Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Hvilken film/serie så du sist?

Siterer LesMiserable:
Enter the Void

Det er sånn ca. nå du skal si om du elsket eller hatet filmen.
  • 0
Siterer SirThomas:
Det er sånn ca. nå du skal si om du elsket eller hatet filmen.

dude, just dude.
  • 0
Siterer LesMiserable:
dude, just dude.

Venter på anmeldelsen then.
  • 0
Siterer SirThomas:
Sin City blant annet, kom bare en halvtime ut i den.

Shame on you sir!
Jeg har sett den hvertfall 30-40 ganger, og ser noe enormt frem til oppfølgeren.
  • 0
  • Los
  • Los
The Lego Movie 3D

Everything is still awesome! SPACESHIP!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
The Lego Movie

Sympathy for Mr. Vengeance

The World's End

EVERYTHING IS AWESOME!

AWESOME/10
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
The World's End

Bedre enn This is The End antar jeg?
  • 0
Siterer SirThomas:
Bedre enn This is The End antar jeg?

Oh fucking yes. Ikke at det skal så mye til da.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer SirThomas:
Venter på anmeldelsen then.

wowdudewtf/10
  • 0
Så akkurat Deliver Us From Evil en litt annerledes film om demon besettelse.
Det er lenge siden sist jeg skvatt så fælt av en skrekkfilm, anbefales på det sterkeste om dere liker sånne type filmer
  • 0
The Grand Budapest Hotel

99/110
  • 0
21 Jump Street
Komedie har aldri vært min favorittsjanger, og langt mindre typiske tenåringskomedier.
Denne oppleves heldigvis lite som en slik, og heller som en buddycop film, så det er godkjent og vel så det.

Deep Blue Sea
Vender alltid tilbake til cheesy monster-skrekk når jeg kjeder meg eller er syk, så i går så jeg denne igjen. Alltid like fjollete, men jeg kunne godt tenke meg flere filmer i serien.

The Conjuring
Endelig sett den, etter mange anbefalinger.
Hva skal man si... Som vanlig har jeg følelsen av at jeg har sett det før.
Men slik er det gjerne med haunted house filmer. Har man sett en, så vet man hva som kommer i de andre. Spesielt når den er løst basert på samme matriale som en haug med andre filmer.
Det er hvertfall en ganske solid film, sammenlignet med andre i samme sjanger.
Så hvis man ikke har vært borti noe særlig haunted house filmer, er det et bra sted å begynne. Den er f.eks. langt bedre enn Sinister, Insidious, og de ørten Amityville filmene.
  • 0
The Perks of Being a Wallflower

Denne filmen klatrer på topplista mi hver gang jeg ser den. Etter å ha sett den ikveld velger jeg å sette den på fjerdeplass. Et mesterverk.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Her

Veldig interessant, unik og emosjonell. Men en så avansert kunstig intelligens er ikke sannsynlig før om flere hundre år, tror jeg i hvert fall.

00111000/0011000100110000

Lagt til 2014-07-11 03:00:
Kjøpte meg nettopp en bok om kunstig intelligens på grunn av denne filmen.
  • 0
Transformers: Age of Extinction

Vel, hva skal man si egentlig. Veldig grei popcorn-film. Likte bedre denne enn de andre, sikkert mye fordi Shia LaBeouf er byttet ut med Mike Wahlberg som hovedperson. Ah, og at de oversatte "Transformers, roll out!" til "Få ræva i gir".

5/10
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Likte bedre denne enn de andre

Siterer dark samus nemesis:
5/10

Er dette nivået filmene ligger på?
  • 0
Siterer SirThomas:
Er dette nivået filmene ligger på?

Ja.
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Ja.

Hadde akkurat en samtale med en fyr på face om de, haha.

har alle 3 på blue ray. sett ca 37 ganger. nr 2 er best.!!

Du kan sikkert se samtalen på profilen min.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Alle vet at transformers er lite relevant ved mindre en kun liker actionfilmer...

Wallace og Gromit: varulvkaninens forbannelse.

Bedre første gang for en 6 år siden, nå har den tapt seg. Men generelt festlig.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Hangover 3

Tja, det er vel ikke noe mer å si om denne enn det var om de to forrige. Stort sett samme greiene. Litt småfestlig her og der, men ellers ganske tamt.
  • 0
The Wind Rises

Utrolig god film. Ganske gripende, utrolig god musikk og fantastisk stil.

8.5/10

A Million Ways To Die in the West

Mehh.. Prøvde å være morsom, men synes den ble irriterende. Alt for billige vitser.

4/10
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Død Snø 2

Kjempemessig underholdning. Ikke stort mer enn det.
Let the voice of love take you higher
  • 0
  • RDB
  • RDB
Rise Of The Planet Of The Apes

+ Andy Serkis er skambra
+ Alt med apekattene er topp, spesielt delene hvor mye historie fortelles uten dialog
+ Gjør en god jobb med å sette opp til det jeg har blitt fortalt er en enda bedre oppfølger

- James Franco ser ut som en stoner, ikke medisinforsker. Et par briller er ikke nok, dude
- Dama til James Franco gjør ingenting av betydning i filmen. Hun kunne blitt fjernet totalt uten at historien hadde blitt påvirket i det hele tatt.
- Alt med menneskene er ganske flatt og kjedelig, i kontrast fra apekattene; boring corporate evil buisnessmenn, abusive dyrehagedudes, etc. Gjesp!

Overall verdt å se bare på grunn av alt mo-cap-greiene med apekattene, selv om filmen også er veldig stiv og "hollywood" så tilbringer Andy Serkis & co nok "menneskelighet" til å gjøre filmen bedre enn blockbustere fortjener å være.

Need For Speed

+ Noen av de aller kuleste og mest "autentiske" racingscenene jeg har sett i film ever
+ Aaron Paul er veldig bra i hovedrollen
+ NESTEN ingen våpen og lite eller ingenting "gangster-shit". Filmen handler om racing, heldigvis

- Forutsigbar og klisjè som helvete, med A4-karakterer og cringeverdig dialog
- Trenger ikke at Michael Keaton forklarer alt som skjer for meg

Anbefales til alle som skulle ønske at Fast&Furious-filmene var mer.... bra. At de var laget 10 år tidligere, med mye mindre CGI & "gloss" og en mer tradisjonell form for historiefortelling som egentlig er veldig belønnende på sin egen måte. Og til alle som syntes wroomwroom er kult, selvsagt.
  • 0
Sist film jeg så var Pom Poko
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
World War Z - Unrated
Siden jeg er en syk sjel, så foretrekker jeg zombiefilm med litt høyere gore-faktor.
Men jeg vil ikke si den var dårlig selvom den f.eks. ikke inneholdt den obligatoriske "rive-opp-magen-og-dra-ut-tarmene" scenen som så mange zombiefilmer har.
Akseptabelt and then some.

Machete Kills
Dette er min type film. Herlig galskap fra start til slutt, og når du tror den har nådd nye høyder, så passerer den seg selv like etterpå. Fantastisk!.
Ser frem til oppfølgeren.

Sons of Anarchy sesong 5
Er en stund siden jeg så de andre sesongene, men jeg kan ikke huske at det har skjedd så mange twists and turns tidligere i serien, som det gjør i denne sesongen.
Good stuff.
Nå... hvor lenge må jeg vente på sesong 6 netflix?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!