Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Hvilken film/serie så du sist?

Django Unchained
dette er bra saker. så bra, at jeg velger å krysse de fysiske lovene for karakter setting.
11/10
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
The Avengers

Tok meg endelig tiden til å se den. Var ikke noe storslått.

7/10
  • 0
Nixon, film av Stone.
  • 0
Silver Linings Playbook

Jeg er forelsket i Jennifer Lawrence.

Bortsett fra det var Silver Linings Playbook en god film, med overraskende gode rolleprestasjoner av Bradley Cooper, Lawrence og Robert DeNiro. Vet at det er null sjans for Cooper å ta hjem Oscar-statuetten (Day-Lewis ass), men jeg synes DeNiro bør få sin tredje, han var meget imponerende i rollen. Originalt premiss og godt utførelse, selv om jeg synes filmen ikke var så vittig som jeg trodde på forhånd og jeg ble ikke så emosjonelt investert som jeg skulle håpet. Av alle "dramedies" jeg har sett i det siste så er ikke Silver Linings Playbook i nærheten av for eksempel 50/50 og Perks of Being a Wallflower. Men uansett, se filmen utelukkende for Lawrence. Kan garantere at dere blir like forelsket som meg.

7.5/10
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Django Unchained

Ikke Tarantinos beste film, men det er langt i fra den dårligste.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Predator:
Jeg er forelsket i Jennifer Lawrence.

We all are. Eller, jeg er ihvertfall og jeg har ikke sett den enda. Men skal, soon.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Predator:

Enough said, har du ikke sett denne filmen, er du ikke en ekte mann/kvinne.
  • 0
How I Met Your Mother Sesong 7

Herlig morsom og underholdende serie. Noen episoder er for forutsigbare og ikke underholdende, men likevel, veldig bra!

7/10
  • 0
Inglorious Basterds

Bare rett og slett herlig film. Tarantino gjorde et kupp med Waltz.

9/10

There Will Be Blood 2. Gang

Helt fantastisk. Day-Lewis' beste rolle, definitivt. Siste halvtimen er ren skuespiller-brillianse fra start til slutt.

9/10

Battle Royale

Haha, sjuke greier. Absolutt bedre enn hunger games. Men filmen har åpenbart ikke forstått at menneskekroppen ikke tåler 500 kuler før de dør.

7/10
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer NewAge:
Citerer Predator:Jeg er forelsket i Jennifer Lawrence.

We all are.

Undoubtedly.

The Deer Hunter

Dette er andre gang jeg ser den, og den er fortsatt like bra. Russisk rulett - scenen ga meg nok en gang frysninger. 10/10

Leon

Jøss, Luc Besson har jo lagd noe som er bedre enn middelmådig. Filmen var veldig fengende fra start til slutt og rolleprestasjonene fra Jean Reno, Natalie Portman og Gary Oldman var veldig gode. 9/10
  • 0
Stargate SG1 Sesong 5,ser på de siste episodene nå og er halvveis gjennom serien,så har bare 5.Sesonger igjen nå.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Django Unchained

Et mesterverk. Til tross for enorme forventninger overgikk den dem. Ting er liksom så riktig i denne filmen. Hvis man først skal portrettere rasisme må man gjøre det skikkelig, og Tarantino presterer å lage en film om slaveri og undertrykkelse som er morsom. Det er ingen gravalvorlig film, men den tar likevel opp viktige og alvorlige temaer. Ting er som nevnt ordentlig gjennomført, og skuespillerprestasjonene er fantastiske. Django Unchained er utvilsomt en film jeg kan se igjen!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
The Green Mile

For tredje gang.

10/10
  • 0
Var på visning av Hansel & Gretel: Witch Hunters.
Grei film, men ikke stort mer enn det.
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Django Unchained

Et mesterverk. Til tross for enorme forventninger overgikk den dem. Ting er liksom så riktig i denne filmen. Hvis man først skal portrettere rasisme må man gjøre det skikkelig, og Tarantino presterer å lage en film om slaveri og undertrykkelse som er morsom. Det er ingen gravalvorlig film, men den tar likevel opp viktige og alvorlige temaer. Ting er som nevnt ordentlig gjennomført, og skuespillerprestasjonene er fantastiske. Django Unchained er utvilsomt en film jeg kan se igjen!

Tarantino er den eneste som kan få en kinosal til å le av grusom vold Spoiler: I den første Candyland-shootouten, der han advokaten til Candie blir truffet konstant
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Enig, Cherno. Hele filmen hadde et humoristisk preg til tross for at temaet fortsatt er betent. Filmens atmosfære er fantastisk.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Django Unchained

Har så lyst til å se den, men kan ikke. Må vente til 18. Juni og at den kommer på DVD/Blu-Ray for meg. Tydligvis hadde de blitt mye strengere på kinoen her jeg bor
  • 0
Da er det nesten verdt å kjøre til nabobyen, for denne er verdt å få med seg på kino.
  • 0
Da er det nesten verdt å kjøre til nabobyen, for denne er verdt å få med seg på kino.

Får prøve det. Ellers så kan jeg jo prøve å komme meg inn da Forhåpentligvis funker det bedre for meg enn for beste venn min.
  • 0
og Tarantino presterer å lage en film om slaveri og undertrykkelse som er morsom.

Enig, morsomste filmen jeg har sett på lenge. Spoiler:No, nobody brought an extra bag!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Brave
Filmen var visuelt ekkel. Kjedelig historie. Teite karakterer. Irriterende dialekt.
(Det var en karakter som lignet veldig på min fetter).
Denne filmen er på en måte Pixar sitt svar på «How to train your dragon». En film som er så mye bedre enn denne.
Nej. Dette er Pixar sin aller verste film så langt. Vi får håpe at «Monster University» blir noe bedre. (Tviler)
4/10
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
21. Jump Street
Så den i engelsktimen i dag og er veldig fornøyd. Den er morsom, den er bra og den er en perfekt film å se på skolen. Likte filmen fra start til slutt og den var passe lang. Så ser frem til den 2'ern kommer

9/10
  • 0
Siterer simidude:
Irriterende dialekt.

Er vel ingenting som er mer awesome enn skotsk?

Siterer simidude:
Denne filmen er på en måte Pixar sitt svar på «How to train your dragon».

Ehm, den ser jeg ikke helt. Hvis du tenker på "periodene" filmen er satt i, så må jeg nok si meg uenig likevel.

Siterer ElGamer:
Nej. Dette er Pixar sin aller verste film så langt.

Du har åpenbart ikke sett Cars 2.

Brave er en fin film. En god terningkast fire i min bok. Ikke Pixars beste, men likevel stor underholdningsverdi. Om den ligner på noe, så vil jeg si at den ligner på Brother Bear.
  • 0
King Kong

Klare aldri å se de siste 30 minuttene. Blir for trist.

9/10
  • 0
Siterer Kronoz:
Citerer ElGamer:Nej. Dette er Pixar sin aller verste film så langt.
Du har åpenbart ikke sett Cars 2.

Har nå aldri ment dette jeg. Tydligvis er ikke jeg den eneste som trykker på feil siteringsknapp
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!