gaten i mexico, det hadde vert å se på!!!

fuck paradise hotel!!!
  • 0
Siterer ReydelNorte:
jeg synne de burde lage et program om og over leve i gaten i mexico, det hadde vert å se på!!!

Haha, om det hadde vert lovlig å vise silikonsprengde tøser som blir voldtatt av mexikanere på TV....jeg ville ha sett det
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Haha, om det hadde vert lovlig å vise silikonsprengde tøser som blir voldtatt av mexikanere på TV....jeg ville ha sett det

Du er syk mann. Syk.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Taxta:
Du er syk mann. Syk.

Og i etterkant kan det nevnes at sarkasme aldri har vært særlig enkelt å se i skriftlig format
  • 0
  • Ine
  • Ine
Jeg skjønner virkelig ikke hvordan folk kan finne underholdning i slike program.
Riddle me this
  • 0
slett
  • 0
Alle vennene og venninene mine ser på Paradise Hotel, men ikke jeg. Skjønner ikke hva som er så stort med det! Gi meg House, Torsdag kveld fra Nydalen, Fotball Xtra, Senkveld og Golden Goal!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Dette er faen meg et av de verste programmene i historien. Søppel-tv. Helt uinteressant og helt meningsløst. Så har jeg det sagt.
Dagen i dag, er morgendagen du drømte om i går.
  • 0
Idiotisk rett og slett. Det verste er at alt er scriptet og fake. Mye av bitchingen er jo lagd av TV3 med vilje også.

Men man får jo se pupper, men det er nok bare for å tiltrekke de kåte pre-pubertale mannsgrisene...
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!