Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Hvilken film/serie så du sist?


Arn: The Knight Templar

Svensk film. God historie, lite med spenning, bare ein stor kamp mellom Saladin og tempelridderne.

6,5 - Håper Arn: The Kingdom At Roads End er bedre enn dette.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Så på American Psycho igjen. Denne seiler opp til å bli en skikkelig favoritt, foreløbig. Den er en topp 5 film, me jeg har sett lite film generelt. Uansett, jeg vil påstå at dette er Bale sin beste skuespillerprestasjon. Har sett noen filmer med han, og det er ingen andre som måler seg med det han gjør i denne filmen. Kanskje The Machinist forandrer bildet?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
The Lion King

Dette er første gang jeg ser Løvenes konge på engelsk, jeg kan med engang si at den enegelske er mye bedre en den norske. Og siden min personlige mening sier at dette er Disneys beste film laget, så er filmet bare boostet opp litt mer. Jeg elsker hvordan helle historien til Løvenes konge er inspirert av Shakespeare Hamlet og at oppfølgerern er inspirert av Shakespeare Romeo & Juliet. Any ways..

10/10
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
The Expendables 2

Meh... Helt grei hjernedød action, men det ble litt mer teit enn awesome.
Greit å hive så mange actionhelter inn i samme film som mulig, men de kunne sikkert gjort litt mer utav det hele.
Kanskje jeg har "vokst fra" denne typen action?

Kvalitet: 5/10
Underholdning: 6/10
  • 0
Siterer gnyg:
Så på American Psycho igjen. Denne seiler opp til å bli en skikkelig favoritt, foreløbig. Den er en topp 5 film, me jeg har sett lite film generelt.


Kult at du likte den så godt da. Den er blant mine topp 5 favoritter også (merk at jeg skriver favoritter dog, som ikke nødvendigvis betyr at det er de samme filmene som jeg ville plassert på en liste med de beste filmene).

Siterer gnyg:
Uansett, jeg vil påstå at dette er Bale sin beste skuespillerprestasjon.


Tror jeg er enig.

Siterer Tommy Kvaernerud:
Kanskje jeg har "vokst fra" denne typen action?


Jeg tror de fleste over 12 har vokst fra den typen action som The Expendables 2 har.

Spartacus: Blood and Sand sesong 1

Har sett hele sesong 1 på nytt, ettersom jeg plukket den opp på Blu-ray til den nette sum av 25 kroner. Liker den om mulig hakket bedre nå enn første gang jeg så den. Spoiler:Serien mangler virkelig noe etter at Batiatus ble drept. Han var en av de mest interessante delene av serien, uten tvil..

8.5/10
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer gnyg:
jeg vil påstå at dette er Bale sin beste skuespillerprestasjon.


The Fighter.
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
  • Los
  • Los
Skyfall

Jeg må si at denne var en hyggelig overraskelse å se igjen. Den var bra på kino, og den var kanon nå også! Jeg må nok flytte denne opp som fjorårets beste film.. Eller kanskje på andre plass bak Django

9/10
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Ju-On 2

Den var helt ok, syntes eneren hadde flere jumpscares og var mer creepy
Og nå vil jeg se flere Japanske filmer om det er flere bra på Netflix
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Arn: The Kingdom At Road`s End

Enda bedre enn "The Knight Templar". Meir action og kamp, meir det heilage landet. Historien avsluttes dramatisk.

7,5/10
  • 0
Community sesong 4

Absolutt godkjent sesong, med en del gode episoder. Likevel så føler jeg at bunnivået er for lavt, og sesongen mangler de store klasikkerne. Humoren er også noe forandret og liker ikke karakterendringene som er gjort. Den dårligste sesongen til nå dessverre.

6/10
We could have arranged to have you carried
  • 0
Grabbers

Beskrivelsen på denne filmen ga meg fort lyst til å se den. Litt treig start, men absolutt en godkjent Sci-Fi komedie med gode replikker!

8/10
  • 0
Ser for øyeblikket gjennom Game of Thrones igjen. Dette blir vel sjette gang, tror jeg.
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
The Descent

En ganske grei skrekkfilm som ikke skiller seg noe særlig ut, og som følger formelen: Tur --> gøy og moro --> noen ser et eller annet --> shit just got real --> the end. 5/10

The Collector

Jeg digget denne skrekkfilmen. Brutal, bekmørk, skremmende og den greide å gi meg en dårlig følelse. Lenge siden jeg har sett en så god skrekkfilm. Den har nok ikke et så veldig originalt plot, men den greier å holde meg engasjert gjennom hele filmen. 8/10

Taran and the Black Cauldron

Tidenes mørkeste Disney-film? Nope. Slutten satte en stopper for det. 6,5/10
  • 0
Siterer LesMiserable:
The Collector

Jeg digget denne skrekkfilmen. Brutal, bekmørk, skremmende og den greide å gi meg en dårlig følelse. Lenge siden jeg har sett en så god skrekkfilm. Den har nok ikke et så veldig originalt plot, men den greier å holde meg engasjert gjennom hele filmen. 8/10
Om du faktisk likte denne bør du se oppfølgeren: The Collection. ;)

Den siste serien jeg så var aller siste episode av The Big Bang Theory. Det blir riktignok enda en sesong, men ikke for meg. Det har gått jevnt og trutt nedover med serien helt siden en viss Amy dukket opp, og nå har de klart å ta det helt ned til bunnen. Kort sagt er det kun Sheldon igjen av den gamle gjengen, og selv han begynner å bli for normal for min smak. Nå når ingen har personlighet lengre er det ingen vits å se mer for min del.
  • 0
Siterer Roadcrew:
Om du faktisk likte denne bør du se oppfølgeren: The Collection. ;)


Det har jeg tenkt til.
  • 0
Siterer LesMiserable:
The Collector

Jeg digget denne skrekkfilmen. Brutal, bekmørk, skremmende og den greide å gi meg en dårlig følelse. Lenge siden jeg har sett en så god skrekkfilm. Den har nok ikke et så veldig originalt plot, men den greier å holde meg engasjert gjennom hele filmen. 8/10


Følte meg ondskapsfull da jeg lo av det med katten
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Scary Movie 2

Ikke så festlig som når jeg var i ungdomskolealder. Men det hadde jeg vel heller ikke ventet. Dum humor pleier å være en vinner hos meg, men noen ganger blir det for teit.

6/10

The Killing episode 1
Justified episode 1

Prøver å finne en ny serie å se på, men det er liksom ikke noe som virker interessant. Føler jeg har sett det meste som er verdt å få med seg.
Kommer nok ikke til å fortsette med de to overnevnte hvertfall.
  • 0
Ace Ventura - Pet Detective

Morsom, men hva skjer?

5/10

Ace Ventura: When Nature Calls

Bedre enn den første, morsom.

6,5/10
  • 0
The Godfather Part II

En veldig bra oppfølger, men jeg synes at forløperen er hakket bedre. Vanskelig å peke på elementer som gjør at jeg føler det slik. Del 1 har mange intense og spennende scener, mens i del 2 føler jeg at fokuset er større på historiefortelling enn action, selv om den også inneholder det. Alt i alt vil jeg si at den største grunnen til at denne får en svakere rangering er fordi del 1 har hatt større innflytelse på filmskaping.

9.5/10
  • 0
Django Unchained

Så 'Django Unchained' for andre gang i dag! Fy flate for en herlig film. Siste film jeg så på kino var 'Olympus has fallen' Sist serie var nok 'One piece' eller kanskje 'Family guy'

Django Unchained - 5/6 Herlig film, bra action, sterk historie og noen av de beste skuespillerene.

Olympus has fallen - 4/6 Bra film. Litt mye action, men jeg koste meg.

One piece - Tv serie - 6/6 Elsker alt med det!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Cherno:
Følte meg ondskapsfull da jeg lo av det med katten


Kitty pls.

Sinister

Ganske creepy, men langt i fra skummel. Forventet meg noe mer etter alle anmeldelsene og diverse kommentarer. Den bruker en del klisjéer, men takket være den effektive filmingen, får den mye ut av det. 7/10

Shoot 'Em Up

En actionfilm som kunne trengt flere pauser. Altfor hektisk. 5/10

There Will Be Blood

Tok meg endelig tid til å se denne filmen. Daniel Day-Lewis ass. Han er denne filmen.
  • 0
Noen spesiell grunn til at du graderer Ethan Hawke som er redd og den filmen med Paul Giamatti som skurk, mens du ikke graderer Daniel "Milkshake" Day-Lewis?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Noen spesiell grunn til at du graderer Ethan Hawke som er redd og den filmen med Paul Giamatti som skurk, mens du ikke graderer Daniel "Milkshake" Day-Lewis?


Fordi du skulle ha noe å spørre om. Uuuuuh. Neida, jeg har bare ikke satt noen karakter på TWBB enda.
  • 0
Det er jo obviously en 8.5.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Det er jo obviously en 8.5.


Tror jeg sier meg enig i det.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!