Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Hvilken film/serie så du sist?


Så nettopp Tron Leagacy. Joda, historien var ikke akkurat den beste, men det visuelle og musikken løfter filmen opp veldig mange hakk, som fører til det blir en awesome film. 8/10
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Okuribito (Departures)

Fantastisk film med gode skuespillere og fint soundtrack. Handler om en mann med navnet Daigo som prøver å finne seg en ny velbetalt jobb, og blir helt uventet dratt inn i et yrke som tar for seg begravelsesseremonier. Rørende handling som tar for seg både døden og det fantastiske livet på en ekstraordinær måte i Japans kultur. Vekker følelser og gjør noe som egentlig er tabu og ekkelt til noe vakkert.

Ser ikke ofte på japanske filmer, men det burde jeg etter å ha opplevd denne! Anbefales.

9/10
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Så nettopp Tron Leagacy. Joda, historien var ikke akkurat den beste, men det visuelle og musikken løfter filmen opp veldig mange hakk, som fører til det blir en awesome film. 8/10


Se den originale!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Se den originale!


Hadde kjøpt double-collectionen på blu-ray og så den igår.. My eyes!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer blyantkvesser:
My eyes!


Shits awesome!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
V for Vendetta
  • 0
Siterer NewAge:
Shits awesome!


På 80-tallet, ja! Jeg hadde vondt i øynene mine etter å ha sett den, true story.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Citerer NewAge hits awesome!



På 80-tallet, ja! Jeg hadde vondt i øynene mine etter å ha sett den, true story.


lame! Jeg syntes den var kul i 2010
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
lame! Jeg syntes den var kul i 2010


Jeg syntes Legacy var kul i 2011.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
  • Zook
  • Zook
The Eagle
Drita kjedelig og full av klisjéer. Døve karakterer og elendig skuespill, dårlige forsøk på humor og kjedelige actionscener. Det beste med kinobesøket var reklamen for Fox Crime før filmen, der noen klipp fra The Sopranos ble vist.
You're sleeping over, right?
  • 0
Anaconda 3

Jeg såg filmen først og fremst siden David Hasselhoff har en av rollene. Jeg hadde håpt at hans unike tilstedeværelse kunne løfte fiolmen til en severdig opplevelse...
Men nei...

2/10
-Kill -Loot -Return.
  • 0
"The Red Dragon" og "Manhunter"

To av mine favoritt thrillere.
Handler om samme story, men er både forskjellige og veldig like.

Skuespillet i Manhunter føles litt overdrevet til tider og klippingen er litt merkelig i visse scener. Men likevel er det en utmerket film.
Har litt problemer med å se William Petersen, som noen andre enn Gil Grissom (CSI)
Beste scenen er lett i slutten hvor William Petersen hopper igjennom et vindu til lyden av Iron Butterfly's "In A Gadda Da Vida".
Intet mindre enn episk!

The Red Dragon er en mer gjennomført film.
Kunne ikke sett for meg en bedre trio enn Edward Norton, Anthony Hopkins og Ralph Fiennes. Alle spiller rollene sine utmerket.
Ikke den beste i Hannibal trilogien (Hannibal Rising teller ikke) men en veldig, veldig bra film er det.

Manhunter: 8/10
The Red Dragon: 9/10
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Beste scenen er lett i slutten hvor William Petersen hopper igjennom et vindu til lyden av Iron Butterfly's "In A Gadda Da Vida".


Digger soundtracket til Manhunter, og den scnenen spessielt er dritkul. Foretrekker Manhunter over Red Dragon selv. Eneste virkelige minuset med Manhunter er at når William Petersen står og snakker inn i båndopptakeren synes jeg han overdriver skuespillet litt. Men that's it. Fantastisk film alt i alt.
Heihei
  • 0
  • Los
  • Los
Game Of Thrones - Ep.2 Kings Road

Dette var fantastisk! Bedre en begynnelsen, og det er begynnelsen på en historie som virker fantastisk! (Har ikke lest bøkene)
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Thor
3D

Kuuuul film. Fete effekter, god casting, morsomme vitser og underholdende actionsekvenser.

8/10
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Predator:
Thor

3D



Kuuuul film. Fete effekter, god casting, morsomme vitser og underholdende actionsekvenser.



8/10


Er den verdt det i 3D?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Etter det jeg husker, så var Paranormal Activity 2 den siste filmen jeg så. Det er ganske så kjedelige filmer, men jeg skvatt en hel del ganger.
4/6?
  • 0
Siterer gnyg:
Er den verdt det i 3D?


Vil ikke si det. Den gikk bare i 3D, så hadde ikke noe valg. Jeg er ikke så altfor begeistret for 3D uansett.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Scream 4

Bedre enn 2eren og 3eren men skal litt til for å slå eneren.. Men gir den fortsatt samme karakter som eneren..

8/10
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer Predator:
Thor
3D

What he said.

8/10


Føler jeg har lyst å se den igjen, tho. Da 3D brillene på kinoen ødela mye av opplevelsen. Oh well, følte ikke at det var nødvendig med 3D i denne filmen, på en annen side er jeg glad for at de ikke har prøvd å brife med 3D effekter og sånt, og heller fokuserte på filmen.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Så glimtvis av Terminator på TV2 før jeg sovna på sofaen i stad. Virker som en spennende, smart og tøff historie, og jeg skal definitivt skaffe meg trilogien en gang snart ^^
Just kill him with your awesome
  • 0
Four Lions

Genial.

8/10
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
The Fast and The Furious - Tokyo Drift

Dette er ikke en film man skal analysere. Dette er hjernedødt - som var grunnen til at jeg valgte å se filmen. Er man på jakt etter underholdning er dette et greit valg en lørdagskveld man ikke har annet å gjøre.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Så Thor i dag. Moro men tragisk Hollywood-preget action med noen få lysglimt og humor rettet mot ungdom. Det var kanskje derfor de gjorde om Åsgard til noe Star Trek-tull som ikke liknet Valhal-tegneseriene i det hele. Skuffet over atmosfæren, settingen, kulissene og noen av skuespillerne. Plottet var for all del bra, de kunne bare gjennomført annerledes. Var flott å se Stellan Skarsgård igjen da!

... tjah. 6-7/10 = Lett actionunderholdning med flittig humor og noen få episke øyeblikk.
i5 2500k @ 3,3GHz atm | Gigabyte GeForce GTX 560Ti 1GB "SO" 950MHz @ 1GHz | ASUS P8P67 PRO | Kingston HyperX 1600MHz 8GB (4X 2GB moduler) | Chieftec Nitro 850W | WD Black 1TB x2 | Corsair Force SSD 60GB
  • 0
The Rolling Stones - Gimme Shelter (Live DvD gjelder right?)
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!