Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Hvilken film/serie så du sist?


World War Z

Helt grei i mine øyne. En god del spenning og bra laget. Men er ikke fan av slike filmer.

7.5/10
Rainbow Mushroom
  • 0
Så faktisk Pokémon: Zoroark Master of Illusions. Leder opp til X and Y! Ikke lenge igjen nå. Faktisk en veldig bra film.

8/10
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
R.I.P.D

God og morsom film. Ser ikke helt for meg Ryan Reynolds i slike filmer, men han spilte bra. Håper det kommer flere slike filmer, fordi eg vil anbefale denne hvertfall!

8/10
Rainbow Mushroom
  • 0
Siterer Akres:
R.I.P.D

God og morsom film. Ser ikke helt for meg Ryan Reynolds i slike filmer, men han spilte bra. Håper det kommer flere slike filmer, fordi eg vil anbefale denne hvertfall!

8/10


Såpass ja, kan ikke vente med å se den selv..

The Hangover Part III

Mye dårlige filmer i år altså. Denne hadde NULL humor, trakk kanskje på smilebåndet en eller to ganger, dumt plot og Chow er virkelig irriterende. Scenen etter rulleteksten var kanskje hakket unødvendig. Følte den prøvde å bli en slags mobster-film uti der, men det ble bare for feil. Høydepunktet var forøvrig da N.I.B av Black Sabbath ble spilt, gjorde en viss scene esktremt mye bedre.

3/10
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer Cherno:
Såpass ja, kan ikke vente med å se den selv..


Nei, du kan ikke det.
Rainbow Mushroom
  • 0
The Lost Room Mysterie i miniserieform fra Sci-Fi Channel (2006).
3 episoder lang, og utrolig spennende. Har sett denne serien 2 ganger tidligere, med en del års mellomrom, og digger den like mye hver gang.
Anbefales!! Synes det er så trist at de heller valgte å kjøre Warehouse 13 istedetfor en sesong nummer to av The Lost Room... (Warehouse 13 er såvidt jeg vet inspirert av TLR)
8/10

Så én episode av serien Haven i dag. Elendig skuespill, hysterisk latterlig oppsett av episoden ifht. handling og naturlig flyt, men en kamerat av meg elsker serien og jeg har selvfølgelig lovet å se mer... Huff... Jeg har blitt lovet at serien er "kjempebra", men siden han også digget Terra Nova, så tror jeg at jeg blir skadelidende. Noen andre som ser Haven?
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer Archana:
The Lost Room

Tenkte jeg skulle se det en dag i nær fremtid! Takk for tipset

Jeg har komet halvveis i 3. sesongen til Star Trek first generation nå. Gruer meg litt til å bli ferdig..
Do you feel the power of the dark side?
  • 0
End of Watch

7/10
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Lawrence of Arabia

Fortjener egentlig en mer omfattende minianmeldelse enn jeg har ork til akkurat nå. Den fortjener i hvert fall all lovprisning den har fått siden den kom ut for over 50 år siden. Utrolig cinematography, interessant og historisk relevant historie og godt skuespill fra alle parter. Tidenes epic. Det sier egentlig alt at jeg tenkte "er den over allerede?" etter hele spilletiden på 3 timer og 47 minutter.

10/10
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Breaking Bad: Serie-finale

Fy. Faen. Skal det avsluttes med et boom, så skal det det. Alle løse ender ble knyttet igjen, og de avsluttende scenene mellom enkelte personer var et emosjonelt gut-punch til de grader. For å være ærlig rant tårene enkelte steder, å tenke på at dette er nå ferdig er en virkelig trist affære. Vil dog gratulere Gilligan for å ha skrevet tidenes beste serie, og Emmyene serien har vunnet er ikke mindre enn absolutt fortjent. All hail the king.

10/10
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Breaking Bad sesong 5 del 2

Veldig bra sesong, med en tilfredsstillende avslutning. Sesongen holder seg på et intens nivå hele sesongen. Episode 14 er noe av det beste som er vist på tv. For alle som ikke har sett, så anbefales den på det sterkeste.

9/10

Overall gir serien en sterk 8/10
We could have arranged to have you carried
  • 0
Siterer Junior Sopranos:
Overall gir serien en sterk 8/10


Vanskelig du
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Sterk 8 er en meget god karakter
We could have arranged to have you carried
  • 0
Lord of the Rings: Return of the King

30 gang eg ser denne filmen. Og eg er ikke overbegeistret. Fantastisk film og sannelig min favorittfilm what so ever!

10/10

Monster University

Truly a great and funny movie. Likte Monster Inc., så eg vil si denne er like god og morsom.

7/10

Turbo

Som Monster University, en morsom og grei film. Eller som forsiden på coveret sier: He`s fast. They`re furious.

6.5/10
Rainbow Mushroom
  • 0
Swordfish
Fikk litt Gta- følelse over denne filmen. Bra underholdning.
En halvnaken Halle Berry trekker alltid scoren opp.

7/10
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Så nettopp master chef Norge på TV3. Liker faktisk matprogrammer.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siste filmen jeg så er en film mange vil påstå er et must å se, nemlig The Matrix.

Ble overrasket over hvor bra filmen var, og blir definitiv å se oppfølgeren.

Filmen var et genialt mesterverk, og fikk meg virkelig til å tenke meg litt om. Digget den
Kjedelig gutt som leser aftenposten og som får toppkarakter. Snart begynner jeg å like kaffe.
  • 0
We're the Millers

Har hatt lyst å se denne filmen i noen dager, og etter at en kompis spurte om jeg ble med på kino og spanderte, så fikk jeg sjansen idag. Må innrømme at jeg ble litt skremt av de negative tilbakemeldingene filmen har fått fra norske anmeldere, og fryktet nesten at jeg skulle bli enige med dem i starten. Kjappe replikker som ikke føltes så morsomme som de kanskje var ment som, gjorde at humoren først føltes svak. Men det tok seg opp etterhvert, og filmen hadde absolutt noen minneverdige scener. Og bare for å få avklart dette - Nei, jeg var ikke en av de som så filmen bare for å få se en lettkledd Jennifer Aniston.

7/10
  • 0
Don Jon

Hadde noen gode vitser, skuespillet er veldig bra across the board, og filmen er både velskrevet og stødig regissert av my man Joseph Gordon-Levitt. Filmen mister litt steam mot slutten dog, den holdt ikke interessen min like mye under de mer seriøse scenene. Føltes lenger enn den var også. Alt i alt en over gjennomsnittet grei film, men hadde håpet på litt mer.

6/10
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Kon Tiki

Fremdeles ingen fan av norsk film etter denne for å si det sånn.
Ikke helt meh... men ikke langt unna heller.

Nøytral karakter: 5/10
  • 0
White House Down

Blir alltid varm innvendig når jeg setter meg ned for å se en splitter ny film fra Emmerich. Denne gangen er ødelegge-hvite hus-fetisjen hans på steroider (tour guiden i filmen referer tilogmed til Independence days ødeleggelse), og denne gangen er oscar-kandidaten Channing Tatum med, o lykke! Vel, denne suger. Den er er verre enn Olympus Has Fallen, som også sugde.

ALLE skuespillerne suger, tilogmed Jamie Fox, Richard Jenkins og søster Gyllenhaal var helt forferdelige. Første to aktene av filmen er ren smerte, forferdelig skuespill blandet med latterlig dialog og tåpelig plot. Jeg innrømmer at siste del av filmen var utrolig underholdende da eksplosjonene begynte å ta av, men det siste kvarteret ble bombardert med patriotisme, familie-klijsèer og alt annet nonsense som endte i at jeg måtte ta en tur på badet for å vrenge magesekken.

Følte for å gi den en 2, men det ga jeg After Earth, og denne sammenlignet med den er oscar-verdig i forhold.

3/10
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
The Crow

Et mesterverk etter min mening. Mesterlig atmosfære, skuespill, musikk, manus og følelser. Scenene der Draven sitter på taket og spiller gitar er ren kunst. Bravo.

10/10
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer Cherno:
The Crow - 10/10


Jeg er nysgjerrig på hvor mange tiere du har gitt.
  • 0
Bella Martha

Så den i tysken.
Det er en koselig drama film, om en dame som er gal etter å lage god mat. Men det er en hva skal jeg si, søt filmen. Likte den iallefall for det den var verdt. Men det er ikke noe nytt eller kreativt. En helt enkel film.

7/10
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Siterer LesMiserable:
Jeg er nysgjerrig på hvor mange tiere du har gitt.


38/591 ifølge IMDB, så ikke altfor mange
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!