Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Paradise Hotel-tråden

Takk for støtte. Det er ytringsfrihet i Norge og da må alle få lov til å si det de mener. Også om de mener at Paradise Hotel er forferdelig
Det er bedre å tisse på bæsjen enn å bæsje på tissen
  • 0
trenger ikke å bli angrepet bare du liker en tv-serie (en serie du ikke er alene om å like)

står i vg i dag om magrethe som ble mobbet. lene+nanna=slemminger?
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Okey, da er denne ukens Paradise Hotel over.
Oppsummert fra min side har det vært en god uke.
Mye p.g.a at Mads kom tilbake
Greit at Camilla dro idag, men skulle heller sett at det var Karita.
Litt kjipt også at Nanna dro, men jeg syntes det var fortjent, selvom det egentlig burde vært Lene.

Det har også vært flere morsomheter denne uken, spesielt da William spiste chilli og da Petter og Mads skremte de andre.
  • 0
Ja, dritfet uke
  • 0
Vi to som er PH-fans må prøve å finne flere PH-fans her på GR sirup.
  • 0
Ja.. Men det blir ikke lett.
  • 0
Tenk, istedet for å dekke all elendigheten og krigene i verden velger våre to største nyhetsaviser å skrive om en kjerringkrangel i et fjortisprogram. Vi lever i en rar verden.
  • 0
Hvis du skal ha ordentlige nyheter iharal3, bruker du aftenposten.no eller nettavisen eller no. Spesielt VG serverer bare rampelysnyheter, noe jeg også syntes er rart med så mye elendighet her i verden. Jeg er meget enig med deg at det er rart og at de kunne spart seg med alt det Paradise-sladderet.

Og dette skriver jeg til alle som kritiserer meg eller andre folk som ser på PH. Jeg er helt enig med alle her at programmet er fjollete og umoralsk osv, men jeg finner fortsatt stor underholdning av dette programmet, og derfor ser jeg på det. Det finnes ingen annen grunn, så ikke kritiser meg for at jeg ser for lite tv-serier og at jeg er fjortizz osv. Jeg er faktisk en ganske reflektert og flink gutt som gjør det svært bra på skolen, og som bryr meg om verden rundt meg.
  • 0
PH og lignende serier er dum og deilig underholdning. Hadde jeg hatt mer fritid skulle jeg nok ha fulgt med, men siden jeg må prioritere så havner det ikke øverst på listen.
  • 0
Paradise eier!
  • 0
For å være ærlig, synes jeg dette programmet er sykt kjedelig, og den enste grunnen jeg ville satt meg ned i sofaen for å se på dette ville være for å se på sengekos.
Programmet har digge jenter, noe som tiltrekker guttene, og en evne til å få seere avhengige. Alikevel kan jeg skjønne at noen synes det er morsomt.

Dette handler om ting som skjer i hverdagen for noen av oss, og det gjør det interresant å se på. I tilleg er det sengeaktivitet som gjør det ekstra spennende. Andre ting som fanger seeren er også all baksnakkingen som er så spennede å høre, og deltakerne har også humor en gang i blandt.

Poenget mitt er. Dette er et program som ikke inneholder mening i det hele tatt, og er uhyre upolitisk korrekt; allikevel kan det være interessant for noen å se på.
Smaken er som baken... den er delt.
Ownage!
  • 0
paradise hotel er drit kult! ser på det hver dag
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Naiz Marki. Vi trenger sånne som deg her på PH-tråen
  • 0
Spoiler!!!!

Har nå hørt rykter om at Ida sjekker inn på hotellet igjen neste uke, men kilden min er ikke helt troverdig. Det som ihvertfall er sikkert er at en gutt og en jente sjekker inn på hotellet, er det Ida vet ikke jeg, men det er en mulighet. Det skjer også mye drama på hotellet, spesielt de to første dagene. Vet også at en av jentene må dra hjem med umiddelbar virkning på onsdag etter at to av deltakerne bestemmer hvem.
  • 0
Så at Noor og Therese har hatt lesbo-sex. Må få med meg den episoden ass.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Er det Noor som skal ha lesbesex med Therese? Visste at det ble lesbesex, men ikke at det var Noor. Den episoden har ikke blitt vist enna
  • 0
petter og mats er helt råe!
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Makan til tullete program skal du lete lenge etter. Men det er så teit at det er litt gøy..

Lagt til 2009-04-25 00:07:
Petter er kul
Love is our resistance!
  • 0
Helt enig at programmet er tullete, men det er bare så åndsvakt kult likevel. Og Petter er bare AWSOME!
  • 0
Lene tror hun er deilig...
Love is our resistance!
  • 0
Hahaha, vet dere ikke hvem som vinner?!?!
Jeg lager en "kode", så dere slipper å lese det ufrivillig.

SPOILEEEEERRR!!!!!!!!

Hahahahallohallopetterhahaahhaoghihihihidajajaj.

SPOILEEEEEERRR!!!!!!! SLUTT!!!
jeg liker sjøpølsa
  • 0
Følger ikke med på dette teite programet så skjønner ikke koden.. Men det er tydeligvis en som ler mye.. Hvem er det som ler mye? xD
Love is our resistance!
  • 0
Siterer Evven11:
Følger ikke med på dette teite programet så skjønner ikke koden.. Men det er tydeligvis en som ler mye.. Hvem er det som ler mye? xD

Innimellom all latteren har han gjemt et navn.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
  • Arda
  • Arda
Paradice Hotel er bra ja, ser på det hver gang det går. Programledern skulle vært deltager istede!
  • 0
Jeg regner med at alle vet hvem som vinner Paradise. Det har værtklart ganske lenge, og Triana er den diggeste av jentene der, selvom hun erprogrammleder
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!