Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Den store velg-film-og-diskuter-tråden


Siterer Levaiathan:
Bytter min til The Elephant Man:


Thank you!
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  • 0
Ja, føler ikke at det blir så veldig interessant å diskutere Watchmen.
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
De fleste her er jo 14 år, så skjønner.
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  • 0
There Will Be Blood
Smultronstället [2]
The Elephant Man [7]
Watchmen [6]

En til på The Elephant Man.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer Croius:
De fleste her er jo 14 år, så skjønner.


Og det betyr? :p
Heihei
  • 0
Siterer Paulie:
Citerer Croius e fleste her er jo 14 år, så skjønner.



Og det betyr? :p


Var en spøk.
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  • 0
There Will Be Blood
Smultronstället [1]
The Elephant Man [8]
Watchmen [6]

Forlater skipet, jeg også. Watchmen virker det som om alle har sett, og strengt tatt er det ikke så mye å diskutere om den heller. The Elephant Man er nok heller ikke så fryktelig komplisert/dyp, men den er langt mer severdig.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Jeg tror det er fult mulig å ha en diskusjon om Wathcmen.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Fullt mulig å diskutere den, men det vil gå mest på det overfladiske og da synes jeg ikke det vil være like interessant.
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
Kommer jo an på hvor vi selv velger å føre diskusjonen. Det kan være overfladisk, som grep filmskaperene har gjort, eller effekter. Men det kan jo også være tematiken i filmen. Var det rett å handle som han gjorde, eller var det ikke det osv.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Synes også det er mulig å diskutere Watchmen, med sitt dype plot. Men what the hell, jeg vil se The Elephant Man.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
There Will Be Blood
Smultronstället
The Elephant Man [9]
Watchmen [6]

Må ikke kaste bort stemmen min. Stor fan av The Elephant Man, så det kan bli gøy å diskutere
Fabelaktig!
  • 0
Siterer Predator:
Synes også det er mulig å diskutere Watchmen, med sitt dype plot. Men what the hell, jeg vil se The Elephant Man.


Er det et dypt plott i Watchmen? Syns ikke akkuratt det.
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  • 0
Det ser ut som The Elephant Man vinner, men vi må vente til i morgen klokka 9. Når skal tidsfristen for å se den bli?
We could have arranged to have you carried
  • 0
Siterer Junior Sopranos:
Når skal tidsfristen for å se den bli?


Hva med neste helg? Altså en uke. Da får alle tid til å kjøpe/leie filmen & shit.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
jaa
Fabelaktig!
  • 0
Setter frist til neste Søndag en gang da?
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Da er det bestemt. Neste Søndag er fristen
We could have arranged to have you carried
  • 0
And The Elephant Man it is
Fabelaktig!
  • 0
Sweet!
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  • 0
Får vel skaffe meg filmen da
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Har folk sett filmen?
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  • 0
Siterer Croius:
Har folk sett filmen?


Jepp. Synes det var en flott film med rørende dialog og da tenker jeg på "the Elephant man". " I am not not an animal! I am a human being! I...am...a man" Meget smart film på mange måter, og filmen er vell ment som samfunnskritikk. At vi frykter det ukjente og det som er annerledes. Passende musikk var det også, men noen scener er ganske langdryge synes jeg. At filmen er i svart/hvit er et godt virkemiddel også. Gir filmen sterk 7/10.
We could have arranged to have you carried
  • 0
En utrolig sterk og rørende film. Jeg kan ikke finne noe veldig originalt eller revolusjonerende med den, men den er godt gjennomført på alle punkter. Hopkins er great, og men jeg synes noen få karakterer ble litt for svake.

Jeg kan heller ikke se for meg filmen med farger. Jeg synes filmen skildrer miljøet og tidsepoken veldig godt, og jeg klarer virkelig å leve meg inn i handlingen.

En av mine favorittfilmer. 9/10



@Junior Sopranos

Hva synes du ble langdrygt, og hvorfor?
Fabelaktig!
  • 0
Bump

Noen som har sett filmen?
Fabelaktig!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!