Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

iCheckMovies


Vil veldig gjerne introdusere dere for en fin side jeg fant for ikke så lenge siden. Altså, iCheckMovies. Du finner siden på http://www.icheckmovies.com/

Siden er så simpel som det høres ut som. Så snart du er medlem, så kan du "checke" (krysse av) hvilke filmer du har sett. Når du deretter ser en ny film kan du checke den og.

På denne måten kan du enkelt holde oversikt over hva du har sett, og det er en fin inspirasjonskilde til å se mere (det er også en award funksjon hvis du ser en del). Det kan være litt kjedelig å checke av alle filmer du har sett før, men det er egentlig ganske lett: bare gå igjennom alle topp listene.

Foreløpig er ikke siden komplett, og mangler en del filmer, men den kommer seg. Selv har jeg vært der en stund, og det er morsomt å se hvordan den utvikler seg.

Hvis jeg innspirerte noen til å registrere seg, så legg meg til som en venn! Noen andre som bruker siden fra før?

Er ikke akuratt noen stor film titter, men har sett litt ^^.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
IMDb.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
1176 checks atm. Hei hvor det går.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Siterer Predator:
IMDb.


iCheckMovies har mye bedre design, og jeg foretrekker heller iCheckMovies

Siterer Skreifiskaren:
1175 checks atm. Hei hvor det går.

Hva heter du der?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
  • Ine
  • Ine
Siterer Predator:
IMDb.


+1
Riddle me this
  • 0
514. wiseguy
We could have arranged to have you carried
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Hva heter du der?
Seftref.

Men ang. IMDb, så kan det lett kombineres. Det er en importeringsfunksjon på ICM som er beregnet på stemmehistorikker.

Denne lista er forøvrig den beste på hele siden: http://www.icheckmovies.com/list/icheckmovies+-+most+favorite/
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Nå har jeg enda ikke blitt så senil at jeg har glemt hvilke filmer jeg har sett. Og hvis jeg alikevel må huske det for å krysse av på lista forstår jeg ikke helt poenget. Og når den alikevel linker til iMDB for info om filmene virker det like greit å holde seg der. Jeg ser ikke helt poenget med en sånn side.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
Gir anbefalinger i visse sjangre og tiår. Pluss at det er veldig morsomt å samle trofeer. Synes jeg i alle fall, men det er ikke alle som deler min begeistring
We could have arranged to have you carried
  • 0
  • Ine
  • Ine
Lagde meg like så godt en bruker, jeg. Ser de mangler en del filmer. Sikkert en grei side, men i likhet med heljar, føler jeg at det ikke er så mye vits å være der når de likevel linker til IMDb. Greit å ha oversikt over alle filmer jeg har sett, ettersom jeg ikke alltid rater på IMDb, da.
Riddle me this
  • 0
Siden består av lister. Kun lister. Av både folk og fagfolk. Det er derfor mye mangler. Men på den måten er det en fin oversikt (se hvor mange filmer på topp 250, TSPDT, 1001 filmer du må se før du dør etc. du har sett). Og som sagt, den egne ICM-lista med "most favorite"-filmene på er helt fantastisk. (men det er klart det er mange elendige lister også. Se f. eks på den "Most checked" og "All-time worldwide box office")
End of line, be excellent to each other.
  • 0
  • Ine
  • Ine
Mye lettere å f.eks. se på IMDbs top 250-liste på iCM ettersom man kan luke ut de man har sett. Egentlig ganske praktisk side ved siden av IMDb.
Riddle me this
  • 0
Hva kaller du deg?
We could have arranged to have you carried
  • 0
  • Ine
  • Ine
Hvis det var meg du siktet til...

Heter for øvrig det samme på IMDb. Har nok ikke sett i nærheten av like mange filmer som dere enda, da
Riddle me this
  • 0
Du har litt å gå på ja

Du har mye å se frem til
We could have arranged to have you carried
  • 0
Konkurranseaspektet ved siden er litt ukult, egentlig. "Hvem har sett mest". Helt feil fokus.

For folk som har lyst på litt "annerledes" film som ikke nødvendigvis er 50 år gammel russisk kunstfilm er denne listen fin: http://www.icheckmovies.com/list/the+deuce+top+20/

Den består stort sett av kultfilmer som sannsynligvis er eller har vært forbudt i diverse land. Det er denne typen filmer folk som Tarantino digger. Selv har jeg bare 9/30, men planlegger faktisk å fullføre om ikke så altfor lenge.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
  • Ine
  • Ine
Jepp. Er vel det siste halvåret jeg har blitt skikkelig interessert i film, så sånn alt for mye har jeg ikke rukket å se enda.
Riddle me this
  • 0
Siterer Ine:
Jepp. Er vel det siste halvåret jeg har blitt skikkelig interessert i film, så sånn alt for mye har jeg ikke rukket å se enda.


Det gjelder meg og. Har aldri brydd meg noe spessielt, men det finnes en god del der ute jeg burde se. Har jo såvidt passert 100 checks
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!