Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Paradise Hotel-tråden


Siterer oski:
Is it nau?<3 When is it?


mandag-torsdag kl. 21:30.
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
THX<333
Hasta la-vista baby!
  • 0
Siterer oski:
Is it nau?<3 When is it?



Tarkan: U løv paradais u 2? Its so amazing<3 I c u arguing with tha lord? I like arguing men<3


Jeg må diskutere med noen da, er jo null diskusjon på det forumet her

Siterer tarkan:
Trodde jeg skulle får tid til å skrive masse her, men må desverre dusje, dra håret bakover, file neglene og ta ansiktsbehandling før jeg lager en kopp kamille te og nyter Paradise Hotel, godt innpakket i det hvite fleeceteppet mitt!



Klemz! <333


Skal ikke se bort ifra at jeg har disset fjortizzene og..Loool!
Men jeg ser på Paradise, 4 real! Bare er ikke personen som liker å gå i inndypende diskusjoner om "hendelsene" på Paradise. For det er bare såååå lame <333

"Jeg skal bare underholde megselv litt jeg, noe denne tråden er meget god for, i og med at folk faktisk blir sure."

No problemo with that;) Det for noe annet at diskusjonen startet. Det virket på meg som det var duu som var den sure og bitre
jeg liker sjøpølsa
  • 0
Både oski og Shitlord må jo være ganske interesserte i dette i og med at dere skriver så mange kommentarer her.

Men tilbake til hva som skjer på hotellet: Det at Ida og Petter skal vinne virker ikke helt troverdig lenger i og med at vi er i gang med semifinaleuka og ingen flere sjekker inn på hotellet, bare ut.
Jeg håper personlig at Kevin vinner.
Det er bedre å tisse på bæsjen enn å bæsje på tissen
  • 0
Siterer sofus_tha_beast:
Både oski og Shitlord må jo være ganske interesserte i dette i og med at dere skriver så mange kommentarer her.


Har vi diskutert Paradise Hotel? Etter det jeg husker har jeg bare kødda rundt her, akkurat som Oski. Morsomt vett.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Sithlord og tarkan, dere bør begge melde dere på paradise hotel... dere krangler begge akkuratt som i programmet... hoho

Noen som vet hva dagens episode skal handle om?;D

Lagt til 2009-05-04 20:40:
og Oski, vet ikke om du er sarkastisk lenger, for i mine øyne er du hekta på paradise hotel... HOHO HAHA!
Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today.
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Siterer sofus_tha_beast:
Men tilbake til hva som skjer på hotellet: Det at Ida og Petter skal vinne virker ikke helt troverdig lenger i og med at vi er i gang med semifinaleuka og ingen flere sjekker inn på hotellet, bare ut.
Jeg håper personlig at Kevin vinner.


Håper og at KevinPuuus vinner<333 Tror heller ikke Petter vinner, håper på Nooor<333 Men det er bare å seee! I lov it, such amazing!<3 Men tilbake to the Hotel! Jeg håper noen får noen fler "Numre"<333 Det er så artig å se på dem "Cuddle<33" under laknet.....tiihii<33

Siterer oski:
og Oski, vet ikke om du er sarkastisk lenger, for i mine øyne er du hekta på paradise hotel... HOHO HAHA!


Yup, im oski, and i have entered the Building!
Hasta la-vista baby!
  • 0
Citerer oski:og Oski, vet ikke om du er sarkastisk lenger, for i mine øyne er du hekta på paradise hotel... HOHO HAHA!

Yup, im oski, and i have entered the Building!</quote>

Merket meg det^^
Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today.
  • 0
Tror likevel det er en mulighet for at Ida kommer tilbake. Det ser ut som om hun er fanget utenfor hotellet.
http://www.tv3.no/paradisehotel/
Her kan du sjekke hva som skjer denne uken
Det er bedre å tisse på bæsjen enn å bæsje på tissen
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
NEEEEI! Er hun....</3
Hasta la-vista baby!
  • 0
Virker som om oski faktisk ser på Paradise. Kan jo forsåvidt alle navna og språket de snakker der.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Faktisk ikke, sså en episode! En venn tvang meg!
Hasta la-vista baby!
  • 0
Siterer oski:
Faktisk ikke, sså en episode! En venn tvang meg!


Hils din venn og si at han er fornuftig. Paradise har ikke vært perfekt de siste episodene, men fortsatt fantastisk underholdning.
Det er bedre å tisse på bæsjen enn å bæsje på tissen
  • 0
Det at oski og sithlord fortsatt er inne på tråden regelmessig er jo totalt idiotisk. Hvis du ikke liker serien så GTFO tråden..
Just kill him with your awesome
  • 0
SPOILER!!!!

Det ser ut som om Benedicte kommer inn igjen i dag. Det virker som om hun er fanget på utsiden og gutta må ofre en av dem for å befri Benedicte, noesom kommer til å bli skjebnesvangert. Min hypotese er at det er Mats som blir ofret ettersom at jeg har en sterk følelse av det.
Det er bedre å tisse på bæsjen enn å bæsje på tissen
  • 0
Paradise Hotel suger!!! Dere får en blogg om det senere av meg
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Siterer BlueDaf:
Dere får en blogg om det senere av meg


Jeg kan ikke vente!

Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Siterer sofus_tha_beast:
SPOILER!!!!

Det ser ut som om Benedicte kommer inn igjen i dag. Det virker som om hun er fanget på utsiden og gutta må ofre en av dem for å befri Benedicte, noesom kommer til å bli skjebnesvangert. Min hypotese er at det er Mats som blir ofret ettersom at jeg har en sterk følelse av det.


Høres ut som et sykt, litt "Saw" aktig ut spill..
Hasta la-vista baby!
  • 0
oski, bare innrøm det: Du er sykt avhengig av PH og du ser på det hver dag, det er bare det at du ikke tør å innrømme det.

Og BlueDaf: Jeg gleder meg til å lese din kommende blogg, bortsett fra at jeg syntes det er litt feigt å skrive den på et community hvor 95% er PH-hatere, men jeg gleder meg til å lese den.
Det er bedre å tisse på bæsjen enn å bæsje på tissen
  • 0
Ser på det hver dag!

Hadde den oppfatningen veldig mange har her inne, om at det bare er no fjortissvrøvel for babes, men dama fikk meg til å se den aller første episoden og siden det har jeg vært hekta!

Håper seff på at Petter vinner, han er ikke sååååå "in to it" som resten av folka der, han har det morro+ skaper liv. Er så dritt lei av Lene's "Game's fucking on!!1" og Nannas evige grining og suttring- nå er vi jo kvitt henne da

Mats hadde også vært en kul vinner, men med han kommer Lene til å vinne sikkert, men mindre han innser at hun er en hurpe!


Savner de gamle episodene, før det kom 3 nye personer hver dag. Seff, William og Therese er kule, men han albinoen osv kunne dem spart seg for.
  • 0
Siterer johannes-bakken:
Ser på det hver dag!

Hadde den oppfatningen veldig mange har her inne, om at det bare er no fjortissvrøvel for babes, men dama fikk meg til å se den aller første episoden og siden det har jeg vært hekta!

Håper seff på at Petter vinner, han er ikke sååååå "in to it" som resten av folka der, han har det morro+ skaper liv. Er så dritt lei av Lene's "Game's fucking on!!1" og Nannas evige grining og suttring- nå er vi jo kvitt henne da

Mats hadde også vært en kul vinner, men med han kommer Lene til å vinne sikkert, men mindre han innser at hun er en hurpe!


Savner de gamle episodene, før det kom 3 nye personer hver dag. Seff, William og Therese er kule, men han albinoen osv kunne dem spart seg for.


Haha, nice! er enig med alt du sier men hvem er albinoen? 0.o
Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today.
  • 0
Han sunnmøringen som røk ut med en gang han kom? Men jeg heier på Kevin.
Det er bedre å tisse på bæsjen enn å bæsje på tissen
  • 0
Siterer sofus_tha_beast:
Han sunnmøringen som røk ut med en gang han kom? Men jeg heier på Kevin.


Kevin er haWt!
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
Siterer zelda7:
Kevin er haWt!




Lene er skikkelig stygg. "Game's fucking on!". Ler hver gang hun sier det. Tåpelig tøs.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Petter har pene øyne. Hadde jeg fått det som jeg ville, skulle jeg ha hatt armene mine rundt ham nå
:D <3<3<3
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!