Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Gamingmusikk


hva slags musikk liker du og høre på når du gamer??

liker trance jeg
ta kontakt vis du trenger photograf, bil modder (PS), lys,lys og dj eller om du bare har lyst til og slå av en prat =)
  • 0
Jeg spilte God of War mens jeg hørte på Slipknot engang. Det eide!
  • 0
Klassisk Rock.

Som alltid, people.
  • 0
Hører alltid på Metal .. Det øker alltid adrenalinet mitt! .. Konge å skyte til også.
  • 0
Syns itj at manj ska hør på musikk mens manj spælle, d ødelæg litt av spæll opplevelsa
That Deef, Dumb and Blind kid sure plays a mean Pinball
  • 0
Er som regel ikke alltid musikk på de spilla jeg spiller, da tenker jeg på CoD2 spesielt. Funker fett med Metal i bakgrunnen der, fordi kulene hører man suser forbi uansett
  • 0
Siterer SlippY:
Er som regel ikke alltid musikk på de spilla jeg spiller, da tenker jeg på CoD2 spesielt. Funker fett med Metal i bakgrunnen der, fordi kulene hører man suser forbi uansett


Slayer og CoD2 er "a match made in heaven"
Free to those that can afford it, very expensive to those that can't.
  • 0
Att springa runt i en mörk, mystisk vintermiljö tillsammans med Queen's A Winter Tale är mysigt... So quiet and peaceful... Am I dreaming? Am I dreaming...? It's a winter tale...
  • 0
hører bare musikk når jeg gamer cs,css eller avogtil wow
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
setter ofte på litt metal når jeg spiller, men SSX On tour har veldig bra musikk, hvis du stiller inn på Metal-playlist, kan diske opp med Motorhead, Iron Maiden og Dio, jo!!
Why care when you have the option not to?
  • 0
Bumping ftw

Gir meg stor glede å suse forbi en noob i Midnight club 3 mens klubbheads dundrer i bakgrunnen
Get static
  • 0
  • Missing Avatar
  • Æki
BF2 og In Flames er digg sammen
In Flames<3
  • 0
jeg hører alltid på min faste metal-playlist når jeg spiller Pro Evo Soccer 5 Det er forøvrig det eneste spillet jeg har som passer til å høre på musikk ved siden av.
Det er bedre å drite seg ut enn å dø av forstoppelse
  • 0
Red Alert 2+ metalica=eier verden.
"What is democrasy?That have something to do with young men killing each other."
  • 0
battlefield 2142+ the trooper
Why care when you have the option not to?
  • 0
F.E.A.R og driving home for christmas er "the perfect match"
Ich Bin das unske punkse <--- hva enn nå det betyr
  • 0
Haha, ser det for meg Gitaroo
  • 0
hva med halo sammen med Karpe Diem.. oofff!!! tåler ikke de fiskene fra før av..
Why care when you have the option not to?
  • 0
Hør på Hip Hop musikk. Du blir gira når du hører på det
'' I came, I saw, I conquered you all!!''
  • 0
Tro meg, du blir mye mer gira av Metal
  • 0
WOW + The Monkees
You`ll Never Walk Alone
  • 0
WoW + Metal...
  • 0
call of duty + manowar synger BARE om krig
  • 0
Siterer Neppy:
Klassisk Rock.

Som alltid, people.


enig med neppy, for en gangs skyld!
  • 0
  • ES
  • ES
Jeg pleier ikke å høre på musikk mens jeg spiller, mest fordi at spillene faktisk ofte har musikk eller lyd jeg bør og vil høre på. Så jeg hører mest på spillet sin musikk og lydeffekter mens jeg spiller gitt.
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!