Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Metallica

Spillte dem Whiskey in the jar?
I do not need a cause for my rage, I just despise the nature of the human race!
  • 0
  • Yayo
  • Yayo
Siterer SirEld:
Spillte dem Whiskey in the jar?

Dessverre ikke
You better check yourself, before you wreck yourself
  • 0
ble nesten skuffet når jeg trodde dem ikke spilte seach and destroy. så jeg ble helt vil når de spilte den
RAP = Retards Attempting Poetry
  • 0
Spilte de Damage, Inc. ?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer sakkosekken:
drit bra, meeeen sugen ventetidXD

Det var værd ventetida
ZoMG"$)(092r HaXZzOOORzzz
  • 0
Siterer Perien:
Citerer sakkosekken:
drit bra, meeeen sugen ventetidXD

Det var værd ventetida

WORD
  • 0
Siterer halyng:
ble nesten skuffet når jeg trodde dem ikke spilte seach and destroy. så jeg ble helt vil når de spilte den

seek and destroy?

uansett....turbo startet perfekt og var et konge opppvarmingsband, HIM kan dra seg til helvete, makan til pusejamring er det lenge siden jeg har sett. FY FAEN de var dårlige!

Metallica leverte varene noe helt sinnsykt!
  • 0
Siterer blande:
Citerer halyng:

seek and destroy?

sorry. skrev feil
  • 0
  • yama
  • yama
Ja det ble mye venting mellom HIM og MetallicA. Var vell 1t husker jeg ikke feil... Faan det ble kjedelig...

Men absolutt verdt ventinga... Helt rå konsert. Men publikum kunne vært litt mer engasjert da...
"My name is Linus Torvalds and I am your god" -- Linus Torvalds
  • 0
Varma HIM opp for Metallica!? XD
|You're only as sick as your secrets|
  • 0
Gjorde det forrige gang tror jeg
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
Siterer Endless Sacrifice:
Varma HIM opp for Metallica!?

Ja, jeg hørte bandet ble bua ned
  • 0
Him var ganske dårlig, men turboneger spilte veldig bra. lav lyd på grunn av at de brukte eget utstyr men jävla bra konsert
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
  • yama
  • yama
Siterer tguls:
Gjorde det forrige gang tror jeg

forrige gang de var i norge var det godsmack som varma opp...

Som sagt i artikkelen var det Turboneger (eksklusivt i norge) og HIM (fast support denne turneen)... Turbo spillte i ca 30min, det samme gjorde HIM...

HIM ble bua på. Men ikke så ekstremt som i London hvor de ble dirkete bua av scenen... Men kan ikke regne med noe annet egentlig. Hadde de trodd de ville bli godt modtatt må de være veldig naive...

HIM var elendige sysn jeg. Har ikke noe imot dem. Men fy faan så ræva de var. Var direkte kjedelig og se på dem... Er ingen fan av Turboneger. Men de gjorde det ok. Lyden var ikke så bra da...

Sitert DB journalist:
"Der Turbonegro sørget for øltett vorspielstemning, maktet den finske kvintetten nærmest å tappe et kollektivt Valle Hovin for den siste livsgnist med sin apatiske og ukarismatiske depperock."

genialt skrevet og jeg kunne ikke vært mer enig...

artikkel:
http://www.dagbladet.no/kultur/2007/07/11/505922.html
  • 0
En helt uforglemmelig kveld! Sinnsykt bra konsert! HIM skulle aldri ha kommet. Var litt morsomt å så gitaristen slenge fra seg gitaren på vei ut ^^.

Tror vokalisten skjønte det når han sa: We have one more song, unfortunetly. But fortunate for others!
Smiler selv om jeg pisser i motvind! :-)
  • 0
skjønner ikke hvorfor det er med på turneen. de er jo langt fra samme sjanger som Metallica. og det er ensformig. samma stil på sangene. Rolig vers, og bråkete ref.
  • 0
HIM=EMO, derfor suger dem
Kick ass
  • 0
HIM= Love Metall
Det var en jeg kjenner som fikk alle til å rope: SEARCHIIING! Seek And Destroy!
  • 0
liker ikke når de har en dråpe punk i......
f,eks memory remains, whiskey in the yar hele st,anger albummet.

men liker enter the sandman ride the lightning, master of puppets,for whom the bell tolls. osv osv

litt mer sånn når de er true metall
  • 0
De jeg gjikk med trodde turboneger skulle begynne litt senere (Eg sa at me burde gå snart, men de gaddsje med en gang xD ) Så me var i køa når Turboneger spilte HIM spilte når jeg og de andre stressa med å få en teskjorte som ikke var xxxxl
  • 0
Siterer Perien:
teskjorte

"What is democrasy?That have something to do with young men killing each other."
  • 0
Siterer berkut:
Citerer Perien:
teskjorte

• 0
  • yama
  • yama
Siterer snooper:
Tror vokalisten skjønte det når han sa: We have one more song, unfortunetly. But fortunate for others!

lo godt når han sa: "dont wear your voices out" og når han sang buried alive by love og han stoppa opp for og få med folk til og synge "buried alive by love" også fikk han ingen respons
  • 0
Haha eid! og flaut xD
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!