Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Kinotråden

damn it!
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Tror kanskje jeg har vært på kino to eller tre ganger i år. Alle gangene var i vår.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Jeg har nok vært på kino rundt 10 ganger i år. Det er ganske avslappende, og jeg syns det er ekstra deilig å gå på kino i ukedagene. Det føles bare bedre enn å gå i helgen. Luksus smaker ekstra godt midt i uka.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Neste år skal iallfall The Hobbit: The Desolation of Smaug og Man of Steel sees.
  • 0
Neste år skal jeg se Iron Man 3 og den andre Hobbit filmen. Kanskje Man Of Steel.

The Hobbit: An Unexpected Journey skal jeg se i helgen.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
The Hobbit: The Desulation of Smaug, Man of Steel, Iron Man 3, Star Trek: Into Darkness, After Earth, Oblivion, Les Miserables, Wreck-it Ralph, Monster University, Die Hard, Django Unchained. Mye potensielt bra på kino neste år.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Les Miserables
Er skeptisk til filmmusikaler. Den kan umulig bli like bra som musikalen i London. Men filmen ser faktisk veldig bra ut fra trailerne likevel.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
Den kan umulig bli like bra som musikalen i London.

Det er som adaptasjoner flest. Jeg har enda til gode å se musikalen i London, men så den når Trøndelag Teater satte den opp, og det er noe av det beste jeg har sett. Likevel så ser jeg veldig frem til filmen.

Phantom of the Opera har jeg mer grunnlag for å sammenligne derimot, der har jeg sett både musikalen (i London) og filmen (opptil flere ganger). Musikalen er uten tvil bedre, men filmen står stødig på egne bein.
  • 0
Regner med å stikke på kino og se Hobbiten i 3D på onsdag, og jeg gleder meg enormt. Jeg liker kinoen veldig godt, spesielt på grunn av atmosfæren. Jeg føler alltid at acionfilmer er hakket mer actionfylte og spennende på kinoen, grøssere her hakket skumlere og eventyrfilmer er hakket mer storslagent og fantastisk på kino. Dermed skal det bli godt å se Hobbiten i kinosalen. Og jeg har dessuten bestemt meg for å lage et filmrom i mitt fremtidige hjem, med prosjektor, lerret, god sofa eller stoler, og et skikkelig anlegg. Håper den drømmen går i oppfyllelse.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Regner med å stikke på kino og se Hobbiten i 3D på onsdag, og jeg gleder meg enormt. Jeg liker kinoen veldig godt, spesielt på grunn av atmosfæren. Jeg føler alltid at acionfilmer er hakket mer actionfylte og spennende på kinoen, grøssere her hakket skumlere og eventyrfilmer er hakket mer storslagent og fantastisk på kino. Dermed skal det bli godt å se Hobbiten i kinosalen. Og jeg har dessuten bestemt meg for å lage et filmrom i mitt fremtidige hjem, med prosjektor, lerret, god sofa eller stoler, og et skikkelig anlegg. Håper den drømmen går i oppfyllelse.

Gled deg! Det ble en fantastisk opplevelse for meg. Bare at jeg så den i 2D. Liker det best.

Hobbiten er uten tvil årets beste film. Nå har ikke jeg sett så mange filmer i år heller da.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Hobbiten er uten tvil årets beste film. Nå har ikke jeg sett så mange filmer i år heller da.

Du har så rett i det! Elsket hvert minutt av filmen, så nå føles det lenge til neste del kommer Men som det sies, den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves
  • 0
Siterer ElGamer:
Citerer albaga:Hobbiten er uten tvil årets beste film. Nå har ikke jeg sett så mange filmer i år heller da.

Du har så rett i det! Elsket hvert minutt av filmen, så nå føles det lenge til neste del kommer Men som det sies, den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves

Agree. Er bare å glede seg. Del 2 kommer vel i Desember den også.
  • 0
Siterer albaga:
Agree. Er bare å glede seg. Del 2 kommer vel i Desember den også.

Tror den skal komme 13 desember eller noe Så litt under et år til!
  • 0
Har planer om å se Hans og Grete på kino en dag, og jeg gleder meg. Det er en av de filmene som blir ekstra kule å se på kino. Noen andre som har noen kinoplaner i nærmeste fremtid?
  • 0
Skal på visning av A Good Day to Die Hard neste uke.
  • 0
Siterer Kronoz:
Skal på visning av A Good Day to Die Hard neste uke.

Kan du komme med kritikk her?
  • 0
Oh, det stemmer, den kommer nå om ikke lenge! Den skal jeg også se, Die Hard-film på kino er noe for seg selv. Hadde tidenes aften på kino da jeg så Die Hard 4 for noen år siden.
  • 0
Har planer om å se Hans og Grete på kino en dag, og jeg gleder meg. Det er en av de filmene som blir ekstra kule å se på kino. Noen andre som har noen kinoplaner i nærmeste fremtid?

Skal på den selv i løpet av neste uke! Ellers så tror jeg at jeg skal på A Good Day to Die Hard

Siterer fantomena:
Citerer Kronoz kal på visning av A Good Day to Die Hard neste uke.

Kan du ikke det Kronoz! Hadde vært tøft å lese hva du synes om den før jeg ser den
  • 0
Skal på kino imorra, Zero Dark Thirty. Noen andre som skal på kino i helgen?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Oh snap! Nå blir det mye på kino fremover. Zero Dark Thirty skal definitivt sees! Dessuten er jeg litt smålysten på å se Les Misérables, har hørt mye godt om den.
  • 0
Siterer Predator:
Skal på kino imorra, Zero Dark Thirty. Noen andre som skal på kino i helgen?

Skal på Django Unchained på søndag. Jeg pleier å like Quentin Tarantinos filmer, så jeg gleder meg litt.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Oh snap! Nå blir det mye på kino fremover. Zero Dark Thirty skal definitivt sees! Dessuten er jeg litt smålysten på å se Les Misérables, har hørt mye godt om den.

Du sier noe! Zero Dark Thirty, A Good Day to Die Hard og Hansel & Gretel: Witch Hunters skal ses i løpet av de neste ukene. Så blir en del kino fremover.
  • 0
Vurderer om jeg skal få meg jobb å kinoen her.
  • 0
Siterer fantomena:
Citerer Kronoz kal på visning av A Good Day to Die Hard neste uke.

Nei, dessverre. Har skrevet under kontrakt angående sperrefrist. Irriterende.

Lagt til 2013-02-08 14:39:

Les Miserables var en flott film.
  • 0
Siterer Kronoz:
Les Miserables var en flott film.

Ja, ryktene sier så, og jeg er ganske glad i musikaler. Og det var ikke så dårlig liste med skuespillere heller.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!