Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Fast & Furious 6-tråden


Her kan vi diskutere alt om den nye filmen "Fast & Furious 6" som kommer på kino 24. Mai.

Denne filmen har eg gledet meg til heilt siden eg fant ut at dei skulle lage ein ny FaF-film. Fast Five var ein veldig god film, mykje spenning og alt det der. Eg liker bilfilmer veldig mykje og det er ein grunn til at eg lager ein slik tråd som dette.

- Hva er forventningene deres til Fast & Furious 6?
  • 0
Du trengte jo ikke å lage en helt ny tråd bare for en film.

Jaja. La gå.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Du trengte jo ikke å lage en helt ny tråd bare for en film.

Jaja. La gå.


Tenkte det var bedre. Slik at vi kan diskutere filmen i denne tråden.
  • 0
Siterer albaga:
Du trengte jo ikke å lage en helt ny tråd bare for en film.


Det er kanskje litt unødvendig med tanke på at den generelle Fast & Furious-tråden ikke akkurat får særlig mye oppmerksomhet, men det er ikke noe galt i en egen tråd for én film.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Citerer albaga u trengte jo ikke å lage en helt ny tråd bare for en film.

Jaja. La gå.

Tenkte det var bedre. Slik at vi kan diskutere filmen i denne tråden.
Siterer Ole-Christian:
Citerer albaga u trengte jo ikke å lage en helt ny tråd bare for en film.

Det er kanskje litt unødvendig med tanke på at den generelle Fast & Furious-tråden ikke akkurat får særlig mye oppmerksomhet, men det er ikke noe galt i en egen tråd for én film.


Vel daså.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!