Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Kinotråden

Akkurat skaffet meg billett til Bone Tomahawk klokken 09:20. Aldri gått på kino så tidlig på morgenen før, men fant ut at alt handlet om viljestyrke når jeg innså hvor mye jeg hadde lyst å se filmen. Skal prøve å ikke forvente The Hateful Eight 2, men med Kurt Russell i hovedrollen, er det sikkert det jeg kommer til å fantasere om.
  • 0
Utekino på Fløyen for første gang idag, klokken 23:00. Blair Witch!
  • 0
4 og et halvt år er lang ventetid på en film, men idag er det endelig klart for førpremiere på Assassin's Creed!
Siterer SirThomas:
4 og et halvt år er lang ventetid på en film, men idag er det endelig klart for førpremiere på Assassin's Creed!

Kos deg!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Vi må få en heftig review av deg etterpå
Spent på å se om Manchester by the Sea er like bra som ryktet sitt.
  • 0
Ser ut til at det blir Life på søndag. Kan en film virkelig leve opp til det navnet?
  • 0
Billetter til Logan klokken 21:00 er bestilt. Fjerde kinobesøket siden fredag. Lurer på om den er bedre enn Free Fire.
Siterer SirThomas:
Billetter til Logan klokken 21:00 er bestilt. Fjerde kinobesøket siden fredag. Lurer på om den er bedre enn Free Fire.

På tide!
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
Siterer SirThomas:

Ja, og nei. Jeg vil si at Logan er en av tidenes beste superhelt-filmer, men jeg elsker cheesynessen til Free Fire. Tror det handler veldig om smak. Begge filmene er utrolig solide vel og merke.
Siterer stikox93:
Tror det handler veldig om smak.

Sier meg enig der. Følte Free Fire ga meg mest, men tror virkelig det hadde vært stikk motsatt hvis jeg hadde vært intens Wolverine-fan.
  • 0
Noen som skal se Kurt Josef Wagle og mordmysteriumet på hurtigruta?
Siterer SirGalahad:
Noen som skal se Kurt Josef Wagle og mordmysteriumet på hurtigruta?

Ja blir spennende ombord på Dronning Sonja!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!