Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Hvilken film/serie så du sist?

• Zook
  • Zook
Siterer gnyg:
Jeg føler dog at dette ikke er en film jeg kommer til å se så voldsomt ofte.

Ser du enkelte filmer voldsomt ofte?
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Archana:
Tror den har potensiale til å bli bra Spesielt om man er fan av nettopp vikingetiden, eller serier som f.eks Game of Thrones.

Jeg ble ikke noe videre imponert. Labert skuespill og egentlig ganske kjedelig.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Citerer Archana:Tror den har potensiale til å bli bra Spesielt om man er fan av nettopp vikingetiden, eller serier som f.eks Game of Thrones.
Jeg ble ikke noe videre imponert. Labert skuespill og egentlig ganske kjedelig.

Akkurat på actionfronten så var det ikke noen heidundrende start, nei!
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Zook:
Ser du enkelte filmer voldsomt ofte?

Nei. Det var mer enn talemåte for at jeg kan se en film flere ganger.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer LesMiserable:
Snakker du om den samme Victoria som har blitt slaktet halvt i hjel av kritikerne?

Slaktet ihjel var vel å ta i litt. Den får litt kritikk, ja, men ligger ganske så midt på treet alt i alt.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Glee
Sesong 2

Elsker dette programmet så sykt, koser meg på hver eneste episode. Sesong 2 var også en solid forbedring over sesong 1. Må få bestilt sesong 3 ASAP.

8.5/10
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Kronoz:
Slaktet ihjel var vel å ta i litt. Den får litt kritikk, ja, men ligger ganske så midt på treet alt i alt.

Slaktet halvt i hjel var det vel jeg skrev. Noe som den er. Jeg finner fortsatt fram til mer negativ omtale av filmen enn positiv.
  • 0
Gladiator

Så den hjem fra flyplassen i går og den er fortsatt en av de beste filmene jeg har sett! Vanskelig å si noe annet enn at denne filmen kan jeg se mange ganger uten å gå lei!

10/10
  • 0
Så nettopp Life of Pi, overraskende bra film
9/10
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
The Intouchables

Meget, meget god. Elsker filmer som dette, og The Intouchables var en fantastisk feel-good film, med litt emosjonell dybde i tillegg. Fantastisk skuespill, mye morsom dialog og god miks mellom humor og drama. Det at Kon-Tiki fikk Oscar-nominasjon for beste utenlandske film istedet for denne er helt uforståelig.

8.5/10
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Game of Thrones ses 1

Fjerde gang jeg ser den nå.
Fremdeles noe av det beste innen serier.
Startet også på ses 2, som jeg ikke var like fan av første gang.
Kanskje jeg liker den bedre nå.
Også greit å se igjen før ses 3 begynner, for jeg husker ikke stort av hva som skjedde.
  • 0
  • Los
  • Los
Taxi Driver

Wow! Bare.... wow!

Fantastisk skuespill, genialt fengslende. Dette var god film! Filmingen, karakterene, musikken. Å følge et fall på en slik måte, man bygget et godt (om noe vaklende) forhold til Travis....men linjen er tynn mellom genial og gal..

9/10
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Wild Hogs

9/10 - Hysterisk morsom!
  • 0
Minority Report

Interessant film, Tom Cruise er like kul som alltid. Mye plot-twister og kule effekter, absolutt god underholdning!

8/10

Good-bye Lenin!

En av mine favoritt-filmer på tysk. Fullpakket med humor, sjarm og historiske fakta. Hysterisk historie og kreative handlinger, en fin film.

8/10
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
How I Met Your Mother & The Big Bang Theory
  • 0
Saving Private Ryan

Like fantastisk som alltid.

8/10
  • 0
BAZINGA! It`s the big bang theory!

Utrolig morsom hele tiden, blir aldri lei den serien. Ever.

10/10
  • 0
The Familyman

Ganske bra og morsom drama. Men filmen blir svakere mot slutten.

6/10
  • 0
Snowtown

En sjokkerende og skremmende realistisk film.

9/10
  • 0
Macgyver - Sesong 1

9/10 - Er kanskje litt streng med karakteren, den fortjener eigentlig 10/10.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Macgyver - Sesong 1

9/10 - Er kanskje litt streng med karakteren, den fortjener eigentlig 10/10.

Selvfølgelig gjør den det!
  • 0
Du har nok rett i det 9/10 var kanskje ikkje snilt av meg
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Du har nok rett i det 9/10 var kanskje ikkje snilt av meg

Du bestemmer MacGyver er nok favorittserien min, men som sagt er det du som gir karakteren.
  • 0
Ja, men har gått igjennom noen episoder siden i går og ser no at den fortjener 10/10. Uten tvil
  • 0
Hostage

- Har sett filmen 2 - 3 ganger, er ikkje fan av slike filmer. Men den var ikkje dårlig.

8/10
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!