Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Hvilken film/serie så du sist?

Siterer xXAkresSXx94:
Wild Hogs er no veldig morsom film

Greit nok at den er morsom, men den er ikke 10/10-morsom.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer fantomena:
Citerer xXAkresSXx94:Fantomena: Meiner du "How I Met Your Mother" eller "Wild Hogs"?

Egentlig begge, men mest Wild Hogs.

Okei, da så Men, nei eg troller ikkje

Siterer Ole-Christian Johansen:
Citerer xXAkresSXx94:Wild Hogs er no veldig morsom film

Greit nok at den er morsom, men den er ikke 10/10-morsom.

Ja, den er morsom. Men i mine øyne så er den 10/10
  • 0
Nettopp sett Transformers for ente gang. Vil fortsatt si at det er en av mine favoritter, men ikke den beste filmen jeg har sett. Kommer derimot definitivt til å se den igjen med tiden og sikkert flere ganger. 8/10
  • 0
Siterer ElGamer:
Nettopp sett Transformers for ente gang. Vil fortsatt si at det er en av mine favoritter, men ikke den beste filmen jeg har sett. Kommer derimot definitivt til å se den igjen med tiden og sikkert flere ganger. 8/10

Hvilken transformers film?
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Hvilken transformers film?

Det står jo der. Transformers. Det står ikke Transformers: Revenge of the Fallen eller Transformers: Dark of the Moon.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer Predator:
Er så lei av folk som er for "maskuline" til å se serier som de jeg nevnte.

Haha, til og med jeg er for "maskulin" for de der
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer The Heretic:
Citerer xXAkresSXx94:Hvilken transformers film?

Det står jo der. Transformers. Det står ikke Transformers: Revenge of the Fallen eller Transformers: Dark of the Moon.

Som Heretic sier. Jeg så den første denne gangen, så blir det nok Revenge of the Fallen om ikke alt for lenge.
  • 0
Blir litt forvirra når ein ikkje sier om det var 1, 2 eller 3`ern...
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Wreck-it Ralph

Bra animasjonsfilm med mange referanser til spillverdenen. Mange kjente spillkarakterer er også med! Historien er ikke så veldig original, men jeg likte filmen uansett!

8/10

End of Watch

Jeg var litt spent på denne filmen på forhånd, men jeg må si jeg ble skuffet. Historien er dårlig fortalt, og det virker litt søkt at det er filmet som en dokumentar (mockumentary) av politimennene selv. Man får ikke noe særlig forhold til karakterene, og de blir bare veldig overfladiske i mine øyne. Kunne vært gjort så mye bedre hadde de ikke gått i mockumentary-fella.

5/10

The Walking Dead, Sesong 3, Episode 14

Akkurat i det øyeblikket du trodde historien skulle forflytte seg litt framover for en gangs skyld, så smacker de deg rett i trynet. Skuffende at serien er blitt sånn.

5/10

Modern Family, Sesong 3, Episode 3-5

Orker ikke å ta for meg alle tre episodene hver for seg, så jeg tar alle tre sammen. Som vanlig følger de sin mal på hvordan episodene er utformet, der det alltids er et problem, som da løses for å få fram en moral til slutt. Som vanlig var alle tre episodene veldig morsomme.

8/10
  • 0
Star wars Episode II.
Helt sinnsykt bra, tror det kanskje er den beste filmen på sikkrt 50 år.
Fyflate!

11/10 hvis det er lov.

Så også Inception, men skjønte ingenting. Latterlig dårlig, hvis man skal lage en film, lag den slik at folk forstår den, herregud. 2/10

Lagt til 2013-03-22 14:57:
Dårlig musikk til inception og, uff og uff. Er joe mye kulere med dubstep. Hadde passet perfekt.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Siterer Elektro Banana:
Star wars Episode II.
Helt sinnsykt bra, tror det kanskje er den beste filmen på sikkrt 50 år.
Fyflate!

11/10 hvis det er lov.

Aldri helt forstått hvorfor så mange hater prequelsene.
  • 0
Siterer Smæ:
Aldri helt forstått hvorfor så mange hater prequelsene.

Jar Jar. Eneren er ekstremt barnslig, og storyen er egentlig ganske uinteressant. Og kjærlighetshistorien mellom Padme og Anakin er helt forferdelig.

Siterer Elektro Banana:
Så også Inception, men skjønte ingenting. Latterlig dårlig, hvis man skal lage en film, lag den slik at folk forstår den, herregud. 2/10

Dårlig musikk til inception og, uff og uff. Er joe mye kulere med dubstep. Hadde passet perfekt.

Trodde posten din var seriøs fram til dette.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Jeg har vært i Ghibli - sonen etter at jeg spilte Ni no Kuni, så da har jeg fått sett en del av de filmene deres som jeg ikke tidligere hadde sett:

Kiki's Delivery Service

Koselig fra start til slutt. 8/10

Laputa - Castle in the Sky

Damn, klassikeren over alle Ghibli - klassikere er spennende, rørende og underholdende. 8/10

Princess Mononoke

Skiller seg ekstremt ut fra Ghiblis andre filmer ved å være mørk og voldelig, noe den lykkes bra på. Den er svært underholdende og vellaget. 9/10

Whisper of the Heart

En altfor standard og forutsigbar film til at jeg synes den er så altfor bra. 7/10

Nausicaä of the Valley of the Wind

Uten tvil den dårligste filmen fra Ghibli. Den har et kult konsept, men greier ikke helt å leve opp til det, og filmen ender opp som en dørgende kjedelig affære med et par høydepunkt som gjør den verdt å se. 5/10
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Citerer Elektro Banana å også Inception, men skjønte ingenting. Latterlig dårlig, hvis man skal lage en film, lag den slik at folk forstår den, herregud. 2/10

Trodde posten din var seriøs fram til dette.

Samme her! Inception er jo en utrolig bra film.
  • 0
Nahh.... Inception er ikkje spennende Det er ikkje mykje i filmen som gjør spenningen bedre. If you know what I mean

Macgyver - Sesong 1 - Episode, Target: Macgyver og Nightmares

Det bringte mange gode minner tilbake idag når eg såg disse episodene
  • 0
Så på Entourage for sånn fem sekunder siden =P Har sett det før, men så det opp igjen =)

I morgen skal jeg faktisk se Wreck it Ralph!

Siste filmen jeg så før det var vel faktisk Hobbiten =p (skjønner ikke hva folk klaget på angående filmen). Syntes filmen var kul Har lest boka 20492049 ganger også så
http://www.youtube.com/user/KimSpillerSpill
  • 0
Lockout

Hva i helsike er det jeg har kastet bort tiden min på? Hadde brukt tiden min bedre om jeg hadde gått langs veikanten for å lete etter veislakt.

1/10
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Lockout

Hva i helsike er det jeg har kastet bort tiden min på? Hadde brukt tiden min bedre om jeg hadde gått langs veikanten for å lete etter veislakt.

1/10

Det er altså den verste filmen du har sett?
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Siterer RockFuzzEleven:
Jar Jar. Eneren er ekstremt barnslig, og storyen er egentlig ganske uinteressant. Og kjærlighetshistorien mellom Padme og Anakin er helt forferdelig.

Alle sier Jar Jar, selv om han ikke er så mye med i det hele tatt. Synes ikke kjærlighetshistorien mellom Padme og Anakin er forferdelig, men ikke helt topp for å si det sånn.

Siterer dark samus nemesis:
Lockout

1/10

Ville gitt Lockout 3/10 bare for at den var fint tidsfordriv, spesielt når jeg ville se en tankeløs actionfilm stappet med klisjeer og pinlig dårlige dialoger.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Det er altså den verste filmen du har sett?

Vel, det sa jeg aldri noe om. Men jeg tror ikke det er langt ifra.

Siterer Smæ:
Ville gitt Lockout 3/10 bare for at den var fint tidsfordriv, spesielt når jeg ville se en tankeløs actionfilm stappet med klisjeer og pinlig dårlige dialoger.

Problemet er bare at det blir FOR dårlig. Det kvalifiseres ikke engang som "so bad it's good". Det morsomste i hele filmen er når (usikker på om det er vits med spoilere for denne filmen, men det er vel noen som bryr seg) Spoiler:livvakten til presidentens datter skyter seg selv, slik at hun skal få ti sekunder mer oksygen i et rom som nesten er tom for det, så kommer Snow (hovedkarakteren) inn i rommet 20 sekunder senere...what gives? Det var jo ingen grunn for ham å skyte seg i det hele tatt.

Tror jeg henger meg litt for mye opp i detaljer her, spesielt siden det er en så dårlig film.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Pulp Fiction

Knallbra film med utrolig bra skuespill og humor, Liker det.

8/10
  • 0
Grown Ups

Utrolig morsom!

9/10
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Siterer xXAkresSXx94:
Grown Ups

Utrolig morsom!

9/10

Du var da veldig snill med karakteren da, Grown Ups er jo bare en middelmådig, stereotypisk amerikansk komedie. Jeg sier ikke at den ikke fikk meg til å trekke på smilebåndet, men det var ingenting som var spesielt med den, eller som gjorde den til noen "wow" film. Ja ja, vi har forskjellige meninger.
  • 0
Siterer Smæ:
Citerer xXAkresSXx94:Grown Ups

Utrolig morsom!

9/10

Du var da veldig snill med karakteren da, Grown Ups er jo bare en middelmådig, stereotypisk amerikansk komedie. Jeg sier ikke at den ikke fikk meg til å trekke på smilebåndet, men det var ingenting som var spesielt med den, eller som gjorde den til noen "wow" film. Ja ja, vi har forskjellige meninger.

Uenig med deg der Smæ! Grown Ups er eit bevis på korleis ein skikkelig komedie film skal være Det var heilt klart ein wow film. Men ja, vi har alle våre meninger
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Det var heilt klart ein wow film

Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!