Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Kinotråden


Nettopp vært på kino og har sett nyeste Star Trek-filmen (pressevisning). Må si jeg ikke likte 3Den så alt for godt. Om man har valget ville jeg ha sett den i 2D. Enkelte scener blir mørke siden filmen er konvertert i ettertid. Pluss den kaster ting i ansiktet på deg. Tidenes største 3D-irritasjonsmoment.

Ellers grei film. Inntrykk kommer så fort anmeldelsen min er publisert.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer fantomena:
Vurderer om jeg skal få meg jobb å kinoen her.


Det er vel heller sjefen av bedriften som vurderer om du skal få jobb der. Men om du mente vurdere å søke jobb på kinoen er jeg med
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Noen som skal se Star Trek: Into Darkness?

Vurderer det selv. Likte den første filmen.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Noen som skal se Star Trek: Into Darkness?


Skal nok se den. Likte virkelig trailern og den virker jo som grei underholdning.
Men er det en film jeg skal se så snart den kommer, så er det The Great Gatsby. Den frister noe veldig
  • 0
Siterer ElGamer:
Citerer albaga:Noen som skal se Star Trek: Into Darkness?

Skal nok se den. Likte virkelig trailern og den virker jo som grei underholdning.
Men er det en film jeg skal se så snart den kommer, så er det The Great Gatsby. Den frister noe veldig


Tenker det samme. Traileren er veldig bra.

Når det gjelder Great Gatsby har jeg hørt variert kritikk om det.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Når det gjelder Great Gatsby har jeg hørt variert kritikk om det.


Hører så og si aldri på kritikk. Så The Great Gatsby skal ses.
  • 0
Siterer ElGamer:
Citerer albaga:Når det gjelder Great Gatsby har jeg hørt variert kritikk om det.

Hører så og si aldri på kritikk. Så The Great Gatsby skal ses.


Nice. Synes den ser veldig bra ut. DiCaprio og greier. Er ikke den basert på en bok?
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Nice. Synes den ser veldig bra ut. DiCaprio og greier. Er ikke den basert på en bok


Synes den ser veldig bra ut selv og at DiCaprio gjør den ikke mindre fristende. Og ja den er basert på en bok av Francis Scott Fitzgerald
  • 0
Siterer ElGamer:
Citerer albaga:Nice. Synes den ser veldig bra ut. DiCaprio og greier. Er ikke den basert på en bok

Synes den ser veldig bra ut selv og at DiCaprio gjør den ikke mindre fristende. Og ja den er basert på en bok av Francis Scott Fitzgerald


Cool. Tror ikke jeg ser den på kino, men Blu-Ray it is!

Husk å si i fra hva du synes da.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Cool. Tror ikke jeg ser den på kino, men Blu-Ray it is!

Husk å si i fra hva du synes da.


Du får ha lykke til med å vente.

Skal si ifra jeg
  • 0
Hvor mange 2013-produserte filmer har dere sett på kino i år? (altså, Django Unchained fks er 2012-produsert og telles derfor ikke)

Har selv bare sett én, Iron Man 3. Og vi er i mai. Rimelig døvt filmår hittil.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Av 2013 filmer så har jeg vell sett The Last Stand, Gangster Squad, og Iron Man 3. Blir også Star Trek: Into Darkness i morgen, blir fun.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Har selv bare sett: Iron Man 3 og Oblivion som jeg har kommet på. Men blir i løpet av kort tid både The Great Gatsby og Star Trek: Into Darkness.
  • 0
Siterer Predator:
Hvor mange 2013-produserte filmer har dere sett på kino i år? (altså, Django Unchained fks er 2012-produsert og telles derfor ikke)

Har selv bare sett én, Iron Man 3. Og vi er i mai. Rimelig døvt filmår hittil.


Samme her. Har bare sett Iron Man 3 så langt. Skal også se Star Trek, Hangover og Hobbiten. Ellers...neh....
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Skal også se Star Trek, Hangover og Hobbiten. Ellers...neh....


Hangover blir nok sett ja, Hobbiten må ses og så blir det vel et par til som jeg plukker opp underveis.
  • 0
Siterer Predator:
Hvor mange 2013-produserte filmer har dere sett på kino i år? (altså, Django Unchained fks er 2012-produsert og telles derfor ikke)


Går mye på kino for tiden, England er billig for film, så kanskje sett oppimot 10. Skal få sett Into Darkness imorgen også, gleder meg!
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Skal få sett Into Darkness imorgen også, gleder meg!


Du gir vel ut dine synspunkter om den er hvert å se?
  • 0
Siterer ElGamer:
Du gir vel ut dine synspunkter om den er hvert å se?


Nå kommer nok Kronoz meg i forkjøpet med anmeldelse, men kan se hva jeg får til.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Nå kommer nok Kronoz meg i forkjøpet med anmeldelse, men kan se hva jeg får til.


Det finner vi ut av, men kan jo uansett være greit å høre det fra to forskjellige personer.
  • 0
Siterer albaga:
Er ikke den basert på en bok?


Oh God..
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer albaga:
Er ikke den basert på en bok?


.......just lost faith in humanity
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Citerer albaga:Er ikke den basert på en bok?

.......just lost faith in humanity
Siterer Cherno:
Citerer albaga:Er ikke den basert på en bok?

Oh God..


Don't judge me! Jeg visste det....måtte bare spørre for sikkerhetsskyld.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Don't judge me! Jeg visste det....måtte bare spørre for sikkerhetsskyld


Jeg dømmer deg så sykt. Hvis du visste det hadde du ikke trengt å spørre.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Citerer albaga on't judge me! Jeg visste det....måtte bare spørre for sikkerhetsskyld

Jeg dømmer deg så sykt. Hvis du visste det hadde du ikke trengt å spørre.


Okay, jeg skal innrømme det. Jeg var litt usikker, men jeg hadde en anelse at filmen var basert på en bok.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer Predator:
Hvor mange 2013-produserte filmer har dere sett på kino i år? (altså, Django Unchained fks er 2012-produsert og telles derfor ikke)

Hva mener du egentlig med produsert? For omtrentlig alle filmer som er gitt ut i år er filmet inn og har hatt en god del av postproduksjon i 2012. Den eneste datoen som er verdt å legge merke til er publikasjonsdatoen. Altså, Django Unchained er 2012 fordi det var da den hadde premiere i statene, Iron Man 3 er 2013 fordi den hadde verdenspremiere nå nettopp.

Filmer med premiere i 2013 som jeg har sett så langt:
Trance
Star Trek: Into Darkness
Hansel & Gretel Witch Hunters
A Good Day to Die Hard
Jack the Giant Slayer
G.I. Joe: Retaliation
Iron Man 3
Gangster Squad
Clara und das Geheimnis der Bären
Oblivion

Av disse har brorparten av produksjonen skjedd i 2012.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!