Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Paradise Hotel-tråden

Kevin er haWt!

Kanskje litt merkelig uttrykk for en gutt om en annen gutt. Han er ser bra ut, men vi trenger ikke å overdrive. Jeg digger Kevin da.

Lagt til 2009-05-06 23:15:
Okay, nå har dette blitt en gay-trå her. Gi dere å kommenter at alle guttene er digge her da.
Det er bedre å tisse på bæsjen enn å bæsje på tissen
  • 0
Siterer sofus_tha_beast:
Jeg digger Kevin da.

Spiller litt på det andre laget? Oh yeah, you go girl!
:D <3<3<3
  • 0
Men Kevin har så deilige mannebryst!
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
Siterer zelda7:
Citerer sofus_tha_beast:
Han sunnmøringen som røk ut med en gang han kom? Men jeg heier på Kevin.

Kevin er haWt!

Kevin er ok, men syntes han roter litt for mye rundt.

*SPOILER*

Utrolig kjipt det med Mats da, kommer til å savne han!
  • 0
Det er jo åpenbart at mats kommer tilbake da!
Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today.
  • 0
fortsatt...
  • 0
Siterer VixzOrius:
Det er jo åpenbart at mats kommer tilbake da!

Jeg vet ikke sikkert, men jeg er rimelig sikker på at Mats ikke dukker opp igjen. Det ble spilt en avslutningsvideo om Mats etter at det var klart at han gikk ut hvorvi så de beste øyeblikkene med ham. Dette skjedde ikke sist gang han gikk ut og da kom han tilbake igjen.

En annen spennende ting er jo om Ida kommer tilbake. Finalen er neste torsdag så det er litt liten tid om hun kommer tilbake. Min hypotese er at kanskje deltakerne stemmer fram en deltaker som skal komme tilbake igjen, men som sagt, jeg vet ikke
  • 0
likte ikke Noor, men alikavel kjipt hun måtte dra faktisk!
  • 0
Siterer sofus_tha_beast:
En annen spennende ting er jo om Ida kommer tilbake. Finalen er neste torsdag så det er litt liten tid om hun kommer tilbake. Min hypotese er at kanskje deltakerne stemmer fram en deltaker som skal komme tilbake igjen, men som sagt, jeg vet ikke

Mulig. Som æ trur det, som det ble som i den danske versionen, med at de gamle kjem tebake ( ida, rune, iris osv ) og går bak en av de 2 paran som e igjen som dem like best.

Siterer VixzOrius:
ikte ikke Noor, men alikavel kjipt hun måtte dra faktisk!

yeah, håpe Kevin vinn, han e mest chill
  • 0
Syntes det var kjedelig at Noor stakk. Syntes hun var kul og skapte litt liv. Og jeg er veldig skuffet over Petter som var hjernen bak dette taktiske spillet, men ikke påtok seg noe skyld i det hele tatt ovenfor de andre. Jeg syntes Kevin handlet riktig da han ble forbanna.
  • 0
Kevin skjønner ikke at spillet har begynt. Det står om penger her. Folk gjør alt for å vinne penger. Og da må han regne med at sånt skjer. Han er med på leken, da burde han tåle steken. Dessuten er det Kevin som er den største sniken inne på Paradise. Han er slu.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Spoiler!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SPOILER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nå har jeg noen vise ord å komme med her. Den samme kilden som sier at Ida og Petter vinner sier også at Noor kom på 4. plass. Det stemmer jo ikke.

Også det med at de deltakerne som er på PH fortsatt skal stemme fram en av de utsendte deltakerne kan jo godt stemme, men jeg tviler på at det blir Ida. Av de som er igjen er Petter, Lene, Kevin de eneste som har vært inne på PH mens Ida var der. De andre har kommet senere. Pluss at Lene var den som fikk Ida ut tviler jeg på at hun vil ha Ida inn igjen. Petter og Kevin også for den saks skyld. Jeg begynner derfor å tro at disse ryktene er en bløff, og at det er helt åpent hvem som vinner.

Lagt til 2009-05-08 17:04:
Spoiler!!!!!!!

Okay nå kommer en vill spoiler som er fra en sikker kilde.

Allerede på mandag må noen skjekke ut av hotellet.

På tirsdag kan et av parene vinne en date som gjør at de kan få en fordel.

På onsdag vender flere tidligere deltakere tilbake sammen med gamle konflikter og et klimaks nærmer seg.

På torsdag skal vinnerne kåres. Dette gjøres av en jury som jeg tror er tidligere deltakere. Disse skal stille vanskelige spørsmål som må besvares og deltakerne juryen syntes besvarte best vinner Paradise Hotel.

Da virker det uheligvis ut som om det er en mulighet for at Ida kan komme tilbake og vinne. Men det står også vinneren i entall fra samme kilde så jeg er litt usikker, men vi får vente å se.
  • 0
Siterer sofus_tha_beast:
Spoiler!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SPOILER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nå har jeg noen vise ord å komme med her. Den samme kilden som sier at Ida og Petter vinner sier også at Noor kom på 4. plass. Det stemmer jo ikke.

Også det med at de deltakerne som er på PH fortsatt skal stemme fram en av de utsendte deltakerne kan jo godt stemme, men jeg tviler på at det blir Ida. Av de som er igjen er Petter, Lene, Kevin de eneste som har vært inne på PH mens Ida var der. De andre har kommet senere. Pluss at Lene var den som fikk Ida ut tviler jeg på at hun vil ha Ida inn igjen. Petter og Kevin også for den saks skyld. Jeg begynner derfor å tro at disse ryktene er en bløff, og at det er helt åpent hvem som vinner.

Lagt til 2009-05-08 17:04:
Spoiler!!!!!!!

Okay nå kommer en vill spoiler som er fra en sikker kilde.

Allerede på mandag må noen skjekke ut av hotellet.

På tirsdag kan et av parene vinne en date som gjør at de kan få en fordel.

På onsdag vender flere tidligere deltakere tilbake sammen med gamle konflikter og et klimaks nærmer seg.

På torsdag skal vinnerne kåres. Dette gjøres av en jury som jeg tror er tidligere deltakere. Disse skal stille vanskelige spørsmål som må besvares og deltakerne juryen syntes besvarte best vinner Paradise Hotel.

Da virker det uheligvis ut som om det er en mulighet for at Ida kan komme tilbake og vinne. Men det står også vinneren i entall fra samme kilde så jeg er litt usikker, men vi får vente å se.

Gidder du linke kilden?
  • 0
Spoiler!!!

Enda litt mer Mææd informasjon her. Det virker som om Petter ryker i morra!! Jeg er veldig usikker, men ting tyder på det, så jeg er veldig usikker på hva man skal stole på nå, og om Ida og Petter vinner

Lagt til 2009-05-11 02:54:
Nå virker det faktisk for meg at Ida og Petter ikke vinner likevel etter litt forskjellige kilder.
  • 0
Kan du ikke bare vente å se hva som skjer på Torsdagen ?
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Omfg gleder meg

Skal flemse opp litt cola, no chips og bare lene meg tilbake med enda mer meningsløs underholdning^^
  • 0
Har fri Torsdagen. Så da blir det kos med Paradise finale
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
På reklamen for paradise hotel for mandag så gråter Lene også tror jeg det var Kevin som sa "det kommer ikke til å bli det samme lenger."
Tror derfor at Petter ryker i kveld
  • 0
Samme som jeg tror Smæ. Virkelig noen vise ord du kommer med der. Nå skal ikke jeg uttale meg noe mer om hva jeg tror skjer, og som Taxta sier for jeg bare vente til torsdag.
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Finale.... WEE!
Hasta la-vista baby!
  • 0
Siterer oski:
Finale.... WEE!

gtfo
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
GTFI
Hasta la-vista baby!
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
GTFC
Hasta la-vista baby!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!