Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Hvilken film/serie så du sist?

Siterer NewAge:
Citerer Archana:jeg skjemmes nesten over å ha sett den.

Ptshh! Er stolt av å ha sett den og for at jeg ga den 7/10

Storkoste meg igjennom den, ihvertfall iforhold til Rock of Ages hvor jeg holdt på å skyte megselv.

Haha, okei, nå føler jeg meg ikke så dum lenger
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
The Cabin in the Woods

Jeg er forvirret...

4/10
  • 0
Siterer fantomena:
The Cabin in the Woods

Jeg er forvirret...

4/10

Å? Jeg ville nok ikke gitt den mer enn det selv.
  • 0
Siterer fantomena:
Jeg er forvirret...

Google it.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
  • Los
  • Los
Siterer fantomena:
The Cabin in the Woods

Jeg er forvirret...

4/10

Hvordan? Cabin in the Woods er jo ikke en forvirrende film over hodet..
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
The Dark Knight Rises

Fy fela for en film, den er maks elskbar. Digger karakterene, spesielt Bane. Det var også interessant at Nolan brukte så mange skuespillere han har brukt tidligere. Lovin' it.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Game of thrones - sesong 1

Veldig hensynsløs serie, mørk og kald, full av usympatiske karakterer, uten at det er negativt. En vet aldri helt hva som vil skje, og det er mye potensiale for fremtidige sesonger, så får en hvor langt det rekker.

8/10
This is great banter, it really is.
  • 0
Jumanji
Kul ide, litt tamt gjennomført.
Men en film som alle ha sett!

7/10

Skal nå se «Zathura: A Space Adventure» som er et lignende konsept.
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Zathura: A Space Adventure
Gjorde mye bra.
Ganske skummel for være en barnefilm.
Dax Shepard kom inn helt overraskende!

Vil trekke på:
(nesten) Poengløs søster. (Hun burde hatt en mer meningsfull rolle. I filmen, så bare var hun der. Kanskje en handling hun gjorde som ga litt fremgang i historien.)
Skjønte ikke det parallell univers broder opplegget.
Urealistiske romvesen. (De stusslige kanonene. Og hvorfor bare henger de runde i kjelleren?).

6/10
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Ratatouille

Så den på skolen på fredag. En av de beste animasjonsfilmene jeg har sett og likte den veldig godt de første gangene jeg så den. Men når en har sett den 5-6 ganger og kan filmen inn og ut, taper den seg litt. Men fortsatt veldig bra.

8/10
  • 0
The Hobbit: An Unexpected Journey

Fantastisk god film! Musikken og det visuelle er helt fantastisk. Liker også skuespillet veldig godt og historien veldig godt. Tror nesten jeg må lese boka før neste film kommer.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Jeg så War of the Worlds igjen i går. Hadde helt glemt at det faktisk er en ganskegod film. Mye grunnet Dakota Fanning, noe grunnet Tom Cruise og litt grunnet aliens. Når jeg så filmen på kino så likte jeg ikke slutten noe særlig, men nå finner jeg den faktisk fascinerende.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Nausicaä from the Valley of the Wind
Jeg likte ikke anime, og jeg tviler for at det er "all" anime jeg liker heller. Men Hayao Miyazakis filmer digger jeg
Er litt forbannet over norsk teksting (hadde ikke engelsk tekst tilgjengelig), men ellers greit. Ikke min favoritt, men verdt å få med seg iallefall
  • 0
  • Los
  • Los
Siterer Archana:
Jeg så War of the Worlds igjen i går. Hadde helt glemt at det faktisk er en ganskegod film. Mye grunnet Dakota Fanning, noe grunnet Tom Cruise og litt grunnet aliens. Når jeg så filmen på kino så likte jeg ikke slutten noe særlig, men nå finner jeg den faktisk fascinerende.

Enig! Jeg er veldig glad for at slutten ikke ble sånn "Tom Cruise blir med millitærer får et maskingevær! EKSPLOSJONER SKYTNG BOOM! Tom Cruise er helten alt bra"
  • 0
Siterer Archana:
Nausicaä from the Valley of the Wind

Har den i filmhylla og skal se den snart. Den er en av de fire Miyazaki-filmene jeg ikke har sett enda. Jeg er i hvert fall veldig spent på den.

Ellers har jeg sett de to første sesongene av Oz. Konge serie fra HBO, og den stiller mye sterkere enn Prison Break så langt (selv om første sesong av Prison Break var bra). 8/10 så langt.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer Los:
Citerer Archana:Jeg så War of the Worlds igjen i går. Hadde helt glemt at det faktisk er en ganskegod film. Mye grunnet Dakota Fanning, noe grunnet Tom Cruise og litt grunnet aliens. Når jeg så filmen på kino så likte jeg ikke slutten noe særlig, men nå finner jeg den faktisk fascinerende.

Enig! Jeg er veldig glad for at slutten ikke ble sånn "Tom Cruise blir med millitærer får et maskingevær! EKSPLOSJONER SKYTNG BOOM! Tom Cruise er helten alt bra"

Hvordan i alle dager ble det mitt nick og Kronoz' innlegg?? :p
  • 0
Siterer Archana:
Hvordan i alle dager ble det mitt nick og Kronoz' innlegg?? :p

Når noen trykker siter knappen på ditt innlegg men har markert en annen sin tekst så skjer det..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Jurassic Park 3
Måtte se den på nytt igjen nå som jeg har hjemmekino anlegg Gleder meg til nr 4 kommer neste år
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Kill List

Fy faen for en film, noe av det drøyeste og skumleste jeg har sett. Må sees.

8.5/10
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
XMEN

Meh... Ganske kjedelig og forutsigbar film. Plottet var heller ikke så imponerende.

6/10
  • 0
Django Unchained

Som alltid velskrevet av godeste Tarantino, som med sin mørke humor nok en gang leverer. Store skuespillerprestasjoner kommer det i form av Christoph Waltz og Leonardo DiCaprio som setter Jamie Foxx fullstendig i skyggen. Jeg synes til tider at hovedpersonen får for lite oppmerksomhet som følge av dette. Det er nesten gøyere å følge med på birollene. Tarantino ødelegger litt av sin egen film med en tåpelig cameo. Litt rare musikkvalg var det også til tider. Men den skal ha enormt mye for underholdningsverdien den bringer og det fantastiske manuset.

8.5/10
  • 0
Django Unchained

Jeg synes det er den beste filmen siden The Dark Knight.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Fikk endelig sett Resident Evil: Retribution,morro med litt skrekk og Zombier innimellom.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Shi gan
Denne filmen kan sies å være den sør-koreanske versjonen av Eternal Sunshine of the Spotless Mind. Den er ikke identisk, men den har mange av de samme fellestrekkene, som omhandler kjærlighet og frykten for at man ikke er glad i hverandre lenger, og at begge karakterene gjør radikale livsendringer i et forsøk på å overvinne eller starte på ny. God film, rolig og behagelig hastighet, fantastisk karakterutvikling (selv om jeg synes en av karakterene var litt irriterende) samt med en overaskende twist og en mind-boggling slutt.
7,8/10
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
  • Los
  • Los
Johnny English: Reborn

Joda, jeg lo litt. Den var morsom til tider, men ikke noe mesterverk. Jeg har stor respekt for Rowan Atkinson, og han er en god komiker, og det er på grunn av hanat denne filmen fungerer litt..

6\10
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!