Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Hvilken film/serie så du sist?


Transformers: Revenge of The Fallen

Det er et eller annet med Transformers filmene som gjør at jeg kan se dem over og over igjen uten å bli lei. Akkurat som 1eren, så er den langt i fra det beste jeg har sett, men jeg koser meg gjennom hele filmen. Og så lenge jeg koser kan jeg egentlig ikke klage.

8/10
  • 0
Siterer ElGamer:
Transformers: Revenge of The Fallen

Det er et eller annet med Transformers filmene som gjør at jeg kan se dem over og over igjen uten å bli lei. Akkurat som 1eren, så er den langt i fra det beste jeg har sett, men jeg koser meg gjennom hele filmen. Og så lenge jeg koser kan jeg egentlig ikke klage.

8/10


Det er nok den beste filmen i trilogien
  • 0
Project X

Ja, hva skal jeg si. Ikke akkurat min type film akkurat, var veldig kjedelig.

4/10
  • 0
Twin Peaks
Men den burde hete Twin-den-beste-serien-ever Peaks.
http://i.imgur.com/NHuJ8.gif
Vel, nesten. Det skal få en rimelig sterk nier, tror jeg. David Lynch er en mester og en auteur.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Shawshank Redemption

Så den igjen i helga, og likte den om mulig enda bedre enn tidligere. Film blir ikke stort bedre enn dette.

Siterer Smæ:
The Walking Dead, Sesong 3, Episode 14

Akkurat i det øyeblikket du trodde historien skulle forflytte seg litt framover for en gangs skyld, så smacker de deg rett i trynet. Skuffende at serien er blitt sånn.

5/10


Veldig enig. Begynner å bli drittlei måten de trekker denne konflikten ut på i det uendelige. Hvor mye av interesse eller nevneverdig relevans for historien har skjedd i de siste 4-5 episodene? Kanskje det faktisk skjer noe i natt, selv om jeg tviler sterkt.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Wrath Of The Titans

God action film, spenningsfull og guder som slåss mot titans!

9/10
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Det er nok den beste filmen i trilogien


Likte faktisk 1eren bedre. Av den grunnen at det ikke bare var en action kavalkade fra ende til slutt.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Wrath Of The Titans

God action film, spenningsfull og guder som slåss mot titans!

9/10


Jeg begynner å tro at du gir tvilsomme filmer ekstremt høy score bare for å kødde med oss. I'm onto you.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
Siterer ElGamer:
Citerer xXAkresSXx94 et er nok den beste filmen i trilogien

Likte faktisk 1eren bedre. Av den grunnen at det ikke bare var en action kavalkade fra ende til slutt.


Er litt enig med deg der! Men det var meir spenning i 2`ern
  • 0
Siterer Ole-Christian Johansen:
Citerer xXAkresSXx94:Wrath Of The Titans

God action film, spenningsfull og guder som slåss mot titans!

9/10

Jeg begynner å tro at du gir tvilsomme filmer ekstremt høy score bare for å kødde med oss. I'm onto you.


Watch out! OC is watching you.
  • 0
That`s some insane stuff!

Neida, eg gir ikkje tvilsomme filmer ekstremt høy score, dei er gode filmer (tro meg)

Lagt til 2013-03-24 17:58:
Eg er seriøs når det gjelder karakterene eg gir på filmene!
  • 0
Life of Pi

Uten tvil et av 2012s beste filmer. Fantastisk bilde, utrolig spennende, emosjonell historie og vanvittig bra skuespill over hele fjøla.

9/10

Siterer xXAkresSXx94:
Eg er seriøs når det gjelder karakterene eg gir på filmene!


Pleade don't be.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Neida, eg gir ikkje tvilsomme filmer ekstremt høy score, dei er gode filmer (tro meg)


http://www.imdb.com/chart/top?ref_=nb_mv_3_chttp

Du har ikke sett så altfor mange av disse, har du vel?
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Scary Movie 3.

Herlig med litt skrekk komedie som gjør narr av filmene den henter handlingen fra!
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Siterer fantomena:
Citerer xXAkresSXx94:
Eg er seriøs når det gjelder karakterene eg gir på filmene!


Pleade don't be.


La han få lov til mene hva han vil om de filmene, selv om de ikke er vært å se.
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Star wars Episode II.
Helt sinnsykt bra, tror det kanskje er den beste filmen på sikkrt 50 år.
Fyflate!

11/10 hvis det er lov.


Siterer xXAkresSXx94:
Wrath Of The Titans

God action film, spenningsfull og guder som slåss mot titans!

9/10


I don't even..
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Folk har ulike meininger om filmer er gode eller dårlige... Deal with it
  • 0
Siterer Ole-Christian Johansen:
http://www.imdb.com/chart/top?ref_=nb_mv_3_chttp

Du har ikke sett så altfor mange av disse, har du vel?


Så overlista til topp 50. Litt overasket over at både Inception og Django Unchained ligger så høyt opp som dem gjør. Da mest med tanke på når de kom ut, for de er veldig bra filmer begge to.
  • 0
The Avengers ligger såååå langt nede på listen. Går det an??

Den skal ligge på top 10 i såfall...
  • 0
Siterer ElGamer:
Så overlista til topp 50. Litt overasket over at både Inception og Django Unchained ligger så høyt opp som dem gjør. Da mest med tanke på når de kom ut, for de er veldig bra filmer begge to.


De kommer nok til å falle litt nedover lista når årene går. Nye filmer har en tendens til å ligge i overkant høyt i begynnelsen, men faller mer på plass over tid. De eneste som jeg virkelig irriterer meg over der er LotR-filmene, som ligger altfor høyt.

Siterer xXAkresSXx94:
The Avengers ligger såååå langt nede på listen. Går det an??

Den skal ligge på top 10 i såfall...


Avengers fortjener ikke en plass på listen i det hele tatt. Noe den heller ikke kommer til å ha om et par år. Igjen, hvor mange av filmene på den listen har du faktisk sett?
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
The Avengers fortjener ein plass heilt på toppen, altså topp 10... Min mening

Siden du spør, så er det ein mulighet for at eg har sett halvparten!
  • 0
Siterer Ole-Christian Johansen:
De kommer nok til å falle litt nedover lista når årene går. Nye filmer har en tendens til å ligge i overkant høyt i begynnelsen, men faller mer på plass over tid. De eneste som jeg virkelig irriterer meg over der er LotR-filmene, som ligger altfor høyt.


De kommer sikkert til å falle ja. Men LoTR fortjener de plassene dem har imo. Skal ikke skryte på meg å ha sett så veldig mange av filmene av innenfor top 10, men Atter en Konge fortjener den plassen den er på. Så skal det sies at jeg er litt LoTR-geek og da

Siterer Ole-Christian Johansen:
Avengers fortjener ikke en plass på listen i det hele tatt. Noe den heller ikke kommer til å ha om et par år


Den fortjente plassen blant fjorårets topp lister, men noe av det beste som noensinne er laget er det ikke. Overasket over at den er der.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
The Avengers fortjener ein plass heilt på toppen, altså topp 10... Min mening


Vel, den store majoriteten av verdens mest ivrige filmentusiaster er uenige. Du vet, de som faktisk har sett de aller fleste av filmene den i så fall plasseres over.

Siterer xXAkresSXx94:
Siden du spør, så er det ein mulighet for at eg har sett halvparten!


Det tror jeg egentlig ikke noe på. Du burde begynne å se noen av dem, i stedet for alle de middelmådige filmene du tilsynelatende ser.

Siterer ElGamer:
Men LoTR fortjener de plassene dem har imo.


De er muligens blant de mest oppskrytte filmene noensinne, imo.

Siterer ElGamer:
Den fortjente plassen blant fjorårets topp lister, men noe av det beste som noensinne er laget er det ikke. Overasket over at den er der.


Enig.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian Johansen:
De er muligens blant de mest oppskrytte filmene noensinne, imo.


Og jeg respektere det. Alle kan ikke like det samme, ellers hadde verden vært et veldig dystert sted.
  • 0
Siterer Ole-Christian Johansen:
De eneste som jeg virkelig irriterer meg over der er LotR-filmene, som ligger altfor høyt.


Siterer Ole-Christian Johansen:
De er muligens blant de mest oppskrytte filmene noensinne, imo.


what

Siterer xXAkresSXx94:
The Avengers fortjener ein plass heilt på toppen, altså topp 10... Min mening *klappesmiley*


Hva er du klapper for???? du er så rar
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!