Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Paradise Hotel-tråden

• KlM
  • KlM
Ser ikke forskjell på paradise og tangerudbakken lenger.

Siterer kvidogbleg:
Men man får jo se pupper, men det er nok bare for å tiltrekke de kåte pre-pubertale mannsgrisene...

Du veit du har en av og på knapp på tv'n?
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Jeg er har ikke lyst på skolen imorgen, hvorfor?
Fordi alle fjortisene i klassen, av begge kjønn, prater om dette programmet som om det skulle være det beste noen gang laget. Min mening om dette programmet er at alle som ser på det må ha en veldig kjedelig hverdag...
  • 0
Siterer KlM:
Ser ikke forskjell på paradise og tangerudbakken lenger.

Hahaha!
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Min mening om dette programmet er at alle som ser på det må ha en veldig kjedelig hverdag...

Eller en veldig alvorlig skade...
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
JA det har lite poeng reality serier har ofte ikke det .

Man ser jo på paradise hotel for å le av alt dramaet. Det er skikkelig lanktekkelig, akkuratt som robinson ekspedisjonnen spør ddu meg. Jeg begynte å se på det i år, og jeg synes det er litt spennende ane ikke hvorfor, men det bare er sånn.
er du snill med meg, er jeg snill mot deg.... kødder du med meg, SÅ KØDDER JEG MED DEG!!!
  • 0
Jeg ler av hvor DUMME de folka er! Ingen av dem har gode jobb heller.

Bartender og Servitør......
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Siterer Spreeky:
Bartender og Servitør

Hva er gode jobber i dine øyne? Hva om de liker jobben de har. Hvorfor skal man ikke jobbe med det da? Og hva skulle du gjort uten de?
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Wow dette var den beste episoden ever eller hva? ;D .... eller...
er du snill med meg, er jeg snill mot deg.... kødder du med meg, SÅ KØDDER JEG MED DEG!!!
  • 0
Hvordan går det an å synes dette programmet er bra?
  • 0
Jeg så litt på første sesong, må neste innrømme at den fenget litt. Andre sesong har jeg bare sett maks fem minutter av hver gang jeg har zappet forbi, utrolig kjedelig denne gangen. De fokuserer bare på å overgå første sesong i antall sexscener og slikt.
"You were born free, you got fucked out of half of it and you wave a flag celebrating it." - Doug Stanhope
  • 0
Siterer Napalm Scum:
Jeg så litt på første sesong, må neste innrømme at den fenget litt. Andre sesong har jeg bare sett maks fem minutter av hver gang jeg har zappet forbi, utrolig kjedelig denne gangen. De fokuserer bare på å overgå første sesong i antall sexscener og slikt.

Stemmer det alle prøver å være den nye petter xD
  • 0
Victoria is suck a biatch!
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
know -.-''
  • 0
Dette programmet er noe av det verste folk kan se på. HELT meningsløst. NULL kvalitet. Søppel-tv.
Dagen i dag, er morgendagen du drømte om i går.
  • 0
Siterer ShinyBlade:
Dette programmet er noe av det verste folk kan se på. HELT meningsløst. NULL kvalitet. Søppel-tv.

Det er ganske meningsløst. Farmen er også ganske meningsløst.
  • 0
Siterer Taxta:
Farmen er også ganske meningsløst.

Decyfered!
  • 0
Paradise Hotel er EPIC FAIL
The cake is a lie
  • 0
Siterer Iceman 33:
Paradise Hotel er EPIC FAIL

Det har en høy underholdningsverdi daaa! Ser det daglig jeg
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
tv=søppel

finnes det bedre søppel enn annet?

sikkert, men uansett så er det crap, og for min del så er paradise den type søppel som underholder meg
  • 0
ok det var ikke det jeg tengte på, men det er vell kansje en spøk eller???

jeg ser det programmet, men det iritere meg for det spesielt ho jævla kjeringa victoria,
ho fitta der kommer til å få sitt, what goes around comes back around.......
  • 0
det som digger meg er det at stine marie kommer så J****** langt xD
  • 0
De som ser på paradise hotel ser bare på det for å få se nakenhet. Noen er bare helt lol
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Liker dramaet Haha, så gøy å se dumme fjortiser, drite seg totalt ut!
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Spesielt de som syntes det er helt crazy å vite hvilket parti Obama er på!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Tragisk. Stakkars foreldre sier nå bare jeg.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!