Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Bandet mitt


Ikke dårlig Stå på
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Vet ikke helt hvor du vil hen littsnill, men tusen takk dere andre
Entourage!
  • 0
Jeg sa ikke at dere var dårlige da. Jeg sa bare at justin bieber er kongen.
"Det er lame å sitere seg selv" - littsnill
  • 0
Var veldig, veldig bra! Blei sjukt overraska over kvaliteten på filmen, samt kamerabruken. Skikkelig profesjonelt. Fin sang!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Dette var jo strålende!
En talentfull gjeng :]
Hei.
  • 0
Takk!
Entourage!
  • 0
Nize!
You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.
  • 0
Misliker hvor åpenbart det er at dette enten er tatt i flere shots eller triksa med, men låta er helt fantastisk flott! Håper du poster mer her senere eller legger ut noen av tingene deres på Soundcloud og poster her eller HVA SOM HELST. Ekstremt deilig å se god, norsk funk, det er så alt for langt mellom sånne band til vanlig.
CD drives eject stuff , my ass ejects stuff, therefore my ass must be a CD drive.
  • 0
Takk CrEngarde.

Skjønner hva du mener Noobcake, men var litt vanskelig å spille alt sammenhengende uten å overdøve anlegget. Så ble til at vi klippet opp litt osv. for å få kule bilder

Men tusen takk for skikkelig god tilbakemelding! Det er ikke så lett å få mange til å høre/se musikken vår da, men Soundcloud er altså et forslag? Har ikke hørt om det før men. Vi skal definitivt komme sterk tilbake med et par nye låter til våren
Entourage!
  • 0
Yesda, Soundcloud er flott. Last det opp der, legg ut på P3 sin Urørt-konkurranse, post på diverse forum (musikk-seksjonen til Facepunch er flott) og spre det på andre måter. Spesielt Urørt, det hadde vært kult å høre dere på P3.
CD drives eject stuff , my ass ejects stuff, therefore my ass must be a CD drive.
  • 0
Takk for tips!
Entourage!
  • 0
Funky, veldig fengende låt. God kvalitet på videoen også, selv om innholdet ikke er verdens mest spennende.
This is great banter, it really is.
  • 0
Takk
Entourage!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!